Siemens SN636X03IE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X03IE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

De Siemens SN636X03IE is uitgeroepen tot de Beste Koop door de Consumentenbond. En dat is niet verwonderlijk. Dankzij de VarioSpeed Plus-functie is je vuile vaat namelijk drie keer zo snel schoon. Daarnaast is de inbouwvaatwasser uitgerust met AquaSensor-technologie, die de vuilgraad van het spoelwater controleert. Vervolgens wordt de temperatuur en de benodigde hoeveelheid water automatisch op die metingen aangepast. Ook handig: je ruimt de vuile vaat makkelijk en snel in dankzij de VarioFlex-korven. Met deze techniek kun je de vaatwasser flexibel indelen. Wat heet: de bovenkorf is zelfs in drie hoogtes verstelbaar met RackMatic.

Fantastisch apparaat 26-07-2020

Zeer solide, stil en schone vaat

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Wat een fijne vaatwasser, voelt stevig, wast goed schoon en wat een kwaliteitsverschil met mijn vorige Pelgrim. Ik raad deze vaatwasser echt iedereen aan. Zelfs mijn allergrootste borden passen hier allemaal in, i.p.v. 3 in mijn vorige die ik dan plat moest neerleggen.Mijn dochter en buren hebben hem nu ook en zijn er ook echt super te vreden over

Pluspunten

• solide
  • veel ruimte

Minpunten

• geen

vaatwasser 04-03-2020

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

We vinden dit een goed apparaat, hij wast schoon en droogt goed. Bovendien is het apparaat tijdens gebruik vrij stil, we zijn er blij mee.

Wil Kuit 27-02-2020

Vaatwasser siemens inbouw

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Mooie duidelijke bediening en voelt solide aan en ziet er solide uit in de winkel. Klep sluit solide en lades lopen soepel en indeling is overzichtelijk en oogt strak en solide.

Pluspunten

• Solide klepsluiting
  • Droog uit machine super
  • makkelijk te programmeren

Minpunten

• maakt wel sterk geluid bij open keuken

Jan 29-01-2020

Vertrouwd, fluisterstil, ontzorgd worden!

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Een heerlijk stille vaatwasser die het leven zoveel makkelijker maakt met alle mogelijkheden die erop zitten! En fluisterstil!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • veel programma's

Robert Holwerda 02-01-2020

Prima vaatwasser, montagehandleiding onduidelijk

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Wast goed. Voor mijn gevoel niet speciaal stil: ongeveer evenveel geluid als mijn oude €250 Ikea vaatwasser van 10 jaar oud.
Indeling van bovenrek zou beter kunnen: Het is meer zoeken naar een geschikte plek voor dingen dan ik gewend ben.
De montagehandleiding is erg onduidelijk. Veel afbeeldingen, geen begeleidende tekst. Zo was er een raar onderdeeltje waarvan ik niet kon zien hoe je dat moest installeren, en waarvan het heel lastig was om te ontdekken dat een optioneel kinderslot-ding was. Er zijn video's, die helpen erg, maar dat die video's bestaan wordt erg onhelder aangegeven. Er zijn alleen QR-codes. Installeren zelf ging prima. Decoderen van de montagehandleiding was het meeste werk.

Pluspunten

• Wast goed

Minpunten

• onhandige indeling bovenrek
  • lastige montagehandleiding.

Geruisloos en glansrijk afwassen! 08-10-2019

Geruisloos en glansrijk afwassen!

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Een super muisstille vaatwasser met een keur aan programma's. Een volle vaat met zeer vervuilde pannen is voor deze vaatwasser geen probleem, maar ook een korte beurt tussendoor behoort tot de mogelijkheden. Van heet tot minder heet, veel of weinig water, allerlei programma's die je speciaal op je eigen wensen kunt instellen, een glansrijk resultaat leveren en ook nog eens rekening houden met het milieu. Een handig rek voor het bestek en een opzetrek voor kopjes is ook aanwezig. Stel daarnaast de timer in, zodat de vaatwasser op het door jouw gewenste tijdstip de vaat doet.
Kortom een apparaat die je in je keuken echt niet kunt missen!

Pluspunten

• geruisloos
  • milieuvriendelijk
  • veel programma's
  • timer
  • handig bestekrek

Piet 09-03-2019

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Goed apparaat, veel programma's, maar ondanks dat makkelijk te bedienen, werkt uitstekend, maakt erg weinig geluid, schone vaat

Annegina 17-09-2018

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Is handig om in te stellen, doordat het mandje onderin ook verschoven kan worden. De glazen passen er prima tussen. Hij is bijna niet te horen als hij aanstaat. Ook veel programma's.

Pluspunten

• veel programma's
  • geruisloos

Minpunten

• geen

Wim 30-06-2018

Probleemloos, prima apparaat

Geschreven voor: Siemens SN636X03IE

Veel mogelijkheden, Makkelijke bediening en altijd een goed resultaat.
Installatie eenvoudig en snel uit te voeren.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Duidelijke bediening