Siemens iQ700 SN678X36TE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Anne M 10-11-2017

Goede koop

We zijn erg blij met de machine, nu een kleine maand in gebruik en helemaal naar ons zin.
Vooral de indeling is geweldig met besteklade bovenin, hij lijkt veel groter omdat de bestekmand er niet in hoeft!

elmarkou 07-09-2017

Topper

Lekker veel extra ruimte, handige aparte besteklade. Erg stil en zeer zuinig. Erg mooi ontwerp en heel handig de tijdsindicatie op de grond. Heb Home connect nog niet uitgeprobeerd. Vind het niet echt een toevoeging maar het is een leuke gimmick.

Veldhuizen 03-08-2017

Geweldige afwasmachine

Wast geluidloos, vaat is mooi droog, en de tijd die hij nog nodig heeft schijnt mooi op,de tegels..
Prachtige afwasmachine

Kris1214 27-07-2017

Handige besteklade

Ik heb deze vaatwasser nu en paar weken. Veel extra ruimte door een aparte besteklade en extra sproeiarm. Hij is erg stil en zeer zuinig met water (klasse A) en electriciteit (A+++). Nog belangrijker; eindelijk heb ik weer schone vaat. Ook erg handig is de Zeolith functie voor het drogen van kunststof (bekers, broodtrommels, bakjes en bordjes e.d. van de kinderen). Dat moest ik voorheen altijd nog nadrogen met een theedoek.

K.W. 20-07-2017

geweldige vaatwasser

Fantastisch product. Hiervoor ook een Siemens gehad en vanwege tevredenheid wederom een aangeschaft. Heeft een zeer handige aparte extra lade voor bestek bovenin + extra sproeiarm, waardoor de ondersta la volledig beschikbaar is voor oa pannen en borden maar het bestek toch goed schoon wordt. Kortom veel meer praktische ruimte. Maakt ook goed schoon en is erg stil. Teven A+++ en Eco stand. Dus zeer energiezuinig en zuinig in het verbruik van water.

Pluspunten

• aparte bestek la + extra sproeiarm
  • Maakt goed shoon
  • Zeer zuinig met water en elecriciteit
  • efficient ingericht,waardoor meer ruimte ontstaat.

Minpunten

ten hoor 20-07-2017

geweldig apparaat

sinds 17 juli deze vaatwasser helemaal geweldig alles droog en schoon
vaatwasser is super stil en de verlichting is super handig
inruimen moet je even opnieuw leren gaat niet iets anders[ van links naar rechts ion boven naar beneden]

Ly Dia 18-07-2017

Super nette en ruime machine

Een heerlijk ruime machine door een aparte besteklade bovenin. Die tevens verlaagd kan worden om kleine kopjes in te zetten als dat nodig is.
Wat mooi is, is dat de vaatrekken apart in hoogte te stellen zijn voor hogere wijnglazen en pannen.
Binnenverlichting is gewoon fijn. En dat aan buitenkant de duur van het programma weergegeven wordt, is luxe.
Fijne machine, voldoet aan al onze wensen.

Pluspunten

• Aparte besteklade bovenin
  • In hoogte verstelbare vaatrekken
  • Binnen- en buitenverlichting

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt.