Bosch Serie 4 SMV46IX07N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMV46IX07N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

H. Florie 15-03-2018

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Na proberen van andere zeepblokjes nog steeds droogvlekken. Vooral op rvs pannen en bestek.
Weer teruggegaan op Finish. Bestek en pannen moeten met water worden nabehandeld en gedroogd worden

Tonnie 18-01-2018

Vaatwasser aangeschaft omdat hij van Bosch is

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Eigenlijk was het niet de bedoeling een vaatwasser aan te schaffen. In mijn nieuwe woning zat echter een vaatwasser en die begaf het helaas, zodat ik genoodzaakt was een nieuwe te kopen. Aangezien de overige apparatuur van Bosch was heb ik deze Bosch vaatwasser aangeschaft en zonder enige spijt. Hij doet wat hij moet doen, zonder ingewikkelde gebruiksaanwijzingen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Acceptabel geluidsniveau
  • Eenvoudig programma met makkelijke timer

H. Florie 24-11-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

De vaatwasser bevalt goed, zoals je van Bosch verwacht. Een zwak punt is dat er vaak droogvlekken achterblijven. Vooral op rvs pannen en bestek. Misschien dat het aan de Finish vaat tabletten licht daarom gaan we proberen of ander merk zeepblokjes verbetering geeft.
Met vriendelijke groet, H.

Pluspunten

• Duidelijk zichtbaar op de vloer dat hij aan staat

Minpunten

• Droogvlekken

Randa 20-07-2017

inbouw vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Fantastisch dat er weer een apparaat is wat na 14 jaar precies op dezelfde plek kan staan zonder ingrepen. Mooi afgewerkt maar wel wat veel overbodige mogelijkheden. Wast goed schoon op 70 graden en weinig geluidsoverlast !

Pluspunten

• stil en schoon
  • handig in te ruimen

Minpunten

• veel toetsen die ik niet gebruik

Bart 12-05-2017

ruime vaatwasser, ideaal voor een groot gezin

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

We hebben voor deze vaatwasser gekozen omdat hij zuinig is in gebruik en er net een couvert extra in past.
Pluspunt is dat plastic bakjes/brooddozen of bekers droog uit het machine komen, dus niet meer afdrogen!

Pluspunten

• zuinig in water/stroomgebruik
  • div. programma's

Jos Meerkerk 29-04-2017

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46IX07N

Bijzonder fijne en stille vaatwasser. Het aansluiten is een fluitje van een cent met de duidelijke handleiding. De hoeveelheid programma's is meer dan voldoende en met de eco-stand kun je ook nog eens op een verantwoorde manier rekening houden met je portemonnee.

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig aan te sluiten
  • Uitgebreid programma