Siemens iQ700 SX678X01TN - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
14 couverts

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Emilienne 05-05-2017

Draait hij wel, de afwasmachine?

Sinds een paar weken in gebruik. En echt we zijn al meerdere keren gaan kijken, naar de projectie in de la onder de vaatwasmachine, of hij wel draaide. In de kamer ernaast hoor je echt niets meer. Alleen als de vaat klaar is. Vooral de kleinere rekjes die volledig omklapbaar zijn zijn een uitkomst. Groot, hoog en klein het vind wel een plaatsje. Eindelijk kunnen de pizzaborden in de vaatwasser tegelijk met de onderdelen van onze 4 liter friteuse. We moeten nog wel opletten dat we het bestek niet te veel op elkaar leggen maar verder voldoet de vaatwasser bijna helemaal aan de wensen. Ondanks de zeolieth is het plastic niet steeds helemaal droog maar absoluut beter dan mijn oude machine. Het boekje erbij in het begin en nu kan ik al gewoon werken met de uitleg bij de knoppen. Omdat we met z'n 2-en zijn sparen we vaak de vaat van 2 dagen. En toch alles schoon. Zalig. Conclusie: 9/10

Essy 18-04-2017

Kwalitatief mooie vaatwasser

In mijn nieuwe keuken wilde ik weer graag Siemens apparatuur zo ook de vaatwasser, ben er weer zeer over te spreken.

Familie van Warmerdam 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

Geruisloze machine met veel functies voor een schone vaat!

De vaatwasser is een geruisloze machine met veel functies voor een schone vaat, ook de glashouder is heel erg praktisch. Bovendien heeft de machine een bovenlader voor bestek maar ook nog een bestekmand, dus dubbel op!! Ook prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Wij hebben 7 Siemens producten in onze nieuwe keuken en we zijn er apetrots op.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Glashouder

Connie Bakker 22-02-2017 Product paar maanden in bezit

Superstille vaatwasser

Ben super tevreden over de vaatwasser. Resultaat is erg goed, alles komt er schoon en droog eruit. Wij zetten de vaatwasser 1 x in de twee a drie dagen aan en dan komt de vaat met haar aangekoekte resten er smetteloos schoon uit de vaatwasser. Ook design is met de blauwe binnenverlichting mooi. Door middel van zeoliet komen zelfs de kunststof schalen droog uit de vaatwasser.
De vaatwasser biedt veel gebruiksmogelijkheden die we nog niet allemaal uitgeprobeerd hebben.

Pluspunten

• stil en schoon
  • kan eindsignaal uitschakelen.
  • Besteklade beter dan bestekbak

Henk van den Berg 13-02-2017 Product paar dagen in bezit

Geluid

We hebben al meerdere vaatwassers gehad maar deze is echt de meest geluidsarme die we ooit hebben ervaren. Ook is het fantastisch dat de vaatwasser op de vloer de voortgang van het programma projecteert.

Michiel 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stille kracht

De keuze voor dit apparaat kwam door de vele instelmogelijkheden! Verder is het apparaat erg stil, dit was belangrijk doordat wij een open keuken hebben.

• Instelmogelijkheden

Nathalie 02-01-2017 Product paar weken in bezit

makkelijke bediening

Fijne vaatwasser, nu 4 wk in gebruik, veel mogelijkheden qua programma's. Varia speed maakt verhoudingsgewijs wat meer lawaai, overige programma's bijna geruisloos. Alle inbouwapparatuur zijn qua prijs/kwaliteit verhouding helaas altijd erg duur.

Pluspunten

• Veel programmakeuze
  • snel programma
  • bijna geruisloos
  • handige korven

Minpunten

• vario speed programma maakt wat meer lawaai

Arie 17-12-2016 Product paar dagen in bezit

super machine

zeer energie en water zuinig, prettige indeling van de servies rekken en erg handig, een aparte besteklade.
versneld programma is een uitkomst bij feestjes met veel vaat.
ook het projecteren van programma en resttijd van het programma op de vloer voor de machine is handig.

Pluspunten

• snelheid als nodig, zuinig bij geen haast
  • aparte besteklade

ErZeT 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Heeft uitgebreide mogelijkheden en eenvoudige bediening

Vaatwasser heeft een overzichtelijke indeling, er kan heel veel in; ook grotere pannen. Handzame, natuurlijke bediening en een fraai uiterlijk. Fraaie binnenverlichting.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Fraai

Minpunten

• te veel programma's

Leeuwen 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en grote vaatwasser

Mooi vaatwasser die net iets hoger is dan de standaard vaatwassers, hierdoor kan je onderin net wat grotere boorden en schalen kwijt was anders niet lukt. Doordat er ook nog een bestekla in zit heb je geen bestekkorf meer nodig, want ook weer zorgt voor meer ruimte voor boorden.
Door de in hoogte verstelbare middella kan je hier ook grotere glazen kwijt.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Ziet er mooi uit van binnen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Rob64 28-11-2016

Zeer stil, zuinig en geweldige flexibiliteit

Deze vaatwasser is de laatste stand der techniek en voldoet volledig aan de verwachting. Het zeoliet voor zeer goede droging, het Infolight op de vloer en de hoogte binnenin maken dit tot een aanwinst van onze keuken.

