Siemens iQ700 SN678X36TE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN678X36TE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De iQ700 SN678X36TE is voorzien van de iQdrive-motor van Siemens. Dat betekent dat de vaatwasser zuinig, duurzaam en stil is. Dat is echter niet het enige bijzondere aan dit apparaat. Met de VarioSpeedPlus-functie kun je de vaatwasprogramma’s namelijk tot wel 66 procent verkorten. Ideaal voor als je eens haast hebt. Hoe lang het duurt voordat de vaatwasser klaar is, wordt dankzij de TimeLight-functie trouwens op de grond geprojecteerd. Minstens net zo innovatief is het feit dat je de Siemens iQ700 SN678X36TE van afstand kunt bedienen middels de Home Connect App. Bedien en stel je apparaat in, waar je ook bent.

Patrick 25-01-2022
Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Al jaren gebruiken wij Siemens apparatuur in onze keuken. Rond kerst ging de vaatwasser kapot en hebben wij wederom gekozen voor een Siemens. Nu met home connect en zeoliet. Fantastisch apparaat en werkt erg fijn. Inmiddels hebben we nu 4 luxe siemens apparaten in huis en zijn er erg blij mee. Hoge kwaliteit, prachtige uitstraling en uitstekend bedieningsgemak.

Pluspunten

• Zeoliet
  • Home connect
  • Zeer stil
  • Helder scherm

Bianca 22-02-2021

TOP vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Vaatwasser is zo prettig ingedeeld! Deze heeft een bestek lade, dit is geweldig en geeft je in de onderste lade meer ruimte voor je borden en pannen. Daarnaast kan je zelfs je wijnglazen veilig vastzetten dmv klein rekje naar beneden te duwen. WIFI, tijds indicatie op vloer, verlichting binnekant bij inladen van je vaat en verder alle programma's die je nodig hebt van zuinig tot snelle programma's. Daarnaast wat wij erg belangrijk vinden, hij maakt niet veel geluid!

Sandra 07-06-2020

Luxe vaatwasser, besteklade droogt prima

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Prijs/kwaliteit verhouding goed, mooie luxe vaatwasser, droogt prima. Via verlichte symbolen op de vloer kun je zien hoe ver het wasprogramma is.
Overzichtelijke korven, dus het laden gaat intuïtief en snel. Zeer stil apparaat, geeft een kort geluid als hij klaar is. Ik ben er héél tevreden mee!

Pluspunten

• Stil
  • Droog
  • Overzichtelijke indeling

H. van Dijk 20-05-2020

Eindelijke een schone vaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Fijne wasmachine, eindelijke een schone en droge vaat! veel instel mogelijkheden, bediening met app (Home Connect) mogelijk. Enige minpunt is het ontbreken van een fatsoenlijk bestekbakje, gelukkig had ik dit al gelezen en mijn oude bakje (ook Siemens) bewaart.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Veel instel mogelijkheden

Minpunten

• Ontbreken bestekbakje

Michel 18-05-2020

Topmodel deels geïntegreerde inbouwvaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

De TE is alweer het oude, maar uitstekende model. Eigenlijk heb ik nu als de iQ700 678S36UE, net iets nieuwe, maar bij enkele aanbieders nauwelijks duurder. Het verschil tussen TE en UE is een beetje vaag en je komt er moeilijk achter. Ik raad je aan om via de website van Siemens Home te chatten met een medewerker daar, dat gaat beter zelfs dan bellen. Volgens specificatie verbruikt de UE een pietsie meer water (7,7 om 7,5 liter) maar heeft de UE naast de specificatie van 42dB no een extra stil programma van 40dB. Ik kan niet vergelijken, maar hij is daadwerkelijk zeer, zeer stil.
Op veel specificaties van de TE en van de UE staat dat de display geen resttijd zou aangeven, dat is natuurlijk gewoon wel het geval, je kan zelfs instellen of je resttijd wilt laten aangeven of eindtijd.
Zelf geplaatst, als je een beetje handig bent lukt dat wel. Hoewel ik nog wel een paar tips zou hebben voor de montagehandleiding (Ikea doet het echt beter) is er wel iets moois met QR-codes die je via je telefoon leiden naar een instructiefilmpje per montagestap. Als ze dat nou gewoon duidelijk hadden opgeschreven (in plaats van met een onbegrijpelijk icoontje) , was ik daar niet pas bij montagestap 5 achtergekomen...
Het stellen van de enkele poot aan de achterzijde van deze machine gaat heel erg goed, daar heb ik ook slechte ervaringen mee, bij andere merken.
Tip: download montagehandleiding en gebruiksaanwijzing van Siemens Home website voordat je hem koopt, dan kom je echt veel te weten.
Nog een tip: het monteren van frontje gaat vrij makkelijk en is heel duidelijk beschreven. Je kan ook een los rvs front kopen, orde 175 euro. Siemens levert passtrips voor als je een oud front gebruikt bij de machine, hoef je niet apart te kopen.
Veel succes met de keuze.

