Siemens iQ700 SN678X36TE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN678X36TE op Kieskeurig.nl.

9,1

De iQ700 SN678X36TE is voorzien van de iQdrive-motor van Siemens. Dat betekent dat de vaatwasser zuinig, duurzaam en stil is. Dat is echter niet het enige bijzondere aan dit apparaat. Met de VarioSpeedPlus-functie kun je de vaatwasprogramma’s namelijk tot wel 66 procent verkorten. Ideaal voor als je eens haast hebt. Hoe lang het duurt voordat de vaatwasser klaar is, wordt dankzij de TimeLight-functie trouwens op de grond geprojecteerd. Minstens net zo innovatief is het feit dat je de Siemens iQ700 SN678X36TE van afstand kunt bedienen middels de Home Connect App. Bedien en stel je apparaat in, waar je ook bent.

HvDk 24-10-2020

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Gemakkelijk in te bouwen, fijne indeling, veel mogelijkheden, stil [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-10-2020

SIE SIE SIEMENS

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

De volledige inbouw vaatwasser is een lust voor het oog en oor als hij openstaat en aanstaat. Van de binnenkant hightech ingericht en voor het oor super geruisloos. Een aanrader als van moderne technieken houdt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Arie 09-10-2020

Verbruik valt tegen

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Vindt het stroomverbruik en droogresultaat tegenvallen. Vorige vaatwasser was 10 jaar oud en gebruikte net zoveel als deze nieuwe. Had verwacht dat deze nu wel een stuk zuiniger zou zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ron. 18-09-2020

Stille ruime machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Ruime vaatwasser, stil met heel veel mogelijkheden en instellingen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 21-07-2020

Grandioos apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Zeer zuinig, zowel waterverbruik als elektrisch verbruik.
Is ook zeer stil, je merkt alleen aan het licht van de timer op de vloer dat hij aanstaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark 13-07-2020

Heerlijk stil en prima schone vaat!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Mijn nieuwe vaatwasser doet heerlijk stil zijn goede werk: de vaat wordt weer helemaal blinkend schoon. Zeker met de extra glas- en intensiefprogramma's. Ook het aansturen via de app werkt vlekkeloos. Enig minpuntje tot nu toe is de duur van de wasprogramma's en ik heb geen idee hoeveel energie verbruikt wordt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra 07-06-2020

Luxe vaatwasser, besteklade droogt prima

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Prijs/kwaliteit verhouding goed, mooie luxe vaatwasser, droogt prima. Via verlichte symbolen op de vloer kun je zien hoe ver het wasprogramma is.
Overzichtelijke korven, dus het laden gaat intuïtief en snel. Zeer stil apparaat, geeft een kort geluid als hij klaar is. Ik ben er héél tevreden mee!

• Droog
  • Overzichtelijke indeling

H. van Dijk 20-05-2020

Eindelijke een schone vaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Fijne wasmachine, eindelijke een schone en droge vaat! veel instel mogelijkheden, bediening met app (Home Connect) mogelijk. Enige minpunt is het ontbreken van een fatsoenlijk bestekbakje, gelukkig had ik dit al gelezen en mijn oude bakje (ook Siemens) bewaart.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Veel instel mogelijkheden

Minpunten

• Ontbreken bestekbakje

Michel 18-05-2020

Topmodel deels geïntegreerde inbouwvaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

De TE is alweer het oude, maar uitstekende model. Eigenlijk heb ik nu als de iQ700 678S36UE, net iets nieuwe, maar bij enkele aanbieders nauwelijks duurder. Het verschil tussen TE en UE is een beetje vaag en je komt er moeilijk achter. Ik raad je aan om via de website van Siemens Home te chatten met een medewerker daar, dat gaat beter zelfs dan bellen. Volgens specificatie verbruikt de UE een pietsie meer water (7,7 om 7,5 liter) maar heeft de UE naast de specificatie van 42dB no een extra stil programma van 40dB. Ik kan niet vergelijken, maar hij is daadwerkelijk zeer, zeer stil.
Op veel specificaties van de TE en van de UE staat dat de display geen resttijd zou aangeven, dat is natuurlijk gewoon wel het geval, je kan zelfs instellen of je resttijd wilt laten aangeven of eindtijd.
Zelf geplaatst, als je een beetje handig bent lukt dat wel. Hoewel ik nog wel een paar tips zou hebben voor de montagehandleiding (Ikea doet het echt beter) is er wel iets moois met QR-codes die je via je telefoon leiden naar een instructiefilmpje per montagestap. Als ze dat nou gewoon duidelijk hadden opgeschreven (in plaats van met een onbegrijpelijk icoontje) , was ik daar niet pas bij montagestap 5 achtergekomen...
Het stellen van de enkele poot aan de achterzijde van deze machine gaat heel erg goed, daar heb ik ook slechte ervaringen mee, bij andere merken.
Tip: download montagehandleiding en gebruiksaanwijzing van Siemens Home website voordat je hem koopt, dan kom je echt veel te weten.
Nog een tip: het monteren van frontje gaat vrij makkelijk en is heel duidelijk beschreven. Je kan ook een los rvs front kopen, orde 175 euro. Siemens levert passtrips voor als je een oud front gebruikt bij de machine, hoef je niet apart te kopen.
Veel succes met de keuze.

Pluspunten

• topmodel van een goed merk
  • staat ook goed getest bij Consumentenbond
  • al te koop orde 60% adviesprijs
  • goed verstelbare rekken
  • topscores, reinigen en drogen

Minpunten

• sommigen vinden blauw licht niet fijn
  • voor mij mogen de bedieningsknoppen voorop

Groot Rouwen 14-05-2020

Heel mooi

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Vooral de aanwijzingen zijn goed, en goed schoon te maken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 06-05-2020

Zeer goed!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Alles weer als vanouds schoon! Prachtig resultaat komt er uit deze fluisterstille machine. Chapeau! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ellen333 27-04-2020

Fantastische vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Super fijne vaatwasser. Verstelbare manden en rekjes. Hij maakt weinig geluid, wast goed en droogt goed. Je kunt verschillende programma's kiezen, genoeg keuze! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

edebruboz 21-04-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Fijne vaatwasser. Mooie bediening met tiptoetsen. Mooi is ook de projectie met voortgang op de vloer. Fijn ook de grote besteklade en indeelmogelijkheden. Enige minpuntje: het eco programma (dat we bij voorkeur gebruiken) doet er tweeenhalf uur over. We laten m daarom bij voorkeur de nachts draaien. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Margriet 18-04-2020

Een waanzinnige fijne afwashulp

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Zo welkom in onze familie : rustig, eigentijds en nooit is hem iets teveel.
Doet altijd wat hij moet doen, moppert niet maar staat dag en nacht voor ons klaar en altijd opgeruimd,fris en schoon .
Dit maatje laten we niet meer gaan!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vaat vaak niet schoon uit 22-03-2020

Vaat komt er vaak niet schoon uit

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Het valt zwaar tegen dat de vaat vaak niet schoon uit de machine komt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk 04-03-2020

mooie machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Na enkele klachten door verkeerd geleverde machine. Waar paar keer monteur voor geweest is die erg hun best hebben gedaan. Hebben we als nog nieuwe machine gekregen. Deze werkt goed is makkelijk te installeren en te bedienen. Wel wilt in de eco stand het vuil soms op de vaat slaan mocht de vaat die erin gezet is vuil zijn. De auto stand lost dit probleem op. En zorgt voor dat alles weer als nieuw uit ziet.

Al met al een goede machine met goede services! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A van Olffen 10-02-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

doet datgene wat je van een vaatwasser mag verwachten [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mlock 09-02-2020

In geen jaren meer zulke schone vaat gehad

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Mooie stijlvolle vaatwasser met mooie vormgeving. Het zeolith systeem zou er voor zorgen dat je gaat helemaal droog is ook het plastic, althans dat zei de verkoper. Dat is mij tot op heden nog niet gelukt. Maar verder doet hij z'n werk prima, zelf de vuilste vaat wordt mooi schoon (ik heb m'n vaat al jaren niet meer zo zien glimmen). Op de grond wordt geprojecteerd hoe laat hij klaar is en wat hij momenteel aan het doen is. Erg interessant voor de kleine man hier in huis. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Theo 26-01-2020

Perfecte droging

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

super goede afwasmachine, elke keer weer komt de vaat er goed schoon en perfect droog uit, ook de plastic bakjes [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martine van Dijk 19-01-2020

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Fijne indeling met aparte besteklade, verlichting, met de app te bedienen, vrijwel geen geluid. Topper. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]