Inventum IVW6033A - Reviews

12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
47 dB

S. Graveland 05-03-2018

uitstekende vaatwasser voor een zeer redelijke prijs

Ik heb deze vaatwasser gekocht omdat mij vorige -veel duurdere- vaatwasser het na 6 jaar en meerdere reparaties al opgegeven had. Repareren zou duurder zijn dat een voordelige nieuwe. Daarom deze Inventum gekocht. Zeer redelijke prijs en ook nog eens 5 jaar garantie. Dat geeft vertrouwen. En de prestaties van deze vaatwasser zijn boven verwachting goed. Alles wordt superschoon en droog en dat in het 50 minuten programma. Er zitten nog meer programma's op, maar die heb ik nog niet nodig gehad. Ook startuitstel is handig. Deze vaatwasser is ook nog eens geluidsarm. Kortom zeer tevreden. Een echte aanrader. Mijn vorige vaatwasser van een heel duur merk presteerde lang zo goed niet. Daarom koop gerust deze Inventum. Een uitstekend apparraat voor een heel voordelige prijs.

Pluspunten

• wast superschoon
  • droogt uitstekend
  • geluidsarm
  • zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Minpunten

• kan geen minpunten opnoemen

Peter 11-01-2018

modern en prima vaatwasser

Prijs kwaliteit is prima! Voldoet aan onze verwachtingen en is door de diverse programma's goed te gebruiken ! Ook de 12 couverts ruimte is prima. Garantieregeling geeft veel vertrouwen.

Hans van Peufflik 21-09-2017

Vaatwasser

Goed product vaat komt er schoon en droog uit. Ik mis in het onderste rekje dat je de opstaande pinnen waar je de borden in kwijt kan niet plat kan leggen

Pluspunten

• kwaliteit/garantie

Minpunten

• onderste rek