De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IVW6033A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j***************@m***** 20-07-2023

Zeer slecht

2,5 jaar geleden gekocht en voor de derde keer moet er nu een monteur bij komen
1 ste keer deur contact vervangen
Half jaar later weer zelfde probleem
En nu neemt de vaatwasser geen water in dit is dus 2,5 jaar verder

Aangezien het apparaat buiten de fabrieksgarantie valt en er geen registratie voor aanvullende garantie is aangetroffen in ons systeem, zijn er kosten verbonden aan de reparatie. Alvorens wij een bezoek plannen ontvangen wij graag uw akkoord op onderstaande prijsopgave.

De voorrijkosten incl. 30 minuten arbeidsloon bedragen €119,-. Hierin zijn eventuele benodigde onderdelen om het product te repareren niet opgenomen. Mocht de monteur langer dan 30 minuten nodig hebben om het apparaat te repareren dan komt daar per 10 minuten nog €15,- bij. De monteur zal tijdens het bezoek kunnen beoordelen welke onderdelen vervangen moeten worden om de reparatie te voltooien. Tijdens het bezoek zal de monteur een prijsopgave kunnen doen inclusief onderdeelkosten.

Indien er door de monteur wordt geconstateerd dat het toestel niet reparabel is, worden alleen de voorrijdkosten in rekening gebracht à €89,-.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u akkoord gaat met de prijsopgave dan ontvangen wij graag een schriftelijke bevestiging zodat wij een afspraak met u kunnen plannen.

Indien wij binnen 2 weken geen reactie hebben mogen ontvangen, zullen wij de service aanvraag sluiten.

Team Service Inventum
Dus voor mij nooit meer een Inventum

Inventum Vaatwasser Inbouw 20-08-2021

Inventum Vaatwasser Inbouw

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Fijne vaatwasser, goed resultaat, schoon en goed droog.
Prijs/kwaliteit is goed.

Nol van Beusekom 06-09-2020

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Heb altijd Miele en Bosch gehad, nu vanwege tijdelijke woning gekozen voor Inventum/prijsverhouding.
Ervaring met deze vaatwasser: uitstekend , had veel eerder hiervoor moeten kiezen!
Voortaan ben ik wel van het idee af dat alleen Miele en Bosch mijn vaat schoon krijgt, is absolute onzin. Dus voortaan eerst oriënteren op Inventum, werkt echt prima.

Peter 10-07-2020

Voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Goede prijs/kwaliteits-verhouding. Eenvoudig te bedienen. Mooie indeling van de wasruimte. Wast goed schoon.

Na maanden gebruik ben ik dik tevreden met de vaatwasser. Makkelijke indeling, veel ruimte, stil en wast schoon.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • handige indeling

Minpunten

• geen verlichting
  • tekst op bedieningspaneel klein

H.L.Plug 20-06-2020

prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

voorheen een siemens gehad die is 24 jaar meegegaan, nu bewust gekozen voor een budgetmodel, echter gezien onze ervaringen een prima keus

C.J.M. van Hees 02-05-2020

Goed functionerende no-nonsens vaatwasser

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

We hebben de vaatwasser nu een week en hij functioneert prima. Hij is stil, zuinig en de vaat is schoon. Dit is echt een no-nonsens vaatwasser. Geen ingewikkelde knoppen, programma's en informatieschermpjes, gewoon de belangrijkste basisprogramma's zitten er op (zoals kort, eco en intensief enz.) en zijn simpel te bedienen met een draaiknop. Hierdoor heeft het apparaat een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• no-nonsens
  • simpel te bedienen
  • stil, schoon en zuinig

Minpunten

• kleine lettertjes op de bedieningsknoppen

Meijer 27-03-2020

Degelijke machine met een eerlijke priijs

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Machine voelt degelijk aan. Ziet er strak en overzichtelijk uit met voldoende programma's. Kwaliteit indeling en korven uitstekend. En een scherpe aankoopprijs. En zeer goed geadviseerd, geïnstalleerd en aangesloten door EP van Bavel in Vught.

Pluspunten

• degelijk uiterlijk en stevige uitvoering
  • scherpe prijs
  • geruisloos

Minpunten

• geen

Plug 01-03-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Eenvoudige bediening, en solide uitstraling ben zeer tevreden met de vaatwasser
inbouwen was ook geen enkel probleem, wel even een nieuwe kraan gemonteerd ivm kalk in de kraan.

Thea 25-01-2020

Topper van een vaatwasser

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Wij zochten een vaatwasser. Bij toeval stuiten we op deze, maar jeetje zeg wat een topper is dit. Heel erg veel waar voor ons geld. Zo vanaf de tafel de vaatwasser in en vervolgens brandschoon weer de kast in.

Pluspunten

• mooi design
  • super schoon ook met 30 min. programma

Minpunten

• geen

R.Duijvelaar 19-01-2020

prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Wast en droogt de vaat goed. Eenvoudige bediening met genoeg programma keuzes.
Prijs/kwaliteit verhouding prima met 5 jaar garantie!

Pluspunten

• 5 jaar garantie

M de Jong 02-04-2019

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Een zeer goede machine voor zijn prijs. Hij doet wat er van verwacht wordt. Zeer weinig geluid, dus lekker stil. Een zeer goede aanrader.

Pluspunten

• lekker stil

Minpunten

• bestekbak neemt veel ruimte in

kl. Hessel 24-12-2018

Prima en stil apparaat

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Deze vaatwasser heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Hij is zuinig en stil. Alles wat je van een vaatwasser verwacht, zit er op. Meer niet, dus als je van degelijke Nederlandse apparatuur houdt, is dit een goede keuze.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • zuinig
  • stil

Minpunten

• afmetingen frontje en montage niet op internet

S. Graveland 05-03-2018

uitstekende vaatwasser voor een zeer redelijke prijs

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Ik heb deze vaatwasser gekocht omdat mij vorige -veel duurdere- vaatwasser het na 6 jaar en meerdere reparaties al opgegeven had. Repareren zou duurder zijn dat een voordelige nieuwe. Daarom deze Inventum gekocht. Zeer redelijke prijs en ook nog eens 5 jaar garantie. Dat geeft vertrouwen. En de prestaties van deze vaatwasser zijn boven verwachting goed. Alles wordt superschoon en droog en dat in het 50 minuten programma. Er zitten nog meer programma's op, maar die heb ik nog niet nodig gehad. Ook startuitstel is handig. Deze vaatwasser is ook nog eens geluidsarm. Kortom zeer tevreden. Een echte aanrader. Mijn vorige vaatwasser van een heel duur merk presteerde lang zo goed niet. Daarom koop gerust deze Inventum. Een uitstekend apparraat voor een heel voordelige prijs.

Pluspunten

• wast superschoon
  • droogt uitstekend
  • geluidsarm
  • zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• kan geen minpunten opnoemen

Peter 11-01-2018

modern en prima vaatwasser

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Prijs kwaliteit is prima! Voldoet aan onze verwachtingen en is door de diverse programma's goed te gebruiken ! Ook de 12 couverts ruimte is prima. Garantieregeling geeft veel vertrouwen.

Hans van Peufflik 21-09-2017

Geschreven voor: Inventum IVW6033A

Goed product vaat komt er schoon en droog uit. Ik mis in het onderste rekje dat je de opstaande pinnen waar je de borden in kwijt kan niet plat kan leggen

Pluspunten

• Prijs
  • kwaliteit/garantie

Minpunten

• onderste rek