Siemens iQ500 SX69M001NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SX69M001NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Sushama 17-03-2017

Goede compacte vaatwasser met veel functies

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

Prima vaatwasser die de vaat grondig schoon maakt. Erg blij dat deze vrij stil is. Vele wasopties ook! Ben erg tevreden over dit product!

Pluspunten

• Vaat grondig schoon
  • Stil

Minpunten

• uitruimen van de vaat gaat niet van zelf :)

Be 19-02-2017

Hoge onderverdieping

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

Het fijne van deze afwasmachine is, dat hij een hoge onderverdieping heeft, zodat je ook spatels e.d. in het bestekbakje kunt zetten.
Het apparaat maakt weinig geluid en piept discreet maar hoorbaar als de machine klaar is.
Jammer is, dat de onderla vaker uit zijn gebaande paadje schiet, maar dit kan ook met de belasting van de la te maken hebben.

Pluspunten

• hoge onderverdieping
  • geluidsarm

Minpunten

• de onderla schiet soms naast zijn gebaande weg

Familie uit Veenendaal 28-11-2016

Vaatwasser SX69M001NL

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

Zeer geruisloos en makkelijk te bedienen. Mooie kunststof binnenbak.
Veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs.

Moens 05-09-2016

Veel functies

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

Veel functies om uit te kiezen.
Tijdens het gebruik maakt deze vaatwasser weinig geluid.
Nadeel vind ik dat de vaat niet goed droogt.

Pluspunten

• veel functies
  • weinig geluid

Minpunten

• droogt moeilijk

Peter 04-09-2016

Makkelijk te bedienen, energie zuinig en geluidloos

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

Geweldig product, zeker aan te bevelen bij vrienden en kennissen. met name de energie zuinigheid en de eenvoudige bediening heeft ons doen besluiten om weer een Siemens vaatwasser te kopen, onze eerste heeft het probleemloos gedaan gedurende meer dan 12 Jaar.

Pluspunten

• energie verbruik
  • bedieningsgemak
  • Service

Minpunten

• indeling

EstherC 28-08-2016

Vaatwasser met veel functies

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

Deze vaatwasser hebben we als luxere opvolger gekregen, niet wetende dat deze veel meer functies heeft. Vooral de 'glas'-optie is fijn, want glas komt hierdoor droog en erg mooi uit de vaatwasser. We missen alleen wel wat ruimte in de onderste la: er passen 3 pannen in en ongeveer 12 borden, maar na 1 avond koken is het pannengedeelte alweer vol. Jammer! Ook droogt de vaatwasser de vaat niet goed genoeg bij de snelle functie van een halfuur; op zich begrijpelijk omdat hij sneller moet wassen, maar glazen afdrogen wilden we juist niet meer doen na 2 jaar met de hand afwassen. Maar goed, de vaatwasser biedt veel meer functies en die zijn wel goed!

Pluspunten

• Bovenste la ruim
  • Veel functies
  • Glasfunctie
  • Erg stil
  • Indicatielampje

Minpunten

• Kleine onderste la
  • Droogt niet altijd goed

Anoniem 02-08-2016

Gebruiksvriendelijke vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

Deze vaatwasser van Siemens is ontzettend gemakkelijk te bedienen en maakt ook super goed schoon. Het is even wennen dat je condensdruppels ziet na elke wasbeurt maar deze verdwijnen heel snel. Hele fijne vaatwasser met super resultaat. Zeker een aanrader!

h kanters 30-07-2016

vervanging van 5 jaar oude siemens vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SX69M001NL

onze vaatwasser van 5 jaar oud had kuren, ging soms niet aan terweil het lampje dan aangaf dat hij geen water kon innemen. Monteur van siemens erbij gehaald, deze constateerde dat de pomp kapot was en brandsporen op een printkaart. gevolg van blikseminslag vlgs. hem. Aangezien een nieuwe goedkoper was als reparatie onze oude vrevangen door een opvolger in deze serie. Extras die deze heeft; iets meer mogelijkheden zoals halve belading en een ledje die op de grond schijnt zodat je kan zien dat hij aanstaat. Handig!.Verder zou hij iets zuiniger moeten zijn, geloof ik wel want hier zit een soort isolatiedeken omheen. Wasresulaat is goed , als vanouds.