AEG FSS5360XZ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FSS5360XZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Rein 19-07-2019

Gammele en onhandige rekken

Geschreven voor: AEG FSS5360XZ

Stille en zuinige afwasmachine, met vloerverlichting die van rood naar groen schakelt wanneer hij klaar is. De rekken zijn echter van bedroevend slechte en slappe kwaliteit , lopen vaak uit de rails en hebben een enorm onhandige indeling. Ook de donkere kleur van de rekken werkt niet mee aan de overzichtelijkheid. Helaas bij aankoop niet op gelet..
Ook het zogenaamde Airdry-systeem, waarbij de deur op een kier gaat als hij klaar is, droogt maar matig. Vaak staat er nog vocht op de vaat wanneer je hem uitruint.

Pluspunten

• Zuinig programma
  • Heel stil
  • Niet duur

Minpunten

• Gammele rekken
  • Onhandige indeling
  • Droogt matig
  • Goedkoop is duurkoop

Ron Flippo 04-02-2018

Energiezuinig en fluister stil

Geschreven voor: AEG FSS5360XZ

we hebben deze vaatwasser gekocht omdat onze vorige een maandagochtend productie is geweest, deze is maar 3 jaar meegegaan. AEG staat bekent om de goede spullen en ik mag wel zeggen dat deze vaatwasser het top doet, goed schoon, droog en hij is ook fluisterstil, een aanrader indien je iets zoekt wat niet te duur is.

Pluspunten

• fluisterstil
  • goed schoon
  • alles komt er droog uit
  • energie zuinig
  • soepele deur en lades

Minpunten

• nog niet ontdekt