Siemens SN636X00IE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X00IE op Kieskeurig.nl.

Arjan Nouwens 06-01-2018

slechtste machinie ooit

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

warmte pomp 2 keer na 2,5 jaar kapot kan geen toeval zijn. service van uit siemens na 2 jaar alleen als je er voor betaald. kortom is het het is gewoon een ondeugdelijk product. google foutmelding E09 siemens vaatwasser en veren. deze gaan beide bij vaatwassers regelmatig kapot.

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • warmtepomp slecht en vaak kapot
  • veren van deur gaan kapot

Siems Vaatwasser 08-06-2017

Vaatwasser Siemens

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Het bestellen via BCC ging vrij eenvoudig. De order bon was direct goed ontvangen en volledig van de benodigde info. Het afleveren werd vooraf tijdig aangegeven via de mail en de dag werd er zelfs door BCC transporteur gebeld hoe laat ze er precies zouden zijn. De monteurs hebben alles gedemonteerd en perfect omgewisseld voor het nieuwe product. De oude rommel aan verpakking werd netjes opgeruimd en meegenomen. Ze waren vriendelijk, correct en waren binnen een half uur klaar. Zeer goede service.

Pluspunten

• kon het afleverproces goed volgen.
  • nette bezorgers.
  • netjes en zorgvuldig gewekrt.

W 20-11-2017

Word de oude machine meegenomen?????

Anoniem 05-11-2019

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Deze Siemens vaatwasser wast alles helemaal schoon, ook de vette pannen. Je hoort hem bijna niet. Hij gaat erg zuinig om met stroom en met water.Topkwaliteit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vermeire 23-10-2019

afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

het is een goed machine.
voldoet aan mijn eisen.
is zuinig met water en electriciteit.
beloofd een langere levensduur van de moter.
het glaswerk komt er echt glanzend en droog uit.
en alles is ook schoon.
top.
goede prijs kwaliteit

anouk 29-08-2019

GERUISLOZE VAATWASSER

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

prima vaatwasser, makkelijk hanteerbaar, wast goed schoon, zeer geruisloos, goede indeling voor het inpakken.

Pluspunten

• geruisloos

jfeijen 28-06-2019

Stil en maakt goed schoon!

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Een vaatwasser welke goed schoonmaakt en weinig geluid maakt. Er zit een handig lampje op welke projecteert op de vloer wanneer het actief is. De bedrukking bij de knoppen vervagen, dit is slecht maar wordt niks aan gedaan helaas.

Suzanna 27-06-2019

Geweldige vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Sinds begin juni in gebruik en zijn er zeer tevreden over. Met vario speed snel klaar ne ook goed droog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zegmaar 12-05-2019

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Onze keuze is gevallen op deze vaatwasser omdat ie goed uit de bus komt qua prijs en prestatie. En hij bevalt ons zeer goed! Het is een vrij stille en zuinige vaatwasser en ik kan hem zeker aanbevelen!

Anno 12-05-2019

Voldoet ruim aan onze eisen!

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Zoals wij van Siemens gewend zijn,voldoet deze vaatwasser ook ruimschoots aan onze verwachtingen! Als onze vaatwasser 's-nachts moet wassen,gaan wij met een gerust gevoel naar bed , om 's-morgens met een tevreden blik de blinkende schone vaat uit te ruimen.

CHAPEAU

Nijkerker 29-03-2019

Goede machine

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Een fijne vaatwasser. Ik heb bewust gekozen voor deze middenklasser. Net even wat luxer en uitgebreider dan de instap modellen, maar niet zo duur als de topmodellen. Het blauwe lampje dat op de vloer schijnt is erg gaaf, alleen de luxere modellen laten daar ook plaatjes zien. De machine doet zijn werk goed, zelfs op het eco programma is de vaat helemaal schoon. Het inbouwen heb ik zelf gedaan, de handleiding vond ik zelf niet echt fijn. Een beetje als een IKEA bouw handleiding. Het boekje met de programma's klopte ook niet helemaal met de machine, en was meer een algemeen kaartje dat ze voor al hun vaatwassers gebruiken denk ik. Water aanvoerslang met waterstop zit bij de machine, en zo ook de afvoerslang. Dat kon ik op internet niet goed vinden, maar die zitten er dus bij gelukkig. Samengevat een fijne machine voor een redelijke prijs

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Trilt behoorlijk hard (onbalans)
  • Handleiding is matig.

