Siemens SN636X00IE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Siems Vaatwasser 08-06-2017

Vaatwasser Siemens

Het bestellen via BCC ging vrij eenvoudig. De order bon was direct goed ontvangen en volledig van de benodigde info. Het afleveren werd vooraf tijdig aangegeven via de mail en de dag werd er zelfs door BCC transporteur gebeld hoe laat ze er precies zouden zijn. De monteurs hebben alles gedemonteerd en perfect omgewisseld voor het nieuwe product. De oude rommel aan verpakking werd netjes opgeruimd en meegenomen. Ze waren vriendelijk, correct en waren binnen een half uur klaar. Zeer goede service.

Pluspunten

• kon het afleverproces goed volgen.
  • nette bezorgers.
  • netjes en zorgvuldig gewekrt.

W 20-11-2017

Word de oude machine meegenomen?????

Arjan Nouwens 06-01-2018

slechtste machinie ooit

warmte pomp 2 keer na 2,5 jaar kapot kan geen toeval zijn. service van uit siemens na 2 jaar alleen als je er voor betaald. kortom is het het is gewoon een ondeugdelijk product. google foutmelding E09 siemens vaatwasser en veren. deze gaan beide bij vaatwassers regelmatig kapot.

Minpunten

• slechte kwaliteit
  • warmtepomp slecht en vaak kapot
  • veren van deur gaan kapot

J. Bijnen 09-04-2018

fijne stille afwasautomaat

Fijne stille afwasautomaat. Goed afwasresultaat en gemakkelijk in te delen door wegklapbare rekjes. Ook de bestekbak is op elke gewenste plaats te zetten. Voldoende programma's

Pluspunten

• stil!!!
  • schakelt zelf uit als de automaat klaar is

Minpunten

• Bestekbak klein door afgeronde hoeken

Opie 23-03-2018

Doet wat je van een vaatwasser verwacht (en meer)!

Vorige maand gekocht. Zelf geïnstalleerd en gelijk aan de slag gegaan met m'n afwas. Het geluid viel eerst wat tegen, maar ik had de onderplint er nog niet tegenaan gezet, dus was er een klankkast. Daarna geen echte klacht meer over het geluidsniveau.
Na de afwas viel vooral de glans van de vaat op, mooi! Voldoet verder prima!

Alfred Johan Oosten 28-02-2018

Prima apparaat goede instellingen.

Goed water en energie verbruik. Geluidsopbrengst laag. Korte program ook goed . Voldoende plek voor onze vaat twee personen, draaien dus maar een keer per dag.

Pluspunten

• schone vaat
  • weinig energie verbruik
  • weinig waterverbruik
  • geluidopbrengst is laag
  • flexibele indeling van de rekken.

Minpunten

• nog niet gevonden.

WillekeJ 14-01-2018

Zeer goed apparaat.

Ik heb mijn vaatwasser nu 2 weken in gebruik en ik ben er zeer enthousiast over. Het verschuifbare bestekbakje vind ik erg handig. Ook de blauwe stip is fijn.

Willempie 17-12-2017

Heel goed product

Dit is mijn eerste Siemens vaatwasser en kan nu al zeggen dat dit product al beter is dan het vorige merk. Bijna geruisloos , schoon en lekker droog. Goeie indeling van de rekken en een duidelijke beschrijving. Al met al een toppertje

RV83 15-08-2017

Mooi en kwaliteit die je mag verwachten

Sinds anderhalve week in gebruik en zeer tevreden. Het plaatsen van de machine is heel goed zelf te doen. Duidelijke instructie vanuit Siemens.

We hebben en open keuken en waren opzoek naar een stille machine. Met 46db normaal en 43db in de stille mode valt deze vaatwasser zeker niet tegen. Prijs kwaliteit komt goed overeen.