Siemens iQ700 SX678X01TN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SX678X01TN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

R.B. 05-07-2018

Zeer stil, zuinig, veel ruimte

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Machine nu bijna 2 jaar in gebruik. Zeer fijne vaatwasser die net wat meer ruimte biedt t.o.v. de standaardmaten. Handige verlichting en besteklade. Zeer veel mogelijkheden om het programma op de belading af te stemmen, dus een stralend schone vaat is altijd mogelijk. Daarnaast de mogelijkheid om het programma versneld (variospeed) te laten uitvoeren, waardoor je een schone vaat binnen no time hebt. Zelf doseren we poeder en geen tabs. dit scheelt aanzienlijk, aangezien deze machine met minder poeder ook schoon werk levert.

Pluspunten

• ruim van binnen
  • besteklade
  • zuinig in gebruik van vaatwasmiddel
  • zeer stil

Minpunten

• geen

Marc 18-06-2018

Vaak vieze geur en nooit helemaal droog

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Vanaf het begin dat wij deze vaatwasser hebben gekocht hebben wij last van een slechte droging (alles is gewoon nog vochtig en plastic zelfs gewoon nat na het draaien van het programma). De zeoliet functie werkt ons inziens onbehoorlijk. Er blijft ook zo veel water in de besteklade staan, dat bij het uittrekken van deze lade, de hele vaat eronder opnieuw nat wordt.

Borden passen nooit helemaal fijn in het onderrek, welk bord we ook gebruiken. Daardoor vallen borden vaak om of tegen elkaar aan.

Vaak en steeds vaker ruikt de hele vaat vies na de wasbeurt, een geur die lijkt op de geur van 'natte hond' zoals dat wel gezegd wordt, ook na een hoge temperatuur. We komen hier niet vanaf, zo ongeveer elke 3de wasbeurt moeten we de vaatwasser opnieuw en soms zelfs 2 x opnieuw aanzetten. We gebruiken de aanbevolen merken vaatwasproducten, maar het probleem blijft helaas.

Wij raden deze vaatwasser niet aan, zeer teleurstellend.

Pluspunten

• programmaduur indicatie op de vloer
  • glazenrek onderin voor wijnglazen

Minpunten

• Besteklade staat vol water na wasbeurt
  • Plastic is nat, ondanks de Zeoliet functie
  • Vaak stinkt de hele vaat na het wassen
  • Bordenrek onderin lijkt voor geen enkel bord juist

Debbie 11-05-2018

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Veel mogelijkheden, verlichting, resterende tijd wordt tijdens draaien op vloer geprojecteerd, besteklade echt ideaal! Degelijk apparaat dat het geld echt waard is.

Pluspunten

• Projectie van resterende tijd
  • Degelijkheid

Cees Hulsebosch 10-01-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Mooi product. Veel storing motor al vervangen.Zouden geen garantie meer,ondanks aankoop 4 inbouwapp.
Niet geweten en ook niet verteld dat je binnen 3 maanden de aankoop aangemeld moest hebben

Minpunten

• nu al nieuwe motor geplaatst

Andreea Huijsman 31-08-2017

Great functionality!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Its a great dishwasher - silent, washes well, practical and with a counter-intuitive screen.
When having any plastic product inside, we had to click the "extra dry" button so all dishes were perfectly dried.

Familie van Warmerdam 28-03-2017

Geruisloze machine met veel functies voor een schone vaat!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

De vaatwasser is een geruisloze machine met veel functies voor een schone vaat, ook de glashouder is heel erg praktisch. Bovendien heeft de machine een bovenlader voor bestek maar ook nog een bestekmand, dus dubbel op!! Ook prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Wij hebben 7 Siemens producten in onze nieuwe keuken en we zijn er apetrots op.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Glashouder

Connie Bakker 22-02-2017

Superstille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Ben super tevreden over de vaatwasser. Resultaat is erg goed, alles komt er schoon en droog eruit. Wij zetten de vaatwasser 1 x in de twee a drie dagen aan en dan komt de vaat met haar aangekoekte resten er smetteloos schoon uit de vaatwasser. Ook design is met de blauwe binnenverlichting mooi. Door middel van zeoliet komen zelfs de kunststof schalen droog uit de vaatwasser.
De vaatwasser biedt veel gebruiksmogelijkheden die we nog niet allemaal uitgeprobeerd hebben.

Pluspunten

• stil en schoon
  • kan eindsignaal uitschakelen.
  • Besteklade beter dan bestekbak

Henk van den Berg 13-02-2017

Geluid

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

We hebben al meerdere vaatwassers gehad maar deze is echt de meest geluidsarme die we ooit hebben ervaren. Ook is het fantastisch dat de vaatwasser op de vloer de voortgang van het programma projecteert.

Michiel 03-01-2017

Stille kracht

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

De keuze voor dit apparaat kwam door de vele instelmogelijkheden! Verder is het apparaat erg stil, dit was belangrijk doordat wij een open keuken hebben.

