Bosch Serie 4 SME46MX03E - Reviews

14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

SME46MX03E 04-01-2018

zeer eenvoudige bediening, drie laden

Een coole functionele vaatwasser met interessante programma's, drie uittrekbare laden en een mooi, transparant bedieningspaneel

Pluspunten

• drie laden
  • zeer eenvoudige bediening
  • programma's

michel1133 24-12-2017

Uitstekende investering voor je schone vaat!

Dit is mijn derde vaatwasser en gebruik het apparaat nu zes weken. De vaat is nog nooit zo schoon geweest als voorheen, toen ik goedkopere merken gebruikte. Uiteindelijk is goedkoop duurkoop gebleken, want in tegenstelling tot de Bosch SME46MX03E, gebruikten de vorige vaatwassers veel meer water, zout en glansspoelmiddel in minder tijd. Ook is de led verlichting fijn, want nu hoef ik niet het apparaat te openen om te zien of het nog bezig is. Ook zijn de verschillende programma's handig en nuttig voor verschillende typen vaat. De Bosch SME46MX03E is voorzichtig met kwetsbaar servies of kookgerei, maar extra grondig reinigend voor sterk vervuilde vaat. Er past veel in dit apparaat, ook toen ik voor acht personen had gekookt en zowel kookgerei als servies in één keer wilde wassen. De besteklade is zeer prettig omdat ik niet meer op mijn knieën hoef te zitten om vorken en messen in een mandje te proppen. De vaat en de machine zijn droog als het programma is doorlopen. De prijs is een no-brainer als je ziet wat je er aan kwaliteit en comfort voor terug krijgt. En daarbij is het nog een energiezuinige en milieuvriendelijke vaatwasser. Ik neem nooit meer een ander merk!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Heidy 29-07-2017

Goeie vaatwasser

Alles wordt prima schoon, is een hele stille vaatwasser.
Heb m een paar maanden in gebruik en kan er niks verkeerds van zeggen.
Voldoende programma's, en als je wil kun je voor een verkort programma kiezen, ook dan wordt alles prima schoon.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Erna 11-07-2017

Zeer stille vaatwasser

Heb de vaatwasser nu een maand in bezit, draait elke nacht /dag een volle machine. Programma's zeer duidelijk aangegeven en maak vaak gebruik van de timer. Wast zeer schoon en ook de plastic bakjes zijn goed droog. Kortom: een zeer goeie aankoop

Pluspunten

• Droogt goed, ook plastic/ kunstof