Siemens iQ700 SN678X36TE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN678X36TE op Kieskeurig.nl.

Kris1214 27-07-2017

Handige besteklade

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Ik heb deze vaatwasser nu en paar weken. Veel extra ruimte door een aparte besteklade en extra sproeiarm. Hij is erg stil en zeer zuinig met water (klasse A) en electriciteit (A+++). Nog belangrijker; eindelijk heb ik weer schone vaat. Ook erg handig is de Zeolith functie voor het drogen van kunststof (bekers, broodtrommels, bakjes en bordjes e.d. van de kinderen). Dat moest ik voorheen altijd nog nadrogen met een theedoek.

Erikske 14-11-2018

Goede machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Ik heb de vaatwasser nu enkele weken in bezit en hij bevalt prima.
Het was / droogresultaat mag er zijn en de machine is nog stil ook.
Echter is de condens ruim na het einde van het programma wel een probleem ;als je de deur op een kiertje zet worden de deur en het display helemaal nat.

Helaas voor mij dat ik geen extra ruimte had onder het aanrecht, ik mis net de 5cm die zijn grotere broertje wel heeft ivm de besteklade.

Al met al een hele goede machine en zeker een aanrader.

RuLa 31-10-2018

Mooi en goed werkend apparaat

6 weken in gebruikt
Mooi , electronisch bediening , led verlichting , vloer info en bijna geluidsloos.

Corrr 11-10-2018

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Dit apparaat biedt zoveel keuze in programma’s en droogt geweldig. Mooi meegenomen is de energie zuinigheid en de lage waterconsumptie. Ook handig is het kunnen volgen van de voortgang van het programma op de vloer en telefoon.

Leo 15-08-2018

TOP Vaatwasser Siemens SN678X36TE

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

De beste aankoop voor de keuken van de afgelopen jaren. Perfecte vaatwasser, super droog komt alles er uit. We hebben nog niet eerdere zo'n goeie vaatwasser in ons bezit gehad. Net als de wasmachine en droger van Siemens verwacht ik ook van deze vaatwasser nog jaren plezier te hebben. We hebben lang gezocht naar de juiste en zijn nu na een paar dagen overtuigd dat dit de beste keuze is geweest.

Pluspunten

• Super droog komt alles er uit
  • Super zuinig
  • Hele handig indeling
  • De bestek la is helemaal top
  • Makkelijk zelf in te bouwen

Minpunten

• Het licht gaat niet aan als je hem open doet.

Gert Jan 22-07-2018

Toppertje

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Super machine. meer dan stil, je moet op de vloer kijkenof het apparaat wel aan staat, super. Prima schoon en droog! Goede keuze.

WimvG 15-04-2018

Geweldige machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

12 jaar met oude siemens gedaan.Daarom wederom Siemens. Geweldige machine, super schone en droge vaat!!!

ctimmerman 12-03-2018

Vaatwasser van topkwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Vaatwasser met uitstekende droogkwaliteit, zuinig in gebruik, stil en via de home connect app te bedienen.

TCooper 11-03-2018

Perfect apparaat! Maakt vaat blinkend schoon

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Na twee maanden deze machine in huis ben ik nog geen negatieve punten tegengekomen. Is stil, wast blinkend schoon, auto programma is snel, stil en goed.

R1TJE 04-03-2018

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Ik heb de vaatwasser nu een paasweken in gebruik en heb nog geen nadelen kunnen ontdekken.
Hij is stiller,wast schoner,droogt beter en is ook veel beter ingedeeld zodat ik minder vaak de vaatwasser aan hoeft te zetten daarbij gebruikt hij de helft van het water en is ook behoorlijk wat zuiniger dan mijn vorige vaatwasser.
Kort om van ons krijgt deze vaatwasser een dikke 10!!!

willem 14-02-2018

overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

goede inleg voor de vaat maakt goed schoon en goed droog de verlichting is zeer fijn veel keus aan programma's

Pluspunten

• droog
  • schoon
  • veel keus aan programma's

Minpunten

• front paneel bevestigen aan passen

Jammer 06-02-2018

Oude apparaat beter

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Vorig model had je altijd licht bij openen deur, nu moet je eerst een programma starten, als je wilt uitruimen geen licht jammer moet je eerst power on zetten. Deze machine maakt ook meer lawaai. Mijn oude machine had ik liever gehad.

Gebruiker3 07-01-2018

Mooie machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Wast schoon en de vaat is echt droog.
Echt snelle programma’s voor een vlugge vaat is wel even zoeken.
Internet optie is leuk maar we gebruiken het bijna niet. (Behalve dan de waarschuwing dat de machine gereinigd moet worden)

Marjolein vb 30-11-2017

WiFi is wel handig!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Licht indicatie op de grond is superhandig! En droogt supergoed! Genoeg ruimte in het apparaat. Rekjes zijn goed stevig, kiepert niet.

haroldso 29-11-2017

Een echte aanrader

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Ik heb sinds een week de Siemens SN678X36TE vaatwasser en heb er geen dag spijt van gehad. De bediening is heel makkelijk (ook via de app), en het was- en droogresultaat is heel uitstekend. Je hebt veel ruimte om je vaat erin op te bergen en wat super fijn is dat het bestek een aparte lade heeft. Al met al ben ik super tevreden over deze vaatwasser.

Anne M 10-11-2017

Goede koop

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

We zijn erg blij met de machine, nu een kleine maand in gebruik en helemaal naar ons zin.
Vooral de indeling is geweldig met besteklade bovenin, hij lijkt veel groter omdat de bestekmand er niet in hoeft!

elmarkou 07-09-2017

Topper

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Lekker veel extra ruimte, handige aparte besteklade. Erg stil en zeer zuinig. Erg mooi ontwerp en heel handig de tijdsindicatie op de grond. Heb Home connect nog niet uitgeprobeerd. Vind het niet echt een toevoeging maar het is een leuke gimmick.

Veldhuizen 03-08-2017

Geweldige afwasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Wast geluidloos, vaat is mooi droog, en de tijd die hij nog nodig heeft schijnt mooi op,de tegels..
Prachtige afwasmachine

K.W. 20-07-2017

geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN678X36TE

Fantastisch product. Hiervoor ook een Siemens gehad en vanwege tevredenheid wederom een aangeschaft. Heeft een zeer handige aparte extra lade voor bestek bovenin + extra sproeiarm, waardoor de ondersta la volledig beschikbaar is voor oa pannen en borden maar het bestek toch goed schoon wordt. Kortom veel meer praktische ruimte. Maakt ook goed schoon en is erg stil. Teven A+++ en Eco stand. Dus zeer energiezuinig en zuinig in het verbruik van water.

Pluspunten

• aparte bestek la + extra sproeiarm
  • Maakt goed shoon
  • Zeer zuinig met water en elecriciteit
  • efficient ingericht,waardoor meer ruimte ontstaat.

ten hoor 20-07-2017

geweldig apparaat

sinds 17 juli deze vaatwasser helemaal geweldig alles droog en schoon
vaatwasser is super stil en de verlichting is super handig
inruimen moet je even opnieuw leren gaat niet iets anders[ van links naar rechts ion boven naar beneden]