Miele G 6660 SCVi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 6660 SCVi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

V 30-09-2020

zeer solide vaatwasser van mijn favoriete merk

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Miele is mijn favoriete merk en dat is niet zonder reden ! Je betaalt iets meer misschien maar daar krijg je zeker geen spijt van ! Deze vaatwasser is een prachtig solide apparaat. Je voelt het al als je de deur opent en de 3 rekken naar buiten trekt. Geen plastic rommel ! Deze Miele fan wil nooit meer anders, ik spaar wel wat langer door.

Pluspunten

• solide materiaal, rvs, goede kwaliteit
  • volledig programmeerbaar naar je eigen wensen
  • bij all in one tablets heb je verder niets nodig
  • De deur opent zelf na het programma

Theo Peters 13-11-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Dit type vaatwasser beschikt over een goede en overzichtelijke opberg ruimte. Aangeschaft in mei 2016 . Een goede prijs/kwaliteit verhouding. De vaatwasser wordt minimaal 1x per dag probleemloos gebruikt.

Miets 14-06-2018

Miele inbouw vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Gemakkelijke bediening, overzichtelijke en handige indeling binnenruimte. Schone en droge vaat. Werkt met weinig geluid. Is zuinig met energieverbruik.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Indeling
  • Weinig geluid

Mieke 07-10-2017

Droog, stil, schoon!

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

In mijn eerste review was ik al lovend over de Miele, na 4 maanden ben ik dit nog steeds. De hoge stang vind ik inmiddels handig, was dus gewoon even wennen ...
Iemand had een bord met aardappel- en jusresten zonder voor te spoelen in de machine gezet. Omdat er weinig vaat was, machine pas na 24 uur aangezet. Geen zin om dat bord voor te spoelen. Bleek niet nodig, schoon!
De besteklade is verstelbaar, handig, maar daarom zit hij niet echt stevig. Soms steekt er bestek naar de onderkant uit. Doe ik iets fout? Kun je hem vastzetten in de gewenst stand?

Pluspunten

• apparaat 'voelt' hoe vet de vaat is
  • stevige houders voor grote glazen
  • je hoeft echt niet voor te spoelen

Minpunten

• bestekla zit een beetje los

Bas 01-09-2017

Dit apparaat zit goed in elkaar

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Hiervoor hadden we een duur Siemens apparaat, maar helaas maakte die vanaf de start veel lawaai en waste ie niet altijd schoon. Deze Miele doet dat wel. En ook de degelijkheid van de rekken en de verstellen delen is veel beter dan bij Siemens. Het enige jammere is dat er geen lampje naar onderen schijnt dat aangeeft dat ie aanstaat.

Pluspunten

• stil
  • degelijk binnenwerk
  • wast goed schoon

Minpunten

• niet zo makkelijk zelf te stellen

MB 11-08-2017

Vaatwasser volgen met je telefoon

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Deze vaatwasser is erg overzichtelijk. Bij hoge wijnglazen kan je de lade aan 1 kant verhogen. ook met de led verlichting erin kan je eenvoudiger alles sorteren in de vaatwasser. De vaatwasser kan je koppelen met je telefoon. Zo hou je alles bij van je Miele vaatwasser.En als klap op de vuurpijl 2x kloppen op de deur en deze opent zichzelf. Echt een top apparaat.

Pluspunten

• Led verlichting
  • erg handige en verstelbare lades
  • 2x kloppen en de deur open zichzelf
  • De vaatwasser volgen met je telefoon
  • extra stil progamma

Minpunten

• geen

Patrick 11-03-2018

De opties die je noemt (telefoon-app, kloppen om te openen), zitten NIET op deze vaatwasser. Waarschijnlijk doel je op een duurder model, de Miele 6860.

