Bosch SMA46AX00N - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMA46AX00N op Kieskeurig.nl.

Bosch, Bedankt! 16-12-2020

Bosch, Bedankt!

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg blij met onze nieuwe afwasmachine. Doordat het bovenste rek in hoogte verstelbaar is passen onze borden nu in de afwasmachine. Daarnaast is de vaat veel schoner en droger dan voorheen. We zijn blij met onze keuze. Bosch, Bedankt!

Marie 10-11-2020

Silent washer

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie wasautomaat,aardig stil
Indicatielamp voor in gebruikname.
De afwas komt er piekfijn uit en bovendien nauwelijks hoeven drogen.

Mieke 01-11-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel instelmogelijkheden, lichtje op de vloer als hij bezig is. Afwas komt er schoon uit.

Carla 19-10-2020

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige vaatwasser je hoort hem niet als hij draait , dat is op zich al erg fijn .
En als je hem aanzet brand er een lampje op de vloer , wat ergmakkelijk is .

Truus de vaatwasser 28-09-2020

Briljant

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet aan hetgeen je van een vaatwasser mag verwachten, fijne ruime machine

K. G. 15-09-2020

Klein minpuntje

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Doet zijn werk goed, bij de meeste programma's met weinig geluid. Kunststof bakjes worden niet droog, ook niet met het speciale extra droog programma wat hier speciaal voor zou moeten zijn. Veel programmakeuze, maar gebruiken toch vooral auto. Eco stand duurt ontzettend lang.. Klein minpuntje is dat als er ook maar één bord voorin de onderste lade staat, de lade kiept als je hem uittrekt en dus elke keer met een knal naar buiten komt. Had men best iets van contragewicht of andere verdeling van de wieltjes voor kunnen bedenken lijkt me, anno 2020..

Gideon 05-05-2020

Mooi, goede indeling, maar net nieuw, dus weinig ervaring

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

We gebruiken dit product nu zo'n twee weken dagelijks. Maakt goed schoon, dus doet wat het moet doen. Maar een goede afwasmachine moet ook goed drogen. En in de ECO modus (die 3,5 uur duurt), heb je gewoon nog een theedoek nodig, omdat alles nog nat is. Dat is jammer. Verder top.

Pluspunten

• Wast goed af
  • Weinig geluid
  • Lichtje aan de onderkant (rood) als hij aan staat

Minpunten

• Drogen in ECO modus
  • Projecteert niet de resterende tijd op de vloer

Anoniem 19-04-2020

Super vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser van Bosch zorgt ervoor dat de vaat ook echt droog is na ieder programma. De aanbevolen Finish tabletten zorgen voor een schone vaat inclusief pannen. Daarnaast is de indelinv van de lades super eenvoudig en functioneel.

Hans 06-02-2020

Mooie vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser bevalt erg goed en is zeer stil

Tamara 16-01-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat. Veel menukeuze, extra droog handig voor plastic kinderservies. Dat je hem kan instellen dat hij later pas aan gaat, gebruiken we veel.

Sharon 29-12-2019

Mooi en praktisch

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Duidelijk en overzichtelijk. Veel verschillende mogelijkheden qua programma's en wast goed af.
Praktisch in gebruik, indeling is naar wens. Geluid als hij klaar is, is aan de zachte kant. Verder erg tevreden en de machine heeft een mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Duidelijke knoppen
  • Veel verschillende programma's

Minpunten

• Niet altijd droog
  • Geluid als het klaar is, is zachtjes

chris 20-06-2019

slechte ervaring

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Deze vaartwasser voldoet niet aan de norme die wij kennen van bosch. Slechte was en droog resultaten

Marion Weeber 27-05-2019

stil en grondig

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Deze vaatwasser zeer stil, ook zonder het speciale Silence programma. wij hebben een open keuken dus is het voor ons heel wenselijk dat de vaatwasser stil en grondig z'n werk doet. Wij zijn hierover zeer tevreden. Ook de ruimte in de vaatwasser is ruim voldoende. Een goede prijs - kwaliteit verhouding

Pluspunten

• de stilte
  • handig lampje als de machine aan staat

van Lierop BV 14-03-2019

Bosch vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Heb dit product 1,5 jaar geleden gekocht en nu al hittepomp kapot. Geen garantie want wij gebruiken het apparaat bedrijfsmatig, kantine alleen kop en schotels en glaswerk. Nu al onkosten van 200,-- euro en geen tegemoetkoming

Anoniem 16-02-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Werkt prima. Wast en droogt uitstekend.
Minpuntje: onderste korf achterin staan de borden te dicht op elkaar.
Ik laat nu tussen elk bord een positie open.

MenT 25-01-2019

Maakt slecht schoon!

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Na de positieve reviews die wij hebben gelezen, de vaatwasser gekocht. Wij hebben er spijt van! Hiervoor ook een Bosch vaatwasser gehad, die maakte super goed schoon. Deze absoluut niet. Iedere keer zijn de glazen, borden, kopjes en pannen vies. Pannen zet ik niet meer in de vaatwasser, en alles spoel ik grondig af voordat het de vaatwasser in gaat. Nog steeds komt het er vies uit. Wij zijn er helemaal klaar mee!!

kitty 30-09-2018

mooie vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

mooi apparaat, alleen bovenste etage lopen de rolletjes niet helemaal soepel. apparaat doet prima zijn werk

Pluspunten

• mooie uitstraling en praktisch

Minpunten

• rails loopt niet soepel

asc 10-11-2018

Wij hebben ook sinds 3 maanden een Siemens vaatwasser. Hier schuift de rail ook niet soepel. Wat heeft u er aan gedaan?

Melissa 19-06-2018

Prima

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Prima apparaat. Doet wat het moet doen, verder niet bijzonder.

Enige nadeel is dat de vaat op de "eco"-stand (lagere temperatuur) niet goed vetvrij wordt. Daarnaast is er al kort na aankoop een wiel afgebroken van de onderste mand.

Pluspunten

• Eco-stand geet niet het gewenste resultaat
  • Leuk indicatielampje op de vloer

Minpunten

• Wiel snel afgebroken

Marleen 23-05-2018

Afwasmachine

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

Superfijne afwasmachine! Doet het supergoed, wast erg goed schoon en maakt weinig tot geen herrie, kortom, ik ben zeer tevreden!

Anja 04-04-2018

Zuinig in gebruik van water en zout.

Geschreven voor: Bosch SMA46AX00N

De machine doet het goed. Heel prettig in gebruik zoals het vooraf instellen. Het mandje voor bestek neemt veel ruimte in. Volgende machine toch weer de bestek lade.