Whirlpool WIC 3C22 P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WIC 3C22 P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Marvin 04-02-2019

Schone vaat

Geschreven voor: Whirlpool WIC 3C22 P

Goede en stille inbouw vaatwasser. uitgebreide en duidelijke programma's. indeling makkelijk te veranderen en best wel uitgebreid. tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• stil
  • schone vaat

Minpunten

• nog niet ontdekt

Denise 01-02-2019

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Whirlpool WIC 3C22 P

Fijne vaatwasser met genoeg functies. Is erg stil
Enige minpunt is dat je niet kan zien wanneer hij klaar is of hoelang hij nog moet.
Verder zeer tevreden

Pluspunten

• Stil
  • Genoeg programma's

Minpunten

• Niet zichtbaar als hij klaar is

Pim van Gageldonk 01-02-2019

Goede wasresultaten

Geschreven voor: Whirlpool WIC 3C22 P

Erg stille vaatwasser met ontzettend goede wasresultaten. De installatie heb ik zelf gedaan en is erg eenvoudig.

Pluspunten

• Wasresultaat
  • Stil
  • Installatie

Minpunten

• Lang wasprogramma

Ferdiii 29-09-2017

Droger voor gunstige prijs maar is gerelateerd aan kwaliteit

Geschreven voor: Whirlpool WIC 3C22 P

Een droger voor een gunstige prijs maar hier geldt dat de prijs gerelateerd is aan de kwaliteit. Toegepaste materialen in vaatwasser zijn eenvoudig en van lagere kwaliteit. De gehele constructie van de vaatwasser is niet overal even nauwkeurig. Indeling van het onderste rack is raar. Daar kan één pan vlak op een inklapbare bordenhouder worden geplaatst verder zijn er alleen maar vaste bordenhouders. Resultaat is dat bij meerdere vuile pannen er dus pannen op vaste bordenhouders moeten worden geplaatst. Borden groter dan standaard borden passen er niet in, deze moeten dan schuin worden geplaats. NL'se gebruiksaanwijzing is matig vertaald en er ontbreekt zelfs essentiele informatie. Via de ook meegeleverde buitenlandse gebruiksaanwijzingen en internet eea achterhaald. Vaatwasser maakt goed schoon maar alles van plastic (dus ook de racken) is zeiknat als het programma is doorlopen. Ook de binnenzijde van de vaatwasser is helemaal nat. Het uitschuiven van van de racken gaat gammel. Bij het uitschuiven van het onderste rack met een oneveredige belading (bv. borden aan één zijde en rest leeg) komt het met regelmaat voor dat het rack scheef gaat bij het uitschuiven waarna het er dan weer goed ingezet moet worden. Het openen van de deur gaat zwaar, het bedieningsgemak ed. is uitstekend, de droger is ZEER stil tijdens gebruik, meegeleverde bevestigingsmaterialen voor inbouw zijn goed. Kan op dit moment niets melden over de duurzaamheid.

Pluspunten

• Prijs
  • Stil tijdens gebruik
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Kwaliteit gebruikte materialen
  • Afwerking niet even nauwkeurig
  • Na was is vaatwasser en alles van plastic zeiknat

Ferdiii 18-01-2018

Bij erg vuile vaat (bv.kleine hardnekkige sause resten, lichte advocado resten op bestek, ed.) moet er een zwaar programma worden ingeschakeld anders wordt de vaat niet schoon. Het ontsporen van het onderste rack gebeurt met regelmaat en het onderste rack moet er met regelmaat goed worden ingezet .... vanwege de onbenulligheid van het probleem begint het irritant te worden. De mogelijkheid van het beperkt kunnen indelen van de vaat in het onderste rack door de vast bordenhouders is erg vervelend. Plus en minpunten blijven geldig maar ... ik zou deze vaatwasser niet aanraden of nog een keer aanschaffen. Een kwestie van 'jammer' en volgende keer beter .....