Goossen 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Erg stil!

Superstille vaatwasser. Heel handig dat lampje waarbij je kan zien hoe lang hij nog moet, zeker aangezien hij zo stil is dat je m af en toe niet eens hoort, dan kan je in elk geval wel zien dat hij bezig is.
De vaatwasser droogt heel goed. Superfijn!

Pluspunten

• Zeer stil
  • droogt zeer goed
  • handig indicatielampje

Rob64 27-11-2016

Mooi design en stil

Na aanschaf van deze vaatwasser (hiervoor 10 jaar Miele gehad) waren de verwachtingen hoog. Wat mij getriggerd heeft is het Zeoliet droogconcept. We hebben wel twee serieuze minpunten gevonden :
1) de deur gaat veel te zwaar open, nergens staat hoe ik de veerspanning kan tunen.
2) De lade voor het glaswerk heeft aan de rechterkant een inklapbaar rekje, echter als dit rekje omlaag geklapt is kunnen er alleen hele kleine kopjes onderstaan. In ons geval kan geen enkel theeglas of koffiekopje daaronder staan.

Guido 11-10-2016 Product paar weken in bezit

Flexibele indeling en enorm gebruiksgemak!

De flexibele indeling van de lades en de extra accessoires (wijnglazenhouder & extra bestekbak) zijn fantastisch. Ook de tijdsindicatie die geprojecteerd wordt op de vloer, is niet alleen een leuke gadget, maar heeft echt toegevoegde waarde!

Pluspunten

• Resttijd projectie op de vloer
  • LCD display helpt bij de instellingen
  • Fantastisch schoon en droog (ook plastic)
  • Flexibele indeling en hoogte van lades
  • Gratis extra bestekbak en wijnglazenhouder

Minpunten

• Prijzig
  • In Ikea-keuken BEHJÄLPLIG glijscharnier nodig!

Anja van der Harg 06-10-2016

geweldig

Ik heb deze vaatwasser nog maar kort. Maar ben er zeer tevreden over. Had mijn twijfels over de besteklade bovenaan maar tis reuze handig en daardoor meer ruimte op het onderste rek. Hij wast heel goed is super stil ennnnn mijn tip... plaatst hem op hoogte. Dus een lade er onder. Dat is echt helemaal top en geniet je elke dag enorm van je vaatwasser.

Glenn 27-09-2016 Product paar maanden in bezit

Super vaatwasser

Na lang beraad gekozen voor deze extra hoge vaatwasser. Hij is stil, snel en het belangrijkste, hij wast zeer schoon. Doorduidelijke aanduidingen weten we precies war we zitten in het programma en de bediening is zo simpel dat een kind de was kan doen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Duidelijke resttijdindicatie op vloer
  • Besteklade + bestekkorf
  • stil
  • snel

Nicole 1980 18-09-2016

De ultieme vaatwasser

Makkelijk in gebruik, veel mogelijkheden op het bedieningspaneel, niet geheel onbelangrijk de vaat komt schoon uit de vaatwasser.
Hij is geluids en energie vriendelijk!
Ik ben er super blij mee!

jack 17-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Mooi apparaat met veel verschillende programma's. Geluidsniveau is laag, en erg handig is de projectie op de vloer. Ziet er degelijk uit

Pluspunten

• mooie binnenverlichting
  • projectie op vloer

Phyllis 16-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

vaatwasser met extra droog medium

Machine heeft goede indelingsmogelijkheden, maar ondanks droogtemiddel en nieuwe ontwikkelingen moet nog steeds glansmiddel toegevoegd worden. Het droogmiddel geeft een onaangename geur af.

Pluspunten

• droge vaat

Minpunten

• geur droogmiddel
  • glansmiddel noodzakelijk

Claudia 06-07-2016 Product paar weken in bezit

Siemens sx678x01TN vaatwasser

Zeer fijne vaatwasser. Ideaal met boven lade en extra korf voor je bestek zodat je kan kiezen. Doordat wij de SX uitvoering hebben genomen is hij binnenin extra groot en mis je helemaal geen ruimte doordat je drie lades hebt. de middelste lade kan je in hoogte verstellen mocht je onderin of in het midden groteren dingen willen plaatsen. Hij is zeer snel en makkelijk in gebruik.
Op de grond geeft hij met let weer wat de resterende tijd is.
je kan de start uitstellen en eventueel in de nacht laten draaien. verder geeft de vaatwasser zelf aan wanneer je zout of glansspoelmiddel moet toevoegen. Genoeg keus uit programma's kort om een heel goed product.