Kees51 01-02-2019

Jammer

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Heb in mijn oude huis ook een Siemens gehad die was perfect maar deze is slecht in te laden. Ziet er het zelfde uit maar is toch kleiner

Lobelia 06-01-2019

onhandige en onduidelijke bediening

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

de machine 2 weken geleden aangeschaft ter vervanging oude (16 jaar oud) siemens vaatwasser, maar valt tegen, teveel knopjes en veranderen van instellingen volgens handleiding werkt niet ! Erg onhandig en onduidelijk !

daviddeboer 05-09-2018

prima apparaat.

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Is stil en vaat schoon en droog na afloop programmma. Montagehandleiding slecht. Plaatjes zijn onduidelijk en zonder verdrre uitleg.

M.j. Hulshof 01-08-2018

Prima vaatwasser fluister stil

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Goede gebruiksaanwijzing. Goede inbouw instructie. Erg stil . Prima keuze programma’s. Makkelijk te bedienen. Vloer lampje erg makkelijk vooral als hij niet meer spoelt en dus geen geluid maakt.

Corrie67 18-07-2018

Stil en superschool!

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Wij hebben kort geleden dit Model van Siemens vaatwasser gekocht en zijn er uiterst tevreden over.
Veel programma’s en superzuinig.
Alles blinkt!
Heel handig - het bestek korfje -kan gemakkelijk worden verplaatst.
Hierdoor kan je de vaat onderin nog beter indelen.

Edwin7556 28-06-2018

Komplete, stille machine gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Mijn vorige Siemens vaatwasser heeft het na 10 jaar opgegeven. Weer voor een Siemens gekozen. Hij is gemakkelijk in gebruik en doet wat hij moet doen. Voldoende keuze uit de programma's. En gemakkelijk als ht snel klaar moet zijn door variospeed.

J. Bijnen 09-04-2018

fijne stille afwasautomaat

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Fijne stille afwasautomaat. Goed afwasresultaat en gemakkelijk in te delen door wegklapbare rekjes. Ook de bestekbak is op elke gewenste plaats te zetten. Voldoende programma's

Pluspunten

• stil!!!
  • schakelt zelf uit als de automaat klaar is

Minpunten

• Bestekbak klein door afgeronde hoeken

Opie 23-03-2018

Doet wat je van een vaatwasser verwacht (en meer)!

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Vorige maand gekocht. Zelf geïnstalleerd en gelijk aan de slag gegaan met m'n afwas. Het geluid viel eerst wat tegen, maar ik had de onderplint er nog niet tegenaan gezet, dus was er een klankkast. Daarna geen echte klacht meer over het geluidsniveau.
Na de afwas viel vooral de glans van de vaat op, mooi! Voldoet verder prima!

Alfred Johan Oosten 28-02-2018

Prima apparaat goede instellingen.

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Goed water en energie verbruik. Geluidsopbrengst laag. Korte program ook goed . Voldoende plek voor onze vaat twee personen, draaien dus maar een keer per dag.

Pluspunten

• schone vaat
  • weinig energie verbruik
  • weinig waterverbruik
  • geluidopbrengst is laag
  • flexibele indeling van de rekken.

Minpunten

• nog niet gevonden.

WillekeJ 14-01-2018

Zeer goed apparaat.

Geschreven voor: Siemens SN636X00IE

Ik heb mijn vaatwasser nu 2 weken in gebruik en ik ben er zeer enthousiast over. Het verschuifbare bestekbakje vind ik erg handig. Ook de blauwe stip is fijn.