Bosch SBA46AX00N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBA46AX00N op Kieskeurig.nl.

Patricia 02-05-2021

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Mooie ruime vaatwasser, er kan veel in. En is erg makkelijk in gebruik. Ook is hij vrij stil.
Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk te bedienen

Willem 19-04-2021

Grote vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne grote vaatwasser. Maakt super schoon, en maakt zeer weinig geluid

Anoniem 18-04-2021

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed en stil en vele handig mogelijkheden.
Erg blij mee

bram 07-04-2021

Never change a winning...

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wéér een Bosch Vaatwasser...ter vervanging van een behoorlijk oude die het nog redelijk deed. Goede telefonische ondersteuning van de leverancier en netjes ingebouwd. Blij met nieuwe features als het lichtje en extra wijnglazenrek. ik ga ervan uit dat deze netzo betrouwbaar is als de vorige.

P. Deprez 04-03-2021

prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser geeft en prima wasresultaat, streeploos en schoon.
Hoewel de vaatwasser de kwalificatie "SilencePlus" heeft, is het geluid toch beste wel fors te noemen, niet superstorend maar zeker niét super silent. Dit is wat mij betreft ook het enige puntje, overall dik tevreden.

Justin 07-12-2020

Speciaal in z’n eenvoud

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sowieso zijn wij al jaren lang fan van Bosch producten. De simpele bediening en weinig toeters en bellen maken deze machine tot een fantastisch product die gewoon doet wat een vaatwasser moet doen. Gemak en eenvoudige bediening en door z'n grootte goed in te ruimen. Prima apparaat.

Nonie 02-09-2020

heel goed

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Groot en ruim, dus mogelijkheid om veel tegelijk te wassen. Het is niet erg stil, maar het geluid is veel beter dan bij andere vaatwassers die ik heb gebruikt, dus dit is erg goed

Pluspunten

• Ruimte

Minpunten

Ramona R 10-06-2020

Wast goed maar niet zo stil en flexibele indeling

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mis t.o van vorige Bosch afwasmachine de flexibeler indeling van bv verschuiven bestekbakje het omklappen onderin van de bordenspijlen in gedeeltes.
Maakt ook.iets meer geluid dan vorige super silence

Huijb 25-05-2020

Gebruiksviendelijke vaatwassen

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Werkt naar behoren, zoals we van Bosch mogen verwachten. Grote mand en ook een snel klaar optie. dat is ideaal.

Pluspunten

• stil
  • snelle functie

Minpunten

• niet altijd 100% droog

Vaatwasser review 21-04-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden met de vaatwasser. Meerdere wasopties beschikbaar. Maakt goed schoon.

M weeber 30-03-2020

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goed werkende vaatwasser, maakt alles goed schoon! Makkelijk in gebruik

Harmpie 08-03-2020

Zeer stil en makkelijk in het gebruik

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Ik ben vaste klant van Bosch apparatuur, betrouwbaar en degelijk, zou niet anders meer willen.
Wat moet ik er nog meer over zeggen heb dit apparaat pas 1 week. Nu net 3X gebruikt.

Fijne vaatwasser 02-01-2020

Zeer goed.

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Bosch vaatwasser is zeer gemakkelijk te bedienen en door de verschillende programma opties, makkelijk aan te passen aan het type vaat.
Daarnaast is het aparaat redelijk stil in gebruik en door de lich indicator zie je of de vaatwasser in gebruik is.

Selma 23-04-2019

Kleine moeite, grote plezier :)

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Geweldig, wast goed, droogt goed. We hebben het niet zo lang maar tot op heden zeer tevreden mee. Echt een aanrader

Clara 07-01-2019

Mooie stille functionele machine

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Doet zijn werk uitstekend.
Rekken zijn wat licht uitgevoerd, echter zijn wel functioneel
Tevreden dus.

BL1951 17-12-2018

Gebruik

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Ik kan niets negatiefs ontdekken. Onze vorige vaatwasser voldeed niet. Met deze is alles weer mogelijk.

Gerda 07-01-2018

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

Ik heb 'm nog maar een paar weken, maar hij bevalt tot dusver goed. De afwasmachine die ik hiervoor had, was ook een Bosch en beviel goed, vandaar opnieuw voor Bosch gekozen. Ook is hij lekker stil. Wel vraag ik me af of het (nieuwe) rekje voor de glazen een aanwinst is, ik heb het voordeel nog niet kunnen vinden en het neemt veel ruimte in beslag en ik mis een rekje wat wel in de vorige zat... Er is een uitgebreid programma aanbod, wat ik niet of zelden zal gebruiken, ik gebruik alleen de eco-stand, die voldoet aan mijn wensen.

Ancolo 13-06-2017

Superapparaat met fijne opties

Geschreven voor: Bosch SBA46AX00N

De vaatwasser heeft een prima resultaat. Ook het geluid valt erg mee. De indeling had wat beter gemogen. De rekjes bovenin zijn niet in te klappen. Verder een fijne vaatwasser die goed droogt.