Siemens iQ700 SN578S36TE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN578S36TE op Kieskeurig.nl.

René Simon 02-09-2018

Wow, super de luxe

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN578S36TE

Wat een geweldige machine! Fijne indeling, mooie besteklade met veel ruimte voor diverse soorten bestek, Handig is ook de vaatwastablettenteller. Deze waarschuwt als de tabletten bijna op zijn. Waarschuwingen bij laag niveau van glansspoelmiddel en zout. Eventueel te bedienen vanaf je smartphone. Ook in te stellen op startvertraging. Dit is fijn indien je nachtstroom kunt gebruiken. Hierdoor nooit meer vergeten de vaatwasser te starten. Gemakkelijk in onderhoud. Fijne binnenverlichting, een zeeeer laag geluidsniveau, een bescheiden piepje indien machine klaar is. Wast zeer schoon!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Veel mogelijkheden voor instellingen
  • waarschuwingen voor spoelglans
  • waarschuwing voor zout
  • fijne binnenverlichting

Peter 16-08-2017

Schoon en energiezuinig

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN578S36TE

Na 18 jaar de vorige Siemens vaatwasser vervangen door een nieuwe: simpel te bedienen, uitstekende reiniging en heel energiezuinig. Een aanwinst.

Matt 29-06-2017

Siemens SN578S36TE Uitstekende keuze.

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN578S36TE

Dit model uit de Siemens serie is zeer komeet,stil en prijstechnisch goed geprijsd.
Alles wat je wil verwachten van een vaatwasser zeker geschikt voor een open keuken/huiskamer. Energie zuinig! Maar dan neem je genoegen met 2tot4 uur was tijd. Je krijgt ook de keuze om snel programma's te selecteren. Voorbeeld: 60 graden / 69 min. Gewoon super model-serie. Aanrader!

• Zeer zuinig of snel klaar
  • Snelle progra

Matt 23-06-2017

Siemens SN578S36TE Uitstekende keuze.

• Zeer zuinig of snel klaar
  • Snelle programm