Siemens SN59E503NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

van der Hoeven 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi front, eenvoudige bediening

Prima vervanging van mijn 16 jaar ! oude Siemens.
Moest rvs front hebben ivm mijn keuken, ziet er perfect uit. Lawaai niveau is goed, indeling fijn en ook het korte programma is super.

Rogier 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Fluisterstil, wast super, laag energieverbruik

Superfijne vaatwasser: was komt er brandschoon uit, je hoort hem bijna niet draaien en is nog spaarzaam met energie ook.
indeling erg handig waardoor je hem flink kunt vullen.
Zit een stand op waarop hij extra goed droogt wat fijn is voor plastic bakjes enzo

Ko 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch apparaat!

Wat een genot weer om een nieuwe Siemens in huis te hebben. Mijn vorige heeft het probleemloos 16 jaar goed gedaan. Deze nieuwe is nog stiller en mijn vaat is echt nog nooit zo schoon geweest. veel programma's en toch makkelijk te bedienen. Filters schoonmaken kan iedereen maar verder heeft dit apparaat erg weinig onderhoud nodig. Geweldig!

Pluspunten

• zuinig
  • makkelijk

SCvC 02-11-2015

Prima apparaat

We hadden al een Siemens vaatwasser, maar na twintig jaar gebruik begaf het verwarmingselement het. Dus een prachtige gebruikstijd zonder daarvoor maar iets te hebben gemankeerd. Vandaar een nieuwe en energie zuiniger nieuw model gekocht van dit betrouwbare merk.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Dazzle 29-08-2015

Erg stil !!

De vaatwasser is erg stil . Moet wennen aan het feit dat ie er zo lang over doet en dat voordeliger is maar ik draai Sánchez dus ik heb er geen last van .1 nadeel als je op lagere temp wast blijft de vaat best wel nat.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl