Whirlpool WKIC 3C26

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WKIC 3C26 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

s**********@g******** 29-12-2022
  • Product gekregen

Voor mij nooit meer een Whirlpool!

Geschreven voor: Whirlpool WKIC 3C26

Het was een fijne vaatwasser, maar na 3.5 jaar ging de printplaat stuk. De reparatiekosten waren in verhouding tot de aanschafprijs te hoog, dus moest ik hem vervangen.

Pluspunten

• Stil, zuinig, vaat goed schoon en droog

Minpunten

• Veel te snel kapot!

t***********@g******** 24-09-2022

Printplaat snel stuk

Geschreven voor: Whirlpool WKIC 3C26

Werkt prima maar na 5 en een half jaar is de printplaat stuk. Ik kan nu om een nieuw apparaat. Printplaat niet vervangbaar. Gaat te kort mee naar mijn mening.

stille machine 15-12-2019

stille machine

Geschreven voor: Whirlpool WKIC 3C26

De vaat komt er prima schoon uit alleen hij droogt bar slecht moet het bestek met de hand drogen ook de bovenkant ..waar de kopjes staan blijft behoorlijk nat..nu al 3 programma s geprobeerd bij alle blijft het vocht er behoorlijk aan hangen

Leo 28-01-2019

Stil en schoon

Geschreven voor: Whirlpool WKIC 3C26

De oude vaatwasser was defekt, kon gerepareerd worden, maar een nieuwe was ook een optie. Ongeveer alles op kieskeurig nagelopen, maar deze vaatwasser was stiller dan menig duurdere en die hadden vaak ook nog klachten. Het lagere elektriciteitsverbruik mee genomen was vervanging door deze machine een goed plan. Nu hij een maand in gebruik is, is de mening over het plan bevestigd in de praktijk. Hij is al stil bij de gewone wasprogramma;s maar in het nachtprogramma is hij helemaal niet te horen. En de vaat is echt schoon en droog. Alleen op het plastic van de bestekbak blijft wat water liggen. Over de duurzaamheid kan ik nu natuurlijk weinig zeggen maar de eerste indruk is goed.

Pluspunten

• stil
  • schoon

Minpunten

• geen

Wilms 11-01-2017

Toppertje

Onze bosch vaatwasser heeft het loodje gelegd na 11 jaar

Toen een vervanging gezocht
Deze is op inbouw.nl trouwens veel goed koper
368 euro

Hij wast prima af en droogt ook goed
8 programma's
En uitgestelde start
Piept al ie klaar is en kuip is volledig rvs
Verstelbaar boven rek

Ik ben er erg blij mee toppertje

Pluspunten

• Wast goed
  • Droogt prima
  • Rvs kuip
  • Uitgestelde start
  • Ruime indeling