Whirlpool WP 207

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WP 207 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Apeldoorn 08-05-2016

Nog steeds SUPER tevreden!

Geschreven voor: Whirlpool WP 207

We hebben de vaatwasser nu eenmalig jaar en met een gezin met 3 kinderen draait hij twee keer per dag! Nog steeds ben ik erg tevreden over de wasresultaten en gebruiksgemak! Een echte aanrader!

Anita Van Balkom 09-03-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

over duurzaamheid kunnen wij nog geen oordeel vellen daar we de machine pas in bezit hebben, bijzonder schone vaat, heerlijk geluidsarme machine.

fam Barendregt 04-03-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Onze beoordeling is maar moet wel zeggen dat we hem net hebben .
maar op voorhand goed, mogelijkheden goed, eerste afwasbeurt ook goed.

Roy 01-03-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

De Whirlpool WP207 is een fijne en stille vaatwasser. Vooral het indicatielampje wat oranje aangeeft op de grond wanneer de vaatwasser draait is leuk. Als de vaat gereed is gaat het lampje uit. De vaat droogt perfect en de extra powerclean functie werkt zeer goed bij extra vuile vaat.

Kortom, een zeer goede vaatwasser voor een zachte prijs.

Lex 26-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Pas een paar wasbeurten gedraaid, maar het wordt goed schoon. Het komt er alleen niet zo droog uit als beloofd. Dat valt me tegen. Het geluidsniveau is wel fantastisch, je kunt prima tv kijken terwijl de vaatwasser aan staat in onze open keuken

Wilko 26-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Installatie handleiding had wel meer tekst en uitleg bij gekunt.
Geeft een goed wasresultaat. goed droog. uitgestelde start is erg handig.
Bediening moet je wel hard indrukken.
Dacht dat er aan weerszijde boven in een opklapbaar rekje zou zitten.
Alle benodigde onderdelen om m aan te sluiten zit erbij. Installatie kan in principe iedereen die een schroevendraaier kan vasthouden....

Familie Kesimaat 24-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

De vaatwasser is zeer gemakkelijk zelf te plaatsen als je een beetje handig bent. Wij waren in 2 uurtjes klaar. Inclusief het plaatsen van het frontje van ons keuken. Ik vind het zeker prettig dat hij weinig geluid maakt.
Wat wij als minder prettig ervaren:
De jet-stralen kun je niet gebruiken bij diepe pannen omdat je niet genoeg ruimte hebt. Dit komt omdat de verticale bordenhouders dan allemaal volledig neer moeten. Je kan dan geen borden meer kwijt. Je zou dan een aparte wasbeurt nodig hebben voor de pannen. En ik mis in het bovenste rek de mogelijkheid om de afstelbare houders in hoogte te verstellen. Hierdoor zou je onder de houders ook kopjes kwijt kunnen.

DennisDJ 22-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Op papier een geweldig apparaat en ook in de praktijk een super vaatwasser.
Wat ik zocht in een vaatwasser was niet teveel energie en water verbruiken. Niet teveel herrie maken. Bestek mandjes ipv een bestek lade. Een extra lade kost ruimte en is mijn inziens langzamer en ongemakkelijker om in te ruimen. Mijn oude vaatwasser was ook een Whirlpool en is 17 jaar oud geworden, buiten dat de WP 207 aan al mijn wensen voldoet zal dit onbewust hebben meegespeeld om voor Whirlpool te kiezen. Ik heb meerdere vaatwassers bekeken van oa. Siemens, Bosch, Miele, Smeg, Indesit en AEG. De WP 207 vond ik de beste qua "look and feel" en mogelijkheden. Geen versmallingen in de korven en wat ook fijn is is dat de recht opstaande "pinnen" (bordenhouders) neer te klappen zijn. In de onderste korf zelfs in 3 delen. Wat betreft Light Control. Het is handig en leuk dat het erop zit maar meer dan een rond oranje licht op de vloer als het apparaat aan is en uit gaat als het apparaat klaar is is het niet.
Wat volgens mij niet in de verkoop beschrijvingen staat is dat de bovenkorf in hoogte verstelbaar is. Wat handig kan zijn. Het systeem om dit te doen ziet er "mooier" uit dan bij bv. Siemens die een dubbele rij wielen boven elkaar hebben.
Al met al een fraai apparaat en dankzij de 100 euro cashback actie niet lang getwijfeld om aan te schaffen. Zeker een aanrader.

Theo 20-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Heb het product net 2 dagen staan dus is heel moeilijk er al over te oordelen, de eerste indruk is goed, vond alleen de montageinstructie erg onduidelijk met alleen plaatjes, als een stripboek.
Maar het apparaat staat er nu en werkt naar behoren

Christiaan 20-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Duurzaamheid weet ik nog niet want heb hem net in huis. Verder helemaal tevreden. Geluid is wel aanwezig maar niet storend. Verder vind ik de indeling goed. Gevoel veel ruimte voor inpakken te hebben.

markus 19-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Net een paar keer gebruikt dus duurzaamheid kan ik niet beoordelen. Machine ziet er netjes uit. Veel mogelijkheden en als het klopt heel zuinig.

