Bosch Serie 6 SME68TX06E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SME68TX06E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rachaelle van der Wal 15-04-2019

Fijne, stille afwasautomaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SME68TX06E

Werkt naar verwachting, in het begin even wennen aan de besteklade, maar dat is een uitkomst. Nu even wat meer werk met besteklade vullen maar met uithalen erg handig.

Pluspunten

• stil
  • handig in gebruik

Ronald 09-12-2018

Vaatwasser met Zeoliet, perfect dry

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SME68TX06E

Perfect dry..... mmm, uiteraard beetje sceptisch tegenover de belofte, maar de machine maakt het meer dan waar!! Al het plastic en rvs drinkflessen komen er perfect droog uit. De besteklade is praktisch. Had hier ook niet op gerekend, maar je houdt extra ruimte over omdat je geen bestekmand hebt.

zeer tevreden, ook over ao.nl als ik dat mag vermelden hier :-)

Pluspunten

• zeer droge vaat, ook het plastic
  • makkelijk instelbaar menu
  • soepel open en sluiten

Minpunten

• eigenlijk geen minpunten kunnen ontdekken

willy 05-04-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SME68TX06E

dit is onze vierde vaatwasser we hebben hem pas maar tot hier toe zijn we zeer tevreden .Hij is zeer stil en stabiel en hij is het meest vakkundig geinstaleerd door BCC .

Jeroen 18-03-2018

Super stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SME68TX06E

De Bosch Serie 6 SME68TX06E nu ongeveer 1,5 maand in gebruik. De vorige vaatwasser was ook een Bosch en heeft na 13 jaar trouwe dienst de geest gegeven. Doordat wij een extra hoge keuken hebben was de keuze in vaatwassers wat beperkter, maar gelukkig zat deze Bosch er tussen. Een zeer stille vaatwasser, zo stil dat de vrouw bijna elke avond vraagt of de vaatwasser wel aan staat. Fijn dat de vaatwasser ook energie zuinig is met A+++ want hij staat toch bijna elke avond te draaien. En het resultaat is ook uitstekend. Er gaat ook lekker veel vaat in de wasser. In de onderste korf is voldoende ruimte voor hoge spullen, maar in de middelste korf kunnen longdrink glazen nog wel eens een uitdaging zijn met de besteklade er boven. De besteklade is overigens wel even wennen met inpakken als je een bestekmandje gewend bent. De mee geleverde carrousel voor 4 wijnglazen is ook een uitkomst. De glazen komen er smetteloos uit. Er zijn voldoende programma's om uit te kiezen en de bediening is helder en makkelijk. Het display is duidelijk en in het Nederlands in te stellen. Voor een gezin bestaande uit 4 personen past alles met gemak in de vaatwasser en het resultaat is mooi schoon en droog, ook de plastic bakjes. Al met al zeer tevreden over deze vaatwasser en hopelijk gaat deze ook weer minimaal 13 jaar mee. Dan is het een prima prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Gaat veel in
  • Mooi schoon resultaat
  • Droogt goed
  • Zeer stil
  • uitgebreide programma's

Minpunten

• besteklade is wennen t.o.v. bestekmandje

dutcritic 20-02-2018

wast zeer goed schoon, ook wijnglazen. Stil, met iphone app

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SME68TX06E

Een verademing nu onze 13 jaar oude Siemens steeds meer kuren kreeg, lekker stil, wast zeer goed, droogt ook uitstekend, ook plastic bakken, zoals het reservoir van mijn koffie machine. Had nog een heel stel niet perfect schone wijnglazen; die heb ik als eerste test allemaal erin gezet en die kwamen er blinkend schoon uit. Vindt ook handig dat je meldingen op je iphone krijgt via de home connect app, en ook het instellen van de vaatwasser werkt lekker makkelijk via de app.
Bestek la is fijn, maar kost wel wat ruimte van het rek daaronder

Pluspunten

• stil
  • wast zeer schoon
  • droogt ook uitstekend
  • iphone app handig voor meldingen en instellingen
  • bestek la ipv bestek bak, fijn in gebruik

Minpunten

• door bestek la iets minder plek voor rek daaronder