Siemens SN636X01GE - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X01GE op Kieskeurig.nl.

Fajan 26-08-2019

Veel functies maar toch scherpe prijs

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Deze vaatwasser had alle gewenste functies zoals uitgestelde startijd, A++ zuinigheid, verkort programma bij weinig vuile vaat, extra droogkracht voor plastic en meer. Apparaat had een scherpe prijs en was uit voorraad leverbaar. Installeren ging gemakkelijk, alleen de hoogteverstelpootjes aan de voorkant draaiden wat moeizaam.Het mooie was dat de uitsparingen voor het keukenfrontje nog precies op dezelfde plaats zaten als de vorige Siemens vaatwasser van 14 jaar oud, dus het was zo over gezet! En ook de water aansluiting en afvoer waren direct over te zetten.

Pluspunten

• Veel functies voor scherpe prijs
  • Heldere inbouw instructie tekeningen
  • keukenfrontje vorige Siemens paste nog!
  • Stille machine

Minpunten

• Hoogteverstelling voorkant moeizaam

M1234 26-07-2019

Geluidloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Afgelopen week heb ik dit product gekocht en het is opvallend hoe stil deze vaatwasser is. Genoeg programma's op de vaatwasser dus ben er heel blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Jaap1936 30-04-2019

Heerlijk stille vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

We hebben hem nu 2 weken in gebruik hij is heel stil vergeleken met onze vorige vaatwasser van AEG wat een verschil. Doet goed zijn werk hebben nog niet alle programma’s geprobeerd maar degene die we hebben gebruikt doen het goed
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com