pietertje 31-07-2017

Miele vaatwasser g 6660 SC Vi

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Geef mij maar mijn 10 jaar oude uitvoering ! De onderste sproeiarm laat makkelijk los ! Dit geeft ergernis om telkens weer aan te brengen na gebruik. Verder kunnen er in deze uitvoering minder makkelijk pannen worden gezet omdat slechts een kwart van de onderste korf vlak gemaakt kan worden. Er zijn meer vaste plaatsen voor borden in deze machine. Ik vermoed dat ik over enige jaren schade aan dat rek krijg, omdat ik moet passen en meten om er pannen te plaatsen.... De korf voor lepels kan versteld worden , zodat ook soeplepels er in kunnen. Ik vind dit ook geen toegevoegde waarde. Alle verandering is dus geen verbetering !

Minpunten

• pannenrek
  • sproeiarm bovenste rek

Officiele reactie van Miele 02-08-2017

Beste Pietertje, wij vinden het vervelend om te horen dat de vaatwasser niet geheel naar wens is en dat er zelfs problemen mee zijn. Wij zouden dit graag nader bespreken. Zou u uw gegevens naar webcare@miele.nl kunnen sturen zodat wij telefonisch contact met u op kunnen nemen?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Miele

Hendriks 25-07-2017

Fijne machine, die afwas goed schoomaakt

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Zorgt dat de vaat schoon is ongeacht hoe vuil de vaat is. We hebben open keuken en geluidsniveau is laag en totaal niet storend.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Nauwelijks hoorbaar

Tom 22-07-2017

Echt een Miele.

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

De kwaliteit die ik van een Miele apparaat verwacht, vind ik ook bij deze vaatwasser.
Het extra, waar ik nog niet mee bekend was, is het automatisch openen van de deur, als het programma afgelopen is. De ventilator die daarna zijn werk doet, zorgt ervoor dat de vaat droger wordt dan onze vorige vaatwasser. Erg prettig om bijna alles zo in de kast te kunnen zetten.

Pluspunten

• extra drogen aan het eind van het programma

Minpunten

• een behoorlijke prijs

Judith 22-07-2017

Miele, es gibt.....

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

De machine doet z'n werk, en beter dan ik ooit van een andere vaatwasser heb gezien. Als het programma klaar is opent de klep. Ideaal, (bijna) alles (bijna) droog!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Doet wat wordt beloofd
  • Droogt beter dan welke andere machine

Minpunten

• Maakt geluid, toch nog iets

M.vanderlinden 21-07-2017

Goede reiniging in korte tijd

Handige bestek rek bovenin
Handig grote wijnglazen vastzetten in speciale houders
Helaas niet al te grote borden

Pluspunten

• Flexibele rekken in hoog laag standen
  • Kort wasprogramma

Minpunten

• Geen heel grote borden

Kees van de Kerk 21-07-2017

Uitstekende vaatmachine. Stil en goed.

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

De machine wast goed schoon. Op aanraden van de monteur gebruik ik geen tabletten meer maar vul ik incidenteel zout en spoelmiddel. Dat werk uitstekend en is eigenlijk net zo makkelijk. het schijnt beter te zijn voor het resultaat en ook nog eens goedkoper. Onze wasmachine staat in de woonkeuken en dan is geluid een issue. Deze machine is still en kan ik iedereen aanraden!

Pluspunten

• still
  • schoon
  • duidelijke knoppen

Minpunten

• geen

Karin 21-07-2017

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Gebruiksvriendelijke vaatwasser, heel fijn is dat hij, nadat hij klaar is, openspringt en nog 10 minuten nadroogt. Alles is echt droog, ook plastic schaaltjes en bakjes. Ook heel fijn zijn de rekjes in de onderla, voor wijnglazen. Je klemt de voet van het glas erin en er blijft geen water in het voetje staan. Helemaal droog.

Harold 21-07-2017

Goed resultaat

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Stil en altijd een schone vaat. Glaswerk komt er zeer schoon uit. Goede droging van de vaat. Ruimtes zijn flexibel in te richten, wat de mogelijkheden vergroot.

Pluspunten

• Schoon
  • Droging
  • Stil

Yvonne 21-07-2017

Goede reinigingsresultaten

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Miele vaatwasser voldoet aan verwachting. Maakt goed schoon. 90% van de tijd gebruiken we alleen het quickpowerwash programma. Zelfs de aangekoekte plekken van een ovenschotel zijn dan verwijderd. Maakt niet veel lawaai. De bijgeleverde vaatwasblokjes zijn ook fijn. Als de vaatwasser klaar is dan springt hij vanzelf open zodat overige damp weg kan ipv condens te vormen. Ook fijn dat hij zichzelf doet uitschakelen.
Als ik een minpunt zou moeten noemen dan is het dat het korte programma langer duurt dan dat ik heb ervaren bij andere merken vaatwassers. Bij deze Miele duurt het iets langer dan een uur.

Pluspunten

• Maakt zeer goed schoon
  • Maakt weinig geluid
  • Schakelt vanzelf uit
  • Springt vanzelf open na einde programma

Minpunten

• Korte programma duurt langer dan 1 uur

Robert Thoomes 21-07-2017

Veel ruimte voor een grote vaat. Veel programma's.

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Hebben jaren al alle apparatuur van Miele, de wasmachine is al 30 jaar. (reparatie nooit nodig)
Dat gold ook voor de vaatwasser. Vandaar de keuze voor deze machine na 15 jaar. Geluidsarm.
Zuinig in gebruik.

afwasmachine 21-07-2017

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

De afwasmachine werkt prima, ook bij korte programma's. Het valt mij op dat de machine goed "droogt" Bij eerdere machines van een ander merk was er vaak veel druppelvorming. De programmakeuze van "even snel" tot lang programma op 75 graden is nuttig.

Mieke 11-06-2017

speciaal voor hoge glazen!

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Onze vorig Miele afwasser was na 16 jaar trouwe dienst voor ons gezin van 5 personen eindelijk op. We wilden weer een nieuwe Miele. Graag met de besteklade bovenin, voor extra ruimte. Deze Miele heeft bovendien nog een bestekgedeelte dat je kunt laten zakken, voor grote soeplepels enzo. De deur gaat heel lichtjes open en dicht, hij heeft veel ruimte en wast blinkend schoon.

Pluspunten

• stevige houders voor grote glazen
  • apparaat 'voelt' hoe vet de vaat is

Minpunten

• vrij hoge 'stang' bij onderste la

Marianne 13-05-2017

Prima apparaat

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Flexibele indeling veel mogelijkheden voor allerlei soorten serviesgoed en bestek.
Laag geluidsniveau. Afwas goed schoon ook met kort programma en mooi droogresultaat.

Pluspunten

• was en droogresultaat
  • geluid

Smakeliek 13-04-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

Super fijne, zeer stille vaatwasser.wast perfect schoon. Droogt goed. Bestek lade is goud. Veel inhoud en erg fijn in hoogte verstelbaar

Pluspunten

• Stil
  • Ruim

Marian 30-01-2017

Miele G 6660 SC Vi

Geschreven voor: Miele G 6660 SCVi

De vaatwasser wast alles goed schoon en droogt fantastisch, zelfs plastic. Dit komt omdat het apparaat na het wasprogramma de deur automatisch op een kier zet. De besteklade is erg felxibel.
Je kan het middelste gedeelte iets laten zakken waardoor er zelfs een garde in kan, er zitten ook houders in zodat je er grote messen in kwijt kan. Verder kan je de besteklade in de breedte ook nog in elkaar schuiven waardoor er lange glazen in kunnen. Deze kan je ook kwijt in de onderste besteklade en worden zelfs geklemd door de houder zodat ze er echt niet uit kunnen vallen. Alles blijft goed op zijn plaats en de machine is vrij stil en geeft een goed eind resultaat.

Pluspunten

• variabele besteklade
  • in hoogte verstelbarekorven
  • droogt zelfs plastic
  • goede indeling korven