Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

ETNA VW549ZT

Bekijk alle Inbouw vaatwassers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW549ZT op Kieskeurig.nl.

chris 30-09-2020

schone vaat

Geschreven voor: ETNA VW549ZT

De vaat wordt goed schoon. De bediening is uitgebreid en makkelijk instelbaar. Door de flexibele indeling kun je veel vaat kwijt van verschillende volume. Ook zijn de filter en filterzeef makkelijk en grondig schoon te houden.

Pluspunten

• makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste Chris,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Ik wens je veel gemak van deze vaatwasser.

Lk 09-03-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: ETNA VW549ZT

De vaatwasser is relatief stil. En niet duur. Dan hebben we de voordelen ook wel gehad. De onderste korf is instabiel en valt regelmatig uit de geleiders. 2 broodborden passen niet naast elkaar. In de bovenste korf kun je niet fatsoenlijk een paar rijen glazen en bekers plaatsen. De vormgeving van de korf is zeer vreemd. Kortom, niet aanschaffen dit type. We hebben meer producten van Etna gehad, die earen prima. De verwachtingen voor dit apparaat waren kennelijk te hoog.

Officiele reactie van Atag 11-03-2019

Geachte Lk,
Bedankt voor deze review, echter tussen de regels door lezen wij toch nog wat onduidelijkheden en/of vragen.
Voor het instellen/inruimen van de (boven)korf staat e.e.a in de gebruikershandleiding. Mochten er toch nog vragen zijn kunt u altijd contact opnemen met onze service afdeling 088-8821803 of kunt u mailen naar service@atagbenelux.com

floortjeharing91@gmail.com 15-11-2021

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

Prima vaatwasser voor de prijs die het heeft.
De indeling is even wennen na 10 jaar een andere te hebben gehad.
Maar dat is met alle apparatuur wel zo.
is vrij stil, heeft verschillende programma's erop zitten

Pluspunten

• Ruime indeling
  • Vrij stil
  • Verschillende wasprogramma's
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Duurt wel lang met drogen

Officiele reactie van Atag 16-11-2021

Beste Floortje,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de vaatwasser.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop.

Nick 06-11-2021

Goede vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

Heel praktisch. Prettig in-en uitruimen. Zeer goede kwaliteit voor mooie prijs.

Officiele reactie van Atag 08-11-2021

Beste Nick,

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de vaatwasser.
We wensen je nog veel plezier toe met je aankoop.

f**8@i**d.com 04-11-2021

Etna ellende

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Waardeloze vaatwasser wij gebruiken deze sinds 20 juli 2020 en heb de de ene na de andere storing eco lampje knippert en dan piept hij en stopt er mee ...kan daarna de afwas met de hand doen ...
Een monteur bij geweest en zei dat er een dop aan de binnenzijde niet goed was aangedraaid. Hierna kwam de storing weer terug. Tweede keer dat de monteur kwam bleek er lekkage te zijn waardoor de vaatwasser in storing viel. Er moesten onderdelen voor worden besteld. We zijn sinds september de vaat met de hand aan het wassen. Verder roestplekjes op de deur. Dit zou komen door het bestek. Dit bestek gebruiken we al jaren. Nooit geen last gehad van roestplekjes met de Bosch vaatwasser. Voor ons nooit geen Etna meer.

Officiele reactie van Atag 05-11-2021

Beste Gebruiker,

Hartelijk dank voor je bericht. Ik kan het me goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij mee bent.
Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, ontvangen we graag je adresgegevens via webcare@atagbenelux.com
Dan kan ik je gegevens erbij pakken en eens mee kijken.

Excuses voor het ontstane ongemak.

john schouten 29-10-2021
Geschreven voor: ETNA VW549M

goed product en goede service van verkoper hopelijk gaat hij jaren mee ben het wel gewend van etna

Officiele reactie van Atag 01-11-2021

Beste heer Schouten,
Dank u dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven.
We wensen u nog vele jaren plezier met uw vaatwasser.

Pato 24-10-2021

Degelijk en prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VW549M

Degelijk apparaat met alle nodige functies. Even wennen aan de indeling. Verder prima prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Indeling
  • Niet energiezuinig

Officiele reactie van Atag 25-10-2021

Beste Pato,

Bedankt voor deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de koelkast.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Hendrik 18-10-2021

Het blijft een vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

Op aanraden van de witgoedverkoper gekozen voor deze eenvoudig te bedienen vaatwasser,het apparaat doet wat t moet doen.Voor de prijs krijg je een goede kwaliteit.

Minpunten

• Gehorig
  • Blikkerig uiterlijk

Officiele reactie van Atag 20-10-2021

Beste Hendrik,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

e**3@t**t.nl 01-10-2021

Mooi strak apparaat, goede prijs/kwaliteit.

Geschreven voor: ETNA VW549M

Mooi strak apparaat. Goede bediening, makkelijk te gebruiken. Was resultaten uitstekend.