Dommel 16-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Een fijn apparaat, met veel programma's, waaronder een kort programma. Erg energiezuinig en maakt minder geluid dan ons vorige apparaat.
Hopelijk gaat hij wat langer mee dan onze vorige vaatwasser.

DR 15-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Veel keuze in programma's. Eerste indruk is dat enkele programma's erg op elkaar lijken, maar dat zullen we nog moeten ervaren/leren. Het stoomprogramma (meest intensieve) werkt in ieder geval super. Had een erg aangekoekte pan maar deze was schoon zonder in te weken. Bij dit programma is het plastic ook droog. Eerste indruk is dus positief. Hiervoor hadden we een Bosch (14 jaar). Deze voelde wel iets degelijker aan.

Claudia 13-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Goede prijs en goede eigenschappen. Heb het apparaat dus net. Maar als hij doet wat de eigenschappen beloven, ben ik tevreden.

Vissers.e 13-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Wast goed, gemakkelijk in gebruik, energiezuinig en vooral het korte programma geeft een schoon resultaat.

Jewo 10-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Het is een hele fijne vaatwasser met verschillende functies en erg makkelijk in gebruik, er zijn verschillende indeel mogelijkheden en dat is erg handig

Wil van Gijn 07-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Goede en stille machine. Zeer goede prijs/kwaliteit. Levering zeer snel en vlot. Duurzaamheid nog niet te beoordelen. Pas enkele dagen in bezit.

MarcoRoger 02-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Het is werkelijk waar een geweldige machine. Gebruiksvriendelijk, veel wasprogramma’s en energiezuinig. Tijdens het wassen maakt deze wel iets meer geluid dan mijn vorige Whirlpool vaatwasser, maar als je het resultaat ziet dan is dat ook te verwaarlozen. Daarnaast zit er ook een nachtstand op die aanzienlijk minder geluid produceert. Ben enorm blij met mijn aankoop.

Marianne 01-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

De vaatwasser is stil en is ruim aan de binnenkant. Er zitten veel programma's op en is makkelijk te bedienen ik ben blij met mijn vaatwasser. Grappig detail als hij aan staat zie je dat aan een licht op de vloer.

Mark 01-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Fijne vaatwasser lekker stil, erg veel ruimte mede door de POWER clean opstelling en de handig geplaatste bestek bakjes. Vinden het lampje op de grond dat aangeeft dat de vaatwasser aan staat ook erg handig. Benieuwd of we t gaan merken in het verbruik

Nobeltje 01-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Fijne machine met heel veel mogelijkheden. Je kunt de machine op alle mogelijke manieren aanpassen om hem te laden.

De machine heel veel programmas waaronder ook een snel was en droog programma. Zelfs plastic komt droog uit de machine.

Wast tot dusver prima schoon. Ook super zuinig! A+++!

Jetske 01-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

De machine wast perfect schoon en is dankzij het powerwas systeem enorm snel.

Je kunt de machine op heel verschillende manieren laden. Er zitten allemaal verschillende schuifjes en klepjes op zodat je de borden en pannen kunt neerzetten zoals je wilt.

Ik kon niet geloven dat zelfs de plastic bordjes en bakjes van de kids droog uit de machine kwamen!

Mr 01-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Erg blij met de aankoop van dit product.

De vaatwasser heeft energieklasse A+++ en is dus superzuinig. Dat moet toch goed zijn voor de portemonnee! Het wasresultaat is goed. De machine beschikt over heel veel verschillende programma's. Ik heb ze nog niet allemaal gebruikt maar de 3 die ik nu heb gebruikt wassen prima schoon.

Ook heeft de machine een snel was en droog programma waarmee je binnen een uur een hele vaat kunt doen. Mijn vorige machine kon wel wassen binnen een uur, maar dan kwam alles er kletsnat uit. Hier is alles spik en span schoon en droog!

Erg tevreden!

Ries 30-01-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Een stille vaatwasser met een schoon en streeploos resultaat. Wij wonen in een klein appartement in Amsterdam dan is het heerlijk als de vaatwasser geen lawaai maakt. De vaatwasser is gebruiksvriendelijk en ziet er erg mooi uit. Wij zijn heel blij met deze keuze. Een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Apeldoorn 29-01-2016
Geschreven voor: Whirlpool WP 207

Ik ben super tevreden, hoef nu niet meer zoals bij mijn oude vaatwasser alles na te drogen met een theedoek... Super dat scheelt weer erg veel tijd, zeker met drie kids!