Siemens iQ300 SN535S00CE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

ja46wo 19-09-2017

Complimenten

Vaatwasser, die geleverd is voldoet aan al onze verwachtingen. De monteur die het ingebouwd heeft heeft dit perfect gedaan.
Een 100% vakman.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

monicah 31-08-2017

prima keuze

de aanschaf van deze vaatwasser voldoet prima aan de verwachtingen. Stil, Schoon, droog. Makkelijk in en uitruimen, ruim voldoende programma's
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

ami 06-08-2017

zelf te installeren, fijne handleiding,

Na meerdere producten vergeleken te hebben paste deze binnen ons budget qua A-merk. Handleiding is duidelijk en met de meeleverde mal is het zeer gemakkelijk om de voorplaat te monteren en de gehele vaatwasser zelf te installeren. Hij draait nu al enkele dagen naar behoren. Vaat komt er geheel schoon uit!

Pluspunten

• Handleiding
  • Mal voor monteren voorplaat
  • Bediening

Minpunten

• Flexibele hoogte van voorplaat niet fraai

Ronnyboy 20-07-2017

Ruime programma mogelijkheden en mooie schone vaat!

Mooi apparaat met ruime keuze programma's. Energie en water zuinig en toch mooie schone vaat. Top dat je 2 programma's tegelijk kan draaien voor boven en onder ivm erg vuile pannen. Ook snel programma is handig en toch schoon.

Rudolf 28-06-2017

Lange levensduur

Onze vorige vaatwasser van Siemens heeft het probleemloos negentien jaar volgehouden, vandaar dat we weer voor dit merk gekozen hebben. De nieuwe vaatwasser zien er goed uit, de indeling is compleet anders, wel beter, omdat er veel pinnen opzitten waarmee je niet alleen borden tussen kunt zetten, maar vooral ook kopjes en bekers aan kunt hangen, zodat ze niet altijd omvallen als je machine open en dicht doet. Er zit er nog een knop "Silent" op, waardoor hij minder geluid maakt als normaal. Is ook nodig, want in de "normale" stand is hij iets minder geluidsarm als onze vorige vaatwasser. Hopelijk gaat hij het ook zo lang uithouden als de vorige.

Pluspunten

• Degelijke uitstraling
  • gebruiksvriendelijk dashbord
  • Knop "Silent"

Minpunten

• Nog geen minpunt kunnen ontdekken