Officiele reactie van Atag 04-10-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze review. Goed te lezen dat u zo tevreden bent over de goede bediening en uitstekende was resultaten.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

s**k@h**l.com 23-09-2021

Bevalt goed en raad iedereen dit apparaat aan.

Geschreven voor: ETNA VW549M

Moeilijk om nu al iets te zeggen erover. We hebben deze vaatwasser pas 14 dagen en tot nu doet hij wat hij moet doen

Pluspunten

• redelijk groot
  • best zuinig in gebruik

Officiele reactie van Atag 24-09-2021

Beste gebruiker,

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat de vaatwasser doet wat hij moet doen.
We wensen je veel gemak van deze vaatwasser.

Webcareteam ETN

j**s@h**l.com 21-07-2021

Niet kopen

Geschreven voor: ETNA VW549M

Waardeloze vaatwasser wij gebruiken deze sinds 29 mei 2021 en heb de de ene na de andere storing eco lampje knipperd en dan piept hij en stopt er mee ...kan daarna de afwas met de hand doen ...
Een monteur bij geweest en zei verkeerde vaatwasser tablet hadden dreft gebruiken nu van de lidl en bij deze heeft hij de zelfde kuren om gek van te worden ..

Dus raad ik deze niet aan

Officiele reactie van Atag 22-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend dat er bij uw nieuwe vaatwasser een storing is ontstaan en op dit moment nog niet is opgelost. Dit is uiteraard niet de bedoeling en graag willen wij even met u meekijken en uiteraard een monteursbezoek voor u inplannen. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige gegevens te mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Wij wachten u reactie af.

Claudia Webcareteam ETNA.

Miranda 16-06-2021

doet wat het moet doen

prima vaatwasser
doet wat het moet doen
intensieve programma duurt wel erg lang
goede indeling
jammer dat de deur niet op een kleine kier kan blijven staan

Officiele reactie van Atag 17-06-2021

Beste Miranda,

Wat fijn dat je de moeite hebt genomen om deze beoordeling te schrijven. Wij wensen je nog veel plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet ,Claudia
Webcareteam ETNA.

RJK 10-12-2020

Gemakkelijke vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

Mooie grote vaatwasser met diverse programma’s. Maakt weinig lawaai in de open keuken.
Twee grote laden met een korfje voor het bestek. Programma onder andere voor glaswerk, hoeveel graden er afgewassen kan worden. Ook een knop voor halve vaatwasser en de starttijd kun je ook instellen, bijvoorbeeld na vierentwintig uur.

Officiele reactie van Atag 11-12-2020

Beste RJK,

Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over de VW549M.
Ruim, flexibel en slim: de ETNA VW549M is een geïntegreerde vaatwasser die zich thuis voelt in iedere keuken. Ik wens je veel gemak toe met de nieuwe vaatwasser.

J Busman 17-11-2020

handige programma's voor geprogrammeerd

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

voor de eerste keer een vaatwasser ivm aanschaf nieuwe keuken.
Veel informatie ingewonnen waar we op moeten letten.
Kwamen steeds bij deze vaatwasser uit en hebben zeker geen spijt van de aanschaf.
de bediening leert heel snel en met het inladen is het soms even wennen maar dat staat los van de machine.

Pluspunten

• Indeling
  • programma's

Officiele reactie van Atag 18-11-2020

Beste heer/mevrouw Busman,
Bedankt voor deze mooie reviewscore, daar zijn we erg blij mee. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het wasresultaat en gebruiksgemak. Wij wensen u veel plezier met deze vaatwasser van ETNA!

van Dongen 30-09-2020

Top product

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Dit model vaatwasser is veel beter dan de vorige, is stiller, wast beter en droogt beter. Een echte aanrader alleen wat ik persoonlijk jammer vind is dat er geen auto-open functie erop zit, dan droogt de vaat beter (zeggen ze) en weet je wanneer die klaar is (als je de eind signaal niet heb gehoord). Dik tevreden met dit product.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Vaat wordt schoon

Minpunten

• geen auto open functie

Kruiniger 30-09-2020

Probleemgeval en de service is om te huilen zo slecht!

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Enorm veel spijt van deze aankoop. Op 25 augustus 2020 is mijn nieuwe keuken geïnstalleerd waarvoor ik deze vaatwasser heb aangeschaft. Al na 1 week draaien gaf de vaatwasser problemen. De vaat kwam er niet schoon uit, of was zeiknat en na nog eens een week begaf het rotding het helemaal en bleef steeds dezelfde foutcode geven. Het eco-lampje blijft knipperen en de vaatwasser blijft piepen, en doet vervolgens niks. Aanvankelijk denk je, ach, ik heb garantie. Nou, vergeet het maar, het duurt vervolgens 2,5 WEEK voordat er eens een monteur komt die mijn keuken als een ravage achterliet maar slechts 10 minuten in de vaatwasser bezig was. En niet heel goed, want 2 keer draaien later is dat rotding alweer kapot. En ook al is me beloofd dat er dit keer contact met me opgenomen zou worden voor een snellere afspraak, duurt het ook nu weer 9 dagen voordat er een monteur komt. Leuk, joh, een nieuwe keuken met Etna apparatuur. Ik sta verdorie alsnog alles met de hand af te wassen en heb in de 6 weken dat ik de keuken nu heb precies 1 week probleemloos van de vaatwasser kunnen genieten. De rest van de tijd ben ik aan het wachten op service. Jippie! NOT.

