Inventum IVW6015A - Reviews

tile-Max. belading
15 couverts maximale belading
Geluidsniveau
45 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IVW6015A op Kieskeurig.nl.

6,3

Christiaan 01-10-2018

verkeerd gebruik programma's

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

Schreef ik eerder in een beoordeling dat je na een wasbeurt met de natte vaat bleef ziten dan kan ik nu vermelden dat dit kwam door een verkeerde programma keuze. De programma pictogrammen in de deur zetten ons op het verkeerde been. In de handleiding staat uitgebreide informatie per programma vermeld. Dus nu wassen we met een ander programma en is onze vaat na de wasbeurt gelukkig wel droog.

Pluspunten

• zuinig met elektra
  • stil
  • veel programma's

Minpunten

• schalen en grote borden passen er niet in
  • onderste lade loopt snel uit de rails.

Christiaan 30-09-2018

Prima vaatwasser, helaas wel afgeleverd met montagefoutje.

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

Goede prijs/kwaliteitsverhouding waarbij wij zijn uitgegaan met onze bekendheid met het merk Inventum maar wat tegenviel is dat de vaat niet droog uit de machine komt.

Pluspunten

• zuinig met water
  • zuinig met elektra
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• na wasbeurd is de vaat nog nat
  • de moet de vaat nog wel handmatig afdrogen.,

Jan-Willem 07-09-2017

Vaat komt er zeiknat uit, weinig ruimte

Geschreven voor: Inventum IVW6015A

We hebben deze vaatwasser net een paar weken, op aanraden van de keukenverkoper, maar wat een drama. Alles komt er zeiknat uit, welk programma je ook kiest. Ook voelt alles heel gammel aan, de onderste la schiet en steeds naast, als er een beetje gewicht in zit.
Bovendien is de ruimte onderin beperkt, te laag. Onze 'grote' borden passen er niet eens in. In alle opzichten minder dan de Bauknecht die we in ons vorige huis hadden.
Gaan het keukenbedrijf vragen of we hem kunnen (in) ruilen voor een andere, want dit is echt waardeloos. Enige positieve is dat hij wel redelijk stil is.

Pluspunten

• Redelijk stil

Minpunten

• Droogt niet goed
  • te weinig ruimte/hoogte
  • voelt gammel aan