Siemens iQ500 SN657X02PE - Reviews

Geluidsniveau
41 dB

Frank 28-03-2018

Prachtige nieuwe vaatwasser

Siemens vaatwasser heeft ons jarenlang goed dagelijks gediend. Altijd betrouwbaar en schonen vaat. Daarom en vanwege de prima service en aanbod tot vervanging opnieuw gekozen voor een nieuwe Siemens vaatwasser. Programmaverloop wordt op de keukenvloer geprojecteerd: voorkomt voortaan dat de kinderen de machine openen tijdens draaien. Mooi ding en goede indeling!

R Diepenbroek 15-01-2018

Prachtig design

Snel te installeren en monteren.

Prachtige machine met touchbediening. Doet stil en goed zijn werk. Vooral ook erg goed in drogen.

Erg leuk voor de kinderen is het infodisplay op de grond die vertelt wat hij op dat moment aan het doen is.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Sonja1 11-12-2017

Nog wat wennen

In mijn nieuwe keuken overgestapt naar alles van Siemens. Moet nog even wennen aan deze vaatwasser. Is wat gehoriger dan mijn vorige en minder stabiel.
Korven staan wat 'wankel' op de geleiders.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

nicole berkman 12-07-2017

nieuw oud vertrouwd

mn oude Siemens vaatwasser heeft het 19 (!!) jaar bij mij uitgehouden. Nu was hij toch echt helemaal op. Snel een nieuwe besteld met dezelfde specificaties en indeling en op naar de volgende 19 jaar. Hij wast schoon is stil en is gebruiksvriendelijk. Op t ogenblik niks meer te wensen. Alhoewel......

Pluspunten

• stil
  • goed schoon
  • gebruiksvriendelijk
  • goede indeling