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste heer/mevrouw Kruiniger,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het service traject niet verloopt zoals jij en wij graag gezien hadden, service is voor ons juist heel belangrijk. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons om ons te blijven verbeteren. Helaas is het op dit moment niet mogelijk om je eerder in te plannen, excuses voor het ongemak. Hopelijk kun je snel de theedoek in de kast leggen en gebruik maken van de vaatwasser. Graag wil ik nog adviseren om apart spoelglansmiddel te gebruiken, dit heeft namelijk effect op het droogresultaat.

G Brandsma Ensing 28-09-2020

Ruime indeling, de vaat keurig schoon en droog.

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Deze inbouw vaatwasser van Etna is mooi ruim ingedeeld er kan bijzonder veel vaat in. Door de verschillende standen is er keuze genoeg om een passend programma te kiezen voor je vaat van dat moment. De vaat wordt mooi schoon e n droog zonder strepen of vlekken. De vaatwasser werkt vrij stil.

Pluspunten

• Weinig geluid last
  • Wast goed schoon en goed droog

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste G Brandsma Ensing,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de VW549ZIL. Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Veel plezier met de vaatwasser.

Met vriendelijke groet, Femke

Musis 26-09-2020

Compact,makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Wordt in ons bedrijf veel gebruikt, door veel verschillende mensen en iedereen kan er mee overweg. Wast goed schoon, handig dat de lades verstelbaar zijn t.o.v elkaar!

Officiele reactie van Atag 28-09-2020

Beste heer /mevrouw Musis,

Dat horen wij graag, tevreden op alle fronten!
Bedankt voor het delen van deze review.
Wij wensen u veel schone vaat toe.

Alice Webcareteam ETNA

Patrick 16-07-2020

Wast wisselend goed, droogt matig

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Deze vaatwasser vanaf nieuw in mijn huurwoning, echter ben ik samen met andere bewoners van het gebouw die ook deze vaatwasser ingebouwd hebben ontevreden over hoe schoon de vaat er uit komt en hoe droog het er uit komt.

Over het wassen: Vaak vuil op de glazen van de pannen die in het onderste rek staan. Daarnaast is hij vrij gehorig.

Nadat de vaatwasser klaar is, zijn alleen het bestek, de glazen en de borden droog en kan ik pannen en kopjes vaak nog met de hand afdrogen. Ik gebruik overigens gewoon separaat onthardingszout en glansspoelmiddel en geen alles in een vaatwastabletten.

Wat niet handig is en in mijn ogen een ontwerpfout is dat het klepje van de vaatwasser te laag gemonteerd zit. Als je een diepe pan links naast de bestekbak hebt staan kan het klepje niet meer open waardoor de vaatwastablet niet vrijgegeven kan worden.

Qua gebruikersgemak is dit wel een goed apparaat, hij is makkelijk aan te zetten en een programma kiezen kan met één knop. Het had Etna gesierd als ze het laatst gekozen programma het de vaatwasser laten onthouden in plaats van standaard het eco programma te kiezen.

Helaas geen aanrader, in het nieuwe huis waar ik zelf een vaatwasser koop gekozen voor een Siemens.

Pluspunten

• Handige indeling
  • Bovenste lade in 2 hoogten verstelbaar

Minpunten

• Lawaaiig
  • Wast de ene keer beter dan de andere keer
  • Vaat komt er niet goed droog uit
  • Klepje vaatwastablet onhandig geplaatst

Officiele reactie van Atag 17-07-2020

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze producten. Ik zal uw feedback binnen de afdelingen communiceren. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het natuurlijk graag en kun je contact opnemen met je verhuurder die onze service zal inlichten.

Webcare ETNA

R Lezer 09-07-2020

goede instelmogelijkheden, stil, geen hoge glazen

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

fijne vaatwasser, maakt niet veel lawaai en zorgt voor een schoon resultaat.
de onderste lade is goed ingedeeld en kan veel borden en ook pannen kwijt , de bestek bak ik handig en bevalt beter dan een losse bestek lade waar alles ingelegd moet worden.

helaas is de bovenste lade niet geschikt voor hoge glazen , denkhierbij aan longdrink glazen / late machiato glazen. deze vinden weinig steun en vallen vaak om.
verder een goed apparaat waar we hopelijk nog vele jaren plezier van kunnen hebben.

het piepsignaal aan het eind van de wasbeurt is niet uit te schakelen, gelukkig is onze keuken niet dicht bij de slaapkamer dus ervaren we hier 's nachts geen hinder van.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• niet geschikt voor hoge glazen
  • piepje niet uit te schakelen

Officiele reactie van Atag 10-07-2020

Beste R Lezer,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Je geeft aan dat er nog ruimte voor verbetering is. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt.

Webcareteam