Pluspunten

• topmodel van een goed merk
  • staat ook goed getest bij Consumentenbond
  • al te koop orde 60% adviesprijs
  • goed verstelbare rekken
  • topscores, reinigen en drogen

Minpunten

• sommigen vinden blauw licht niet fijn
  • voor mij mogen de bedieningsknoppen voorop

Adam West 22-05-2019

Schoon & stil

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

fantastische vaatwasser, ruime keuzes in programma's. Maakt zeer goed schoon, verbruikt weinig energie en maakt nagenoeg geen geluid als de programma's draaien. Handig dat je het bestek bovenin kwijt kunt, dit was even wennen bij het uithalen, soms vergaten we het bestek. Ook het wassen van wijnglazen werkt goed, we hoeven deze niet na te poleren.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

Minpunten

• geen
  • geen

Leo 15-08-2018

TOP Vaatwasser Siemens SN678X36TE

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

De beste aankoop voor de keuken van de afgelopen jaren. Perfecte vaatwasser, super droog komt alles er uit. We hebben nog niet eerdere zo'n goeie vaatwasser in ons bezit gehad. Net als de wasmachine en droger van Siemens verwacht ik ook van deze vaatwasser nog jaren plezier te hebben. We hebben lang gezocht naar de juiste en zijn nu na een paar dagen overtuigd dat dit de beste keuze is geweest.

Pluspunten

• Super droog komt alles er uit
  • Super zuinig
  • Hele handig indeling
  • De bestek la is helemaal top
  • Makkelijk zelf in te bouwen

Minpunten

• Het licht gaat niet aan als je hem open doet.

willem 14-02-2018

overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

goede inleg voor de vaat maakt goed schoon en goed droog de verlichting is zeer fijn veel keus aan programma's

Pluspunten

• droog
  • schoon
  • veel keus aan programma's

Minpunten

• front paneel bevestigen aan passen

K.W. 20-07-2017

geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Fantastisch product. Hiervoor ook een Siemens gehad en vanwege tevredenheid wederom een aangeschaft. Heeft een zeer handige aparte extra lade voor bestek bovenin + extra sproeiarm, waardoor de ondersta la volledig beschikbaar is voor oa pannen en borden maar het bestek toch goed schoon wordt. Kortom veel meer praktische ruimte. Maakt ook goed schoon en is erg stil. Teven A+++ en Eco stand. Dus zeer energiezuinig en zuinig in het verbruik van water.

Pluspunten

• aparte bestek la + extra sproeiarm
  • Maakt goed shoon
  • Stil
  • Zeer zuinig met water en elecriciteit
  • efficient ingericht,waardoor meer ruimte ontstaat.

Minpunten

• geen

Ly Dia 18-07-2017

Super nette en ruime machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Een heerlijk ruime machine door een aparte besteklade bovenin. Die tevens verlaagd kan worden om kleine kopjes in te zetten als dat nodig is.
Wat mooi is, is dat de vaatrekken apart in hoogte te stellen zijn voor hogere wijnglazen en pannen.
Binnenverlichting is gewoon fijn. En dat aan buitenkant de duur van het programma weergegeven wordt, is luxe.
Fijne machine, voldoet aan al onze wensen.

Pluspunten

• Aparte besteklade bovenin
  • In hoogte verstelbare vaatrekken
  • Binnen- en buitenverlichting

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt.