Siemens iQ500 SX69M001NL - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

Beoordeling op basis van 25 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

KAJ1 08-08-2017

Prima

Werkt prima! Genoeg ruimte. Wel snel blauwe aanslag op de glazen. Ook al zit er zout en spoelglansmiddel in.

AenJ 30-07-2017

Fijne vaatwasser!

We hebben onlangs een nieuwe keuken gekocht met deze vaatwasser. hij werkt prima, gemakkelijk in te stellen en er kunnen ook hoge glazen en grote borden in. verder is hij lekker stil.

Avoird 12-06-2017

hij doet wat hij moet doen.

Ik wilde graag een vaatwasser met weinig programma's. Gebruik er toch maar een paar. Dus deze voldoet prima. fijn dat er een spoelprogramma opzit en een snelprogramma.

Soverdam 27-05-2017

Prima kwaliteit vaatwasser

Tot nu toe een maand in mijn bezit en zeer tevreden. In het begin wat instellingen aangepast en daarna geen problemen gehad. Schone en droge vaat elke dag weer. Ook een handig wijnglazen accessoire erbij gehad.

basvs 14-04-2017

Stille vaatwasser

Prettig dat er een klein lampje schijnt als vaatwasser in bedrijf is, want nauwelijks te horen. Doet vooralsnog prima zijn werk, blij mee.

Sushama 17-03-2017 Product paar weken in bezit

Goede compacte vaatwasser met veel functies

Prima vaatwasser die de vaat grondig schoon maakt. Erg blij dat deze vrij stil is. Vele wasopties ook! Ben erg tevreden over dit product!

Pluspunten

• Vaat grondig schoon

Minpunten

• uitruimen van de vaat gaat niet van zelf :)

Be 19-02-2017 Product paar weken in bezit

Hoge onderverdieping

Het fijne van deze afwasmachine is, dat hij een hoge onderverdieping heeft, zodat je ook spatels e.d. in het bestekbakje kunt zetten.
Het apparaat maakt weinig geluid en piept discreet maar hoorbaar als de machine klaar is.
Jammer is, dat de onderla vaker uit zijn gebaande paadje schiet, maar dit kan ook met de belasting van de la te maken hebben.

Pluspunten

• hoge onderverdieping
  • geluidsarm

Minpunten

• de onderla schiet soms naast zijn gebaande weg

Familie uit Veenendaal 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser SX69M001NL

Zeer geruisloos en makkelijk te bedienen. Mooie kunststof binnenbak.
Veel mogelijkheden voor een betaalbare prijs.

Cilou 09-10-2016

Doet wat het moet doen

De vaat is schoon maar ik mis wel de verstelbare bovenlade en messenrek. Laatste kun je apart bijbestellen en de lade kan wel op twee hoogtes ingebracht worden.

Sander_M 06-09-2016

Stille vaatwasser

Zelfs met de vaatwasser aan heb je eigenlijk geen idee dat ie aan is. Er kan veel in en de te kozen programma's zijn divers genoeg om in alle gemakken te voorzien.

Moens 05-09-2016 Product paar maanden in bezit

Veel functies

Veel functies om uit te kiezen.
Tijdens het gebruik maakt deze vaatwasser weinig geluid.
Nadeel vind ik dat de vaat niet goed droogt.

Pluspunten

• veel functies
  • weinig geluid

Minpunten

• droogt moeilijk

Peter 04-09-2016 Product paar maanden in bezit

Makkelijk te bedienen, energie zuinig en geluidloos

Geweldig product, zeker aan te bevelen bij vrienden en kennissen. met name de energie zuinigheid en de eenvoudige bediening heeft ons doen besluiten om weer een Siemens vaatwasser te kopen, onze eerste heeft het probleemloos gedaan gedurende meer dan 12 Jaar.

Pluspunten

• energie verbruik
  • bedieningsgemak
  • Service

Minpunten

• indeling

EstherC 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser met veel functies

Deze vaatwasser hebben we als luxere opvolger gekregen, niet wetende dat deze veel meer functies heeft. Vooral de 'glas'-optie is fijn, want glas komt hierdoor droog en erg mooi uit de vaatwasser. We missen alleen wel wat ruimte in de onderste la: er passen 3 pannen in en ongeveer 12 borden, maar na 1 avond koken is het pannengedeelte alweer vol. Jammer! Ook droogt de vaatwasser de vaat niet goed genoeg bij de snelle functie van een halfuur; op zich begrijpelijk omdat hij sneller moet wassen, maar glazen afdrogen wilden we juist niet meer doen na 2 jaar met de hand afwassen. Maar goed, de vaatwasser biedt veel meer functies en die zijn wel goed!

Pluspunten

• Bovenste la ruim
  • Veel functies
  • Glasfunctie
  • Erg stil
  • Indicatielampje

Minpunten

• Kleine onderste la
  • Droogt niet altijd goed

esmer 20-08-2016

kostenbesparend

Geweldig apparaat van Siemens.
Je hoort hem helemaal niet als hij aanstaat.
Halve beladingen en de vario speed is ideaal.
Kostenbesparen.

Anoniem 02-08-2016 Product maand in bezit

Gebruiksvriendelijke vaatwasser

Deze vaatwasser van Siemens is ontzettend gemakkelijk te bedienen en maakt ook super goed schoon. Het is even wennen dat je condensdruppels ziet na elke wasbeurt maar deze verdwijnen heel snel. Hele fijne vaatwasser met super resultaat. Zeker een aanrader!

h kanters 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

vervanging van 5 jaar oude siemens vaatwasser

onze vaatwasser van 5 jaar oud had kuren, ging soms niet aan terweil het lampje dan aangaf dat hij geen water kon innemen. Monteur van siemens erbij gehaald, deze constateerde dat de pomp kapot was en brandsporen op een printkaart. gevolg van blikseminslag vlgs. hem. Aangezien een nieuwe goedkoper was als reparatie onze oude vrevangen door een opvolger in deze serie. Extras die deze heeft; iets meer mogelijkheden zoals halve belading en een ledje die op de grond schijnt zodat je kan zien dat hij aanstaat. Handig!.Verder zou hij iets zuiniger moeten zijn, geloof ik wel want hier zit een soort isolatiedeken omheen. Wasresulaat is goed , als vanouds.

fabulousssfabb 04-05-2016

Knap schoon!

Zeer fijne vaatwasser, ook het wijnglascarousel is geweldig! Net goed voor je rode wijnglazen bijvoorbeeld die bijna nooit passen. Ook de bestekkorf is een fijn product. Zeker een aanrader! De verschillende programma's zijn ook fijn zoals extra droog, of halve belading.

Hans S 18-04-2016

Apparaat is zeer vochtig na afwassen

Heb hem net net een week, maar vind dat het apparaat erg vochtig blijft. Alle wanden zitten vol condens na het programma.

atilgan 23-01-2016

prima vaatwasser

Voldoende ruimte en zeer stil. Handige blauwe lampje onderaan zodat je kunt zien dat hij aanstaat. Voldoende was programma's. Maakt goed schoon en droogt uitstekend.

Met gratis accessoires om wijnglazen te wassen. Voor mij overbodig... had liever een vul hulpje voor het onthardingszout gehad. Zat er namelijk niet in :(

john kuijt 29-12-2015

Prima afwasmachine

Enige tijd geleden bij van Wanrooij in Waardenburg een nieuwe keuken besteld met een aantal Siemens apparaten waaronder deze afwasmachine.
Geen bijzonder apparaat, maar voldoet aan de behoefte. Siemens kwaliteit en indeling redelijk stil en meer dan voldoende programma's.