Bosch Serie 4 SBE46MX03E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SBE46MX03E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul 02-05-2018

Lekker stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBE46MX03E

Vergeleken met de vorige vaatwasser (drie jaar oud, maar vervangen in verband met de aankoop van een nieuwe keuken is deze veel stiller en zuiniger. De bediening is intuïtief, en mooi weggewerkt in de bovenkant van de deur, zodat je niet ziet dat er achter het keukenfront een vaatwasser verborgen zit.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Dani 09-03-2018

Stil en schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBE46MX03E

Fijne, stille vaatwasmachine. Uitgebreide wasprogramma's en zelfs pannen worden goed schoon. Heel blij met besteklade waarin je veel kwijt kunt en alles netjes in kunt regelen.

Minpunten

• alleen met knop extra droog de vaat goed droog

de Vries 20-07-2017

Topper voor Ikea keuken

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBE46MX03E

Gekozen voor een betrouwbaar merk die ons aanzien genoot voor een nieuw gekocht Ikea keuken.
Deze stille en vooral zuinige vaatwasser is geschikt voor een Ikea keuken en bovendien doet ie zijn werk naar volle tevredenheid. Aanbevolen!

Pluspunten

• Stil
  • Duurzaam en energiezuinig