Siemens SR65M036EU - Reviews

tile-Max. belading
9 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

J 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Stil met prima resultaat

Deze afwasmachine voldoet heel goed aan onze verwachtingen. Mooi stil (we hebben een open keuken), heeft handige indeling en een prima wasresultaat. De bezorgservice mét monteur is reuze handig!

Pluspunten

• Goed resultaat

Minpunten

• Lange afwasduur

GNAA 26-12-2016

Siemens SpeedMatic45 fantastische keukenhulp

In september nieuwe keuken geplaatst met oa. de Siemens SpeedMatic45 vaatwasser. De vuile vaat is ondanks de kleine maat, 45 ipv 60 cm, makkelijk in te ruimen en de programma's zijn heel eenvoudig in te stellen. De vaat komt er zeer schoon en droog uit, ook de glazen en bestek. Maakt verrassend weinig geluid en kan ook indien gewenst in korte tijd klaar zijn, maar ook dan is de vaat blinkend schoon. Fantastisch werkend apparaat, doet alles wat is beloofd met uitstekend resultaat. Erg blij mee.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Kathrien B 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vervanging van oude Miele.

Na 20 jaar heeft onze Miele vaatwasser de geest gegeven. Weliswaar een klein mankement dat op zich goed gerepareerd kon worden maar mijn vrouw wilde weer s iets nieuws.

Achteraf een goede keuze omdat deze Siemens nog stiller blijkt als de al zeer stille Miele. Ook vinden we het binnenwerk en de knoppen erg mooi om te zien. We hebben de machine nog maar kort en hebben nog niet alles uitgeprobeerd maar zijn al heel tevreden over de automatische stand; alles mooi schoon, glas mooi glanzend en droog er weer uit. We kunnen deze vaatwasser niet vergelijken met alle andere vaatwassers maar we zijn heel tevreden met deze. Voor de prijs zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Alles schoon
  • Glas glanzend
  • Mogelijk van verkorten wastijd

Minpunten

• Normaal duurt t lang tot 3 uur

Siemens vaatwasser 45cm 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser 45cm

Een degelijke machine, met volop mogelijkheden, goede indeling, maar vooral erg stil. Vertrouwen dat deze lang meegaat. Duurzaam!