Siemens SN636X00IE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X00IE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Siemens SN636X00IE is door de Consumentenbond verkozen tot Beste Koop. Deze inbouwvaatwasser is namelijk enorm gebruiksvriendelijk. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VarioFlex-korven, waarmee je de machine heel flexibel in kunt delen. Daarnaast is de bovenkorf ook nog eens in drie hoogtes verstelbaar met RackMatic. Ook handig: met de VarioSpeed-functie verkort je de programmaduur van de zes standaard programma’s aanzienlijk. Je vuile vaat staat drie keer sneller weer schoon in de kast. Of neem het Auto-programma, waarbij de AquaSensor de vervuiling van het spoelwater meet. De temperatuur en de benodigde hoeveelheid water worden daar vervolgens automatisch op aangepast.

Muriel 15-02-2021

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

fantastisch apparaat, veel mogelijkheden, heel stil in een open keuken, Erg tevreden! Prijs- kwaliteit is een hele goede verhouding. De indeling is eenvoudig en dus heel praktisch

Pluspunten

• geluidloos

Vermeire 23-10-2019

afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

het is een goed machine.
voldoet aan mijn eisen.
is zuinig met water en electriciteit.
beloofd een langere levensduur van de moter.
het glaswerk komt er echt glanzend en droog uit.
en alles is ook schoon.
top.
goede prijs kwaliteit

anouk 29-08-2019

GERUISLOZE VAATWASSER

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

prima vaatwasser, makkelijk hanteerbaar, wast goed schoon, zeer geruisloos, goede indeling voor het inpakken.

Pluspunten

• geruisloos

Nijkerker 29-03-2019

Goede machine

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Een fijne vaatwasser. Ik heb bewust gekozen voor deze middenklasser. Net even wat luxer en uitgebreider dan de instap modellen, maar niet zo duur als de topmodellen. Het blauwe lampje dat op de vloer schijnt is erg gaaf, alleen de luxere modellen laten daar ook plaatjes zien. De machine doet zijn werk goed, zelfs op het eco programma is de vaat helemaal schoon. Het inbouwen heb ik zelf gedaan, de handleiding vond ik zelf niet echt fijn. Een beetje als een IKEA bouw handleiding. Het boekje met de programma's klopte ook niet helemaal met de machine, en was meer een algemeen kaartje dat ze voor al hun vaatwassers gebruiken denk ik. Water aanvoerslang met waterstop zit bij de machine, en zo ook de afvoerslang. Dat kon ik op internet niet goed vinden, maar die zitten er dus bij gelukkig. Samengevat een fijne machine voor een redelijke prijs

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs

Minpunten

• Trilt behoorlijk hard (onbalans)
  • Handleiding is matig.

M.j. Hulshof 01-08-2018

Prima vaatwasser fluister stil

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Goede gebruiksaanwijzing. Goede inbouw instructie. Erg stil . Prima keuze programma’s. Makkelijk te bedienen. Vloer lampje erg makkelijk vooral als hij niet meer spoelt en dus geen geluid maakt.

J. Bijnen 09-04-2018

fijne stille afwasautomaat

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Fijne stille afwasautomaat. Goed afwasresultaat en gemakkelijk in te delen door wegklapbare rekjes. Ook de bestekbak is op elke gewenste plaats te zetten. Voldoende programma's

Pluspunten

• stil!!!
  • schakelt zelf uit als de automaat klaar is

Minpunten

• Bestekbak klein door afgeronde hoeken

Alfred Johan Oosten 28-02-2018

Prima apparaat goede instellingen.

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Goed water en energie verbruik. Geluidsopbrengst laag. Korte program ook goed . Voldoende plek voor onze vaat twee personen, draaien dus maar een keer per dag.

Pluspunten

• schone vaat
  • weinig energie verbruik
  • weinig waterverbruik
  • geluidopbrengst is laag
  • flexibele indeling van de rekken.

Minpunten

• nog niet gevonden.

Arjan Nouwens 06-01-2018

slechtste machinie ooit

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

warmte pomp 2 keer na 2,5 jaar kapot kan geen toeval zijn. service van uit siemens na 2 jaar alleen als je er voor betaald. kortom is het het is gewoon een ondeugdelijk product. google foutmelding E09 siemens vaatwasser en veren. deze gaan beide bij vaatwassers regelmatig kapot.

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • warmtepomp slecht en vaak kapot
  • veren van deur gaan kapot

Siems Vaatwasser 08-06-2017

Vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Het bestellen via BCC ging vrij eenvoudig. De order bon was direct goed ontvangen en volledig van de benodigde info. Het afleveren werd vooraf tijdig aangegeven via de mail en de dag werd er zelfs door BCC transporteur gebeld hoe laat ze er precies zouden zijn. De monteurs hebben alles gedemonteerd en perfect omgewisseld voor het nieuwe product. De oude rommel aan verpakking werd netjes opgeruimd en meegenomen. Ze waren vriendelijk, correct en waren binnen een half uur klaar. Zeer goede service.

Pluspunten

• kon het afleverproces goed volgen.
  • nette bezorgers.
  • netjes en zorgvuldig gewekrt.

W 20-11-2017

Word de oude machine meegenomen?????