Siemens iQ300 SN535S00CE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN535S00CE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ami 06-08-2017

zelf te installeren, fijne handleiding,

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN535S00CE

Na meerdere producten vergeleken te hebben paste deze binnen ons budget qua A-merk. Handleiding is duidelijk en met de meeleverde mal is het zeer gemakkelijk om de voorplaat te monteren en de gehele vaatwasser zelf te installeren. Hij draait nu al enkele dagen naar behoren. Vaat komt er geheel schoon uit!

Pluspunten

• Handleiding
  • Mal voor monteren voorplaat
  • Bediening

Minpunten

• Flexibele hoogte van voorplaat niet fraai

Ronnyboy 20-07-2017

Ruime programma mogelijkheden en mooie schone vaat!

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN535S00CE

Mooi apparaat met ruime keuze programma's. Energie en water zuinig en toch mooie schone vaat. Top dat je 2 programma's tegelijk kan draaien voor boven en onder ivm erg vuile pannen. Ook snel programma is handig en toch schoon.

Rudolf 28-06-2017

Lange levensduur

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN535S00CE

Onze vorige vaatwasser van Siemens heeft het probleemloos negentien jaar volgehouden, vandaar dat we weer voor dit merk gekozen hebben. De nieuwe vaatwasser zien er goed uit, de indeling is compleet anders, wel beter, omdat er veel pinnen opzitten waarmee je niet alleen borden tussen kunt zetten, maar vooral ook kopjes en bekers aan kunt hangen, zodat ze niet altijd omvallen als je machine open en dicht doet. Er zit er nog een knop "Silent" op, waardoor hij minder geluid maakt als normaal. Is ook nodig, want in de "normale" stand is hij iets minder geluidsarm als onze vorige vaatwasser. Hopelijk gaat hij het ook zo lang uithouden als de vorige.

Pluspunten

• Degelijke uitstraling
  • gebruiksvriendelijk dashbord
  • Knop "Silent"

Minpunten

• Nog geen minpunt kunnen ontdekken