Inventum IVW6015A - Reviews

tile-Max. belading
15 couverts maximale belading
Geluidsniveau
45 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IVW6015A op Kieskeurig.nl.

Kris 12-06-2020

Luxe vaatwasser met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

De luxe vaatwasser is heel fijn in het gebruik, ideaal is dat je de korf van de besteklade er uit kan halen als je een x grotere glazen hebt of om je bestek op te ruimen. Ook dat je de bovenste korf in verschillende hoogtes kan zetten is zeer praktisch, en maar 9 liter water per wasbeurt is natuurlijk mooi meegenomen, al met al zeer tevreden!

Pluspunten

• waterverbruik
  • uitneembare bestek korf
  • verstelbare boven korf
  • goed schoon en droog
  • weinig geluid

G.Th. van Opstal 25-01-2020

Hele goede Vaatwasser van Inventum

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

Vaat wasser direct geplaatst en in gebruik genomen ( na het leze van handleiding ) met een lichtvervuilde vaat(30 minuten), kwam er schoon en droog uit. Wat opviel was dat Vaatwasser zonder front erg weinig geluid maakte.
Hierna een sterk vervuilde vaat van 3 dagen er in gedaan, (nu was front wel gemonteerd), wat als resultaat was dat de vaatwasser eigenlijk niet meer hoort.
Ook deze kwam er perfect uit ( schoon en droog).
T.a.v. de veel duurdere AEG die wij eerst hebben gehad , is deze van Inventum veel stiller en was resultaat was net zo goed maar eigenlijk was deze schoner.
Ook direct aangemeld voor 5 jaar garantie, ( ooit met een ander apparaat van Inventum werd dit perfekt opgelost door een nieuw apparaat), erg goede service van Inventum dus.

Pluspunten

• Erg stil
  • Goede was en droog resultaat

Paulina Sladek 17-05-2019

Slechte vaatwasser

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

Slechte vaatwasser. Vast droogt pas na meer dan één nacht open laten staan. Alles geprobeerd. Waspoeder geen capsules. Apart glansspoelmiddel toevoegen. Niets helpt. Fabrikant doet niets. Nu een andere gekocht. Siemens Q700 serie. Ik heb er genoeg van. Nooit meer een Inventum.

Minpunten

• Droogt niet
  • Weinig ruimte door bestekkorfje onderin
  • Besteklade werkt niet alles blijft nat.

Christiaan 01-10-2018

verkeerd gebruik programma's

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

Schreef ik eerder in een beoordeling dat je na een wasbeurt met de natte vaat bleef ziten dan kan ik nu vermelden dat dit kwam door een verkeerde programma keuze. De programma pictogrammen in de deur zetten ons op het verkeerde been. In de handleiding staat uitgebreide informatie per programma vermeld. Dus nu wassen we met een ander programma en is onze vaat na de wasbeurt gelukkig wel droog.

Pluspunten

• zuinig met elektra
  • stil
  • veel programma's

Minpunten

• schalen en grote borden passen er niet in
  • onderste lade loopt snel uit de rails.

Christiaan 30-09-2018

Prima vaatwasser, helaas wel afgeleverd met montagefoutje.

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

Goede prijs/kwaliteitsverhouding waarbij wij zijn uitgegaan met onze bekendheid met het merk Inventum maar wat tegenviel is dat de vaat niet droog uit de machine komt.

Pluspunten

• zuinig met water
  • zuinig met elektra
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• na wasbeurd is de vaat nog nat
  • de moet de vaat nog wel handmatig afdrogen.,

Jan-Willem 07-09-2017

Vaat komt er zeiknat uit, weinig ruimte

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

We hebben deze vaatwasser net een paar weken, op aanraden van de keukenverkoper, maar wat een drama. Alles komt er zeiknat uit, welk programma je ook kiest. Ook voelt alles heel gammel aan, de onderste la schiet en steeds naast, als er een beetje gewicht in zit.
Bovendien is de ruimte onderin beperkt, te laag. Onze 'grote' borden passen er niet eens in. In alle opzichten minder dan de Bauknecht die we in ons vorige huis hadden.
Gaan het keukenbedrijf vragen of we hem kunnen (in) ruilen voor een andere, want dit is echt waardeloos. Enige positieve is dat hij wel redelijk stil is.

Pluspunten

• Redelijk stil

Minpunten

• Droogt niet goed
  • te weinig ruimte/hoogte
  • voelt gammel aan