Pluspunten

• Stil
  • Instelmogelijkheden

Minpunten

• geen

Nathalie 02-01-2017

makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Fijne vaatwasser, nu 4 wk in gebruik, veel mogelijkheden qua programma's. Varia speed maakt verhoudingsgewijs wat meer lawaai, overige programma's bijna geruisloos. Alle inbouwapparatuur zijn qua prijs/kwaliteit verhouding helaas altijd erg duur.

Pluspunten

• Veel programmakeuze
  • snel programma
  • bijna geruisloos
  • handige korven

Minpunten

• vario speed programma maakt wat meer lawaai

Arie 17-12-2016

super machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

zeer energie en water zuinig, prettige indeling van de servies rekken en erg handig, een aparte besteklade.
versneld programma is een uitkomst bij feestjes met veel vaat.
ook het projecteren van programma en resttijd van het programma op de vloer voor de machine is handig.

Pluspunten

• snelheid als nodig, zuinig bij geen haast
  • aparte besteklade

ErZeT 06-12-2016

Heeft uitgebreide mogelijkheden en eenvoudige bediening

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Vaatwasser heeft een overzichtelijke indeling, er kan heel veel in; ook grotere pannen. Handzame, natuurlijke bediening en een fraai uiterlijk. Fraaie binnenverlichting.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Fraai

Minpunten

• te veel programma's

Leeuwen 06-12-2016

Mooi en grote vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Mooi vaatwasser die net iets hoger is dan de standaard vaatwassers, hierdoor kan je onderin net wat grotere boorden en schalen kwijt was anders niet lukt. Doordat er ook nog een bestekla in zit heb je geen bestekkorf meer nodig, want ook weer zorgt voor meer ruimte voor boorden.
Door de in hoogte verstelbare middella kan je hier ook grotere glazen kwijt.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Ziet er mooi uit van binnen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Goossen 28-11-2016

Erg stil!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Superstille vaatwasser. Heel handig dat lampje waarbij je kan zien hoe lang hij nog moet, zeker aangezien hij zo stil is dat je m af en toe niet eens hoort, dan kan je in elk geval wel zien dat hij bezig is.
De vaatwasser droogt heel goed. Superfijn!

Pluspunten

• Zeer stil
  • droogt zeer goed
  • handig indicatielampje

Guido 11-10-2016

Flexibele indeling en enorm gebruiksgemak!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

De flexibele indeling van de lades en de extra accessoires (wijnglazenhouder & extra bestekbak) zijn fantastisch. Ook de tijdsindicatie die geprojecteerd wordt op de vloer, is niet alleen een leuke gadget, maar heeft echt toegevoegde waarde!

Pluspunten

• Resttijd projectie op de vloer
  • LCD display helpt bij de instellingen
  • Fantastisch schoon en droog (ook plastic)
  • Flexibele indeling en hoogte van lades
  • Gratis extra bestekbak en wijnglazenhouder

Minpunten

• Prijzig
  • In Ikea-keuken BEHJÄLPLIG glijscharnier nodig!

Glenn 27-09-2016

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Na lang beraad gekozen voor deze extra hoge vaatwasser. Hij is stil, snel en het belangrijkste, hij wast zeer schoon. Doorduidelijke aanduidingen weten we precies war we zitten in het programma en de bediening is zo simpel dat een kind de was kan doen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Duidelijke resttijdindicatie op vloer
  • Besteklade + bestekkorf
  • stil
  • snel

jack 17-09-2016

Mooi apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Mooi apparaat met veel verschillende programma's. Geluidsniveau is laag, en erg handig is de projectie op de vloer. Ziet er degelijk uit

Pluspunten

• mooie binnenverlichting
  • projectie op vloer

Minpunten

• geen

Phyllis 16-09-2016

vaatwasser met extra droog medium

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Machine heeft goede indelingsmogelijkheden, maar ondanks droogtemiddel en nieuwe ontwikkelingen moet nog steeds glansmiddel toegevoegd worden. Het droogmiddel geeft een onaangename geur af.

Pluspunten

• droge vaat

Minpunten

• geur droogmiddel
  • glansmiddel noodzakelijk

Claudia 06-07-2016

Siemens sx678x01TN vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Zeer fijne vaatwasser. Ideaal met boven lade en extra korf voor je bestek zodat je kan kiezen. Doordat wij de SX uitvoering hebben genomen is hij binnenin extra groot en mis je helemaal geen ruimte doordat je drie lades hebt. de middelste lade kan je in hoogte verstellen mocht je onderin of in het midden groteren dingen willen plaatsen. Hij is zeer snel en makkelijk in gebruik.
Op de grond geeft hij met let weer wat de resterende tijd is.
je kan de start uitstellen en eventueel in de nacht laten draaien. verder geeft de vaatwasser zelf aan wanneer je zout of glansspoelmiddel moet toevoegen. Genoeg keus uit programma's kort om een heel goed product.

Siemens vaatwasser SX 678 X01 TN 16-06-2016

eerste ervaringen

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX678X01TN

Opties, en met name de energie - en duurzaamheids aspecten, zijn zeer uitgebreid.
De werking is logisch en de projectie van de looptijd op de grond voor de vaatwasser is een leuke gimmick.
Het plateau voor het bestek loopt schuin af. Wellicht dat het even wennen is, maar een volledig horizontaal bestek plateau heeft voralsnog de voorkeur.