Bosch Serie 6 SMI68MS02E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMI68MS02E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dick HD 31-07-2020

Vaatwasser, onderbouw

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Vervangend apparaat, type keuze bepaald door de over te zetten decorplaat als passend onderdeel van de keuken. Zelf ingebouwd, verrassend goede handleiding met instructiefilmpjes via QR, vooral de aan de vooronderonderkant te bedienen achterste stelschroef is een uitstekende verbetering. Hopelijk houdt deze het langer vol dan 9,5 jaar.

LR 11-08-2018

makkelijk in te bouwen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Monteur van Bosch rade deze aan. nadat die wist wat onze wensen waren, na vergelijking met andere machines kwam deze naar voeren. We zijn blij dat we deze aangeschaft hebben.

Pluspunten

• makelijk in te bouwen
  • gebruiks vriendelijk
  • is behoorlijk stil tijdens draaien

Peter 03-07-2017

Bijzonder stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Een prachtige vaatwasser om te zien, zeker in combinatie met een zilverkleurige plint. De machine is bijzonder stil en gemakkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• bijzonder stil
  • timer voor uitgestelde start

Minpunten

• geen binnenverlichting