Siemens SR64E004EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SR64E004EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marianne 04-02-2017

Zeer gebruiksvriendelijke machine

Geschreven voor: Siemens SR64E004EU

Het grote verschil met de vorige machine is dat de vaat, nadat het eindsignaal geklonken heeft, ECHT direct de kast in kan. Daarnaast ook nog zeer makkelijk in gebruik en belangrijk: een erg goed wasresultaat.Een aanrader!

Pluspunten

• De afwas kan na het eindsignaal direct de kast in.
  • Erg goed wasresultaat

Leendert 30-12-2016

Vaatwasser 45cm

Geschreven voor: Siemens SR64E004EU

Een goede keus. De vaatwasser is stil, stiller dan zijn voorganger, ook een Siemens, Er kan meer in door slimmere indeling, de extra rekken zijn handig. Een min punt is, dat we nog niet ontdekt hebben hoe we de vaat net zo droog kunnen krijgen als in haar voorganger. We hoever niet na te drogen als we machine een poosje open laten staan voordat we uitruimen.

Pluspunten

• Er kan veel vaat in
  • Handige rekjes
  • Stil

Minpunten

• Kan droger

F. Roossien 10-09-2016

Goede indeling voor de vaat

Geschreven voor: Siemens SR64E004EU

Als deze vaatwasser net zo lang meegaat als de vorige van Siemens ben ik dik tevreden. Het is ook prettig dat de bovenkorf hoger of lager kan.

Pluspunten

• geruisloos
  • halve programma's