Siemens SR65M036EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SR65M036EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J 02-01-2017

Stil met prima resultaat

Geschreven voor: Siemens SR65M036EU

Deze afwasmachine voldoet heel goed aan onze verwachtingen. Mooi stil (we hebben een open keuken), heeft handige indeling en een prima wasresultaat. De bezorgservice mét monteur is reuze handig!

Pluspunten

• Stil
  • Goed resultaat

Minpunten

• Lange afwasduur

Kathrien B 24-12-2016

Goede vervanging van oude Miele.

Geschreven voor: Siemens SR65M036EU

Na 20 jaar heeft onze Miele vaatwasser de geest gegeven. Weliswaar een klein mankement dat op zich goed gerepareerd kon worden maar mijn vrouw wilde weer s iets nieuws.

Achteraf een goede keuze omdat deze Siemens nog stiller blijkt als de al zeer stille Miele. Ook vinden we het binnenwerk en de knoppen erg mooi om te zien. We hebben de machine nog maar kort en hebben nog niet alles uitgeprobeerd maar zijn al heel tevreden over de automatische stand; alles mooi schoon, glas mooi glanzend en droog er weer uit. We kunnen deze vaatwasser niet vergelijken met alle andere vaatwassers maar we zijn heel tevreden met deze. Voor de prijs zeker een aanrader.

Pluspunten

• Prijs
  • Mooi afgewerkt
  • Alles schoon
  • Glas glanzend
  • Mogelijk van verkorten wastijd

Minpunten

• Normaal duurt t lang tot 3 uur

Siemens vaatwasser 45cm 22-07-2016

Siemens vaatwasser 45cm

Geschreven voor: Siemens SR65M036EU

Een degelijke machine, met volop mogelijkheden, goede indeling, maar vooral erg stil. Vertrouwen dat deze lang meegaat. Duurzaam!