AEG F55330VI1 - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
45 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG F55330VI1 op Kieskeurig.nl.

Zwinnetje 30-05-2018
  • Product gekregen

Na 2 jaar gebruik

Geschreven voor: AEG F55330VI1

AEG informeerde per email of ik wilde beoordelen. Waarom niet... Er was binnen redelijk korte termijn (binnen 6 maanden dacht ik) een monteur nodig, de pomp maakte veel geluid. Die is toen keurig (en gratis) vervangen. Het snelle programma wast niet helemaal schoon vind ik, er blijft bij glazen iets van korreltjes ik denk zetmeel achter, en de sproeier (die ronddraaid) tikt. Zelfs met niks in de vaatwasser. En verder is die sinds dat de pomp vervangen is niet zo stil meer als toen die net nieuw was, maar nogsteeds erg stil. De langere programmas op hogere temperaturen zijn gewoon goed, de indeling van de bordenrekken enzo zijn beter/efficienter/makkelijker dan mijn vroegere bouwknecht, maar niet beter dan mijn vorige siemens. Maar qua duurzaamheid denk ik niet dat dit hem wordt.

Pluspunten

• makkelijk in te ruimen
  • Stil apparaat
  • Alles voelt degelijk aan knoppen/rekken/deur

Minpunten

• Binnen korte tijd reparatie nodig
  • Kort programma wast niet altijd goed
  • Wanneer klaar piept ie, ik heb liever geen geluid