ETNA VW147SRVS - Reviews

tile-Max. belading
9 couverts maximale belading
Geluidsniveau
47 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW147SRVS op Kieskeurig.nl.

Max 01-12-2020

fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Deze vaatwasser is een goede keuze . De mogelijkheden in programmatuur is ruim te noemen en de resultaten zijn zonder meer goed. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Hij is rustig qua geluid en snel, uitgezonderd het ecoprogramma, maar dat is standaard. Daarnaast is hij solide en makkelijk te bedienen. Enige punt van kritiek: ondanks dat de deur een middenstand heeft, is de weerstand op 'halfopen' vrij slap en zou een stand met slechts een paar centimeter open een aanwinst zijn. Nu zul je de deur toch vaak in het slot moeten drukken wat lastig kan zijn tijdens het koken bijvoorbeeld.

Pluspunten

• degelijk
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• kiepstand deur

Officiele reactie van Atag 02-12-2020

Beste Max,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. De deur van de vaatwasser zal zijn afgesteld op ( de zwaarte van) het deurpaneel wat je hebt. Wellicht is daar nog wat in te veranderen/stellen?

Veel (af)was plezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Max 19-10-2020

perfecte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Fijne vaatwasser voor kleiner (1 a 2 pers.) huishouden. Veel mogelijkheden en een machine waar goed over is nagedacht bij het ontwerp. Binnenwerk ziet er goed uit en is degelijk. Ondanks de vele programma's is hij goed te bedienen en bovenal stil.
Absoluut een goede aankoop ,c.q. keuze

Officiele reactie van Atag 20-10-2020

Beste Jan,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser aan al je wensen voldoet. Wij wensen je veel vaatwas plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

M. Dekker 03-08-2020

Top product voor een kleine keuken

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Product werkt zeker naar behoren, voor een kleine huishouden is het een top product. Veel verschillende programma's en wordt super schoon..

Pluspunten

• Maakt top schoon
  • Klein huishouden, top product
  • Droogt ook goed op, geen strepen

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste M Dekker,

Wat leuk dat je de moeite neemt om je ervaringen te delen in deze mooie review, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.
Heel veel vaatwas plezier.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Kim 27-03-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: ETNA VW147SRVS

Goede vaatwasser met verschillende uitgebreide programma's, tevens is er een trechter meegeleverd voor het zout. Een fijne stille afwasmachine die goed schoon maakt en, ondanks het formaat, veel ruimte heeft.

Pluspunten

• Praktische indeling
  • Vaat is blinkend schoon en relatief droog
  • Maakt bijna geen geluid
  • goede kwaliteit

Officiele reactie van Atag 30-03-2020

Beste Kim,
Bedankt voor de mooie beoordeling, het is fijn te lezen dat je zo tevreden bent over onze vaatwasser.. Wij wensen jouw veel vaatwas plezier met de VW147SRVS van ETNA.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA