Bosch Serie 8 SBV88TX36E - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 SBV88TX36E op Kieskeurig.nl.

Jacob Smink 20-11-2018

Vaatwasser inbouw

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88TX36E

praktische indeling, voldoende ruimte voor een grote vaat. perfecte droging van de vaat door PerfectDry systeem

Pluspunten

• voldoende ruimte
  • perfect droog systeem
  • door indeling eenvoudig in de uit halen.
  • stil
  • energie zuinig

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Karin 12-09-2018

Zuiniger, schoner, handiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88TX36E

In vergelijking met mijn oude Bosch vaatwasser, zijn de glazen nu weer fonkelend en helder als ze uit de machine komen. Een onverwacht extraatje.
Door het hoge model is er altijd genoeg ruimte voor de grote pannen en schalen, of we nu met vier of met negen personen eten.
De machine staat in de woonkeuken en maakt een huiselijk achtergrondgeluid dat absoluut niet storend is.
Met een waterverbruik van 7,5 liter (dat is 3/4 emmer) kan je met de handafwas daar niet mee concurreren. Bij het vervangen viel op dat de machines een waterslot hebben, dat behoedt tegen onverwachte (slang)lekkages.
Het nut van de app was me niet duidelijk, maar nu hij waarschuwt dat de machine klaar is, vind ik zo'n reminder wel makkelijk! Het verbinden met internet was lastig. Dat lag aan ons door de provider dichtgetimmerde modem.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Liesbeth 17-03-2018

Bosch vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88TX36E

Mooie strakke vaatwasser met fijne indeling en stevige bestek lade. Wat er vreemd aan is is dat de verlichting alleen aan gaat als je op de power knop drukt (dus alleen als je een programma gaat kiezen). De vaatwasser is dan al volledig ingericht dus dan heeft het niet zoveel zin meer. Het drogen van de vaatwasser valt me een beetje tegen. Met de nieuwe technologie aan boord had ik iets meer verwacht. Managing expectations zullen we maar zeggen. Het drogen van borden etc. gaat trouwens wel erg goed.

Pluspunten

• ruim en fijne indeling
  • stevige bestelade
  • mooie schone vaat

Minpunten

• binnenverlichting
  • drogen nog niet echt spectaculair.

Bosch Serie 8 SBV88TX36E 11-03-2018

Bosch Serie 8 SBV88TX36E vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88TX36E

De rest van de keukenapparatuur was ook Bosch en heeft het altijd prima gedaan. Wilde het toch een geheel laten zijn. De ervaringen zijn welwisselend van Bosch maar deze machine lijkt goed (twee dagen in gebruik).

Pluspunten

• verlichting
  • makkelijke instalatie
  • derde bestek rek
  • goed was resultaat

Minpunten

• toch nog iets stiller verwacht

E. Arbouw 21-02-2018

Prachtige machine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 SBV88TX36E

Wij hebben een open keuken. We hebben deze Bosch vaatwasser gekozen vanwege zijn A+++ label en zijn lage geluidsniveau. Dat bleek allemaal prima in orde te zijn. Na aankomst bleek dat het inwendige op vele manieren in te stellen is voor een groot aantal verschillende typen serviesgoed. Reuze handig. En de vaat wordt schoon en kurkdroog, het kan zo de kast in.

Pluspunten

• Laag energiegebruik
  • Weinig geluid
  • Vloerprojectie, je ziet hoe lang het nog duurt.
  • Zeer flexibele inrinchting binnenwerk
  • Instelbaar binnenwerk

Minpunten

• Geen uitleg over binnenwerk in brochure