Bosch SMV90L10NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV90L10NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Monique 17-07-2017

Zeer slecht drogen!

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Wassen goed op 70º mits de vaat goed is voorgespoeld. Drogen is zeer slecht alles moet met theedoek nagedroogd worden als je direct na eindtijd wil uitruimen, anders met open klep nog zeker 8 uur na drogen.

J de Jong 29-01-2017

Wil geen ander merk meer!

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Maakt goed schoon en droog!
hij is stil en maakt geen irritant geluid als hij klaar is. Veel keus in afwasprogramma's.

Pluspunten

• Stil
  • Energiezuinig
  • maakt goed schoon

M. Versluis 28-01-2017

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Ik ben ontzettend blij met deze vaatwasser! Hij is mooi, makkelijk in bediening, doet het perfect, en de indeling is ook fijn.
Hij maakt niet veel herrie en ook het lampje is makkelijk zodat je snel kunt zien of hij klaar is of nog bezig. Ik dacht eerst.. "wat moet ik met een lampje" maar het is toch best handig!

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Door het lampje zie je snel of hij klaar is

Cynthia 25-01-2017

Stil

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Fijn apparaat. Het indicatie lampje is erg prettig en het feit dat ik de vaatwasser kan instellen zodat hij in de nacht aan gaat is ook erg prettig. Ik vind het een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Stil
  • Indicatie lampje op de vloer
  • Timer

Minpunten

• Geen flexibele rekjes voor de borden en glazen
  • Bestekkorf is niet verschuifbaar

Frans 19-01-2017

Bosch volgeintegreerde vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Mooie rvs vaatwasser met meer dan voldoende progammaas, makkelijk te bedienen en met de vario speed knop nog sneller afwassen(bv bij een feest).
Zeer stille motor .

Pluspunten

• Handige bediening met tijdklok

René de Beer 05-01-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Na vijftig jaar met de hand afgewast te hebben kan ik nu lekker achterover leunen en deze fantastische machine doet alles wat hij moet doen: zuinig, stil en kraakhelder schoon.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Stil

Peter Paul 30-12-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Prima wasmachine! Doet stil zijn werk en wast goed af. Met een indeling voor 12 couverts biedt hij voldoende ruimte voor ons gezin van 5 personen. Een prima upgrade nadat onze vorige machine stuk ging.

Pluspunten

• Stil
  • Degelijk gebouwd
  • Eenvoudig in te bouwen

Lize 29-12-2016

Zo schoon 'als nieuw'

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Is goede vaatwasser! Ik kan nu ook mijn glazen erin wassen, wat ik bij de vorige vaatwasser niet deed. Is nu glanzend en streep-loos.

Vink 29-12-2016

Schone vaat, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Nu ik de Bosch SMV90L10NL vaatwasser heb, hoef ik niet meer te raden wanneer het programma klaar is dankzij het rode indicatielichtje dat aangeeft dat de vaatwasser het wasprogramma draait. De vaat komt er schoon uit onafhankelijk van hoe smerig de vaat erin gaat. De indeling van de vaatwasser is zeer ruim en handig ingedeeld ten opzichte van mijn vorige vaatwasser. Het geluid van de wasprogramma's zijn niet storend en redelijk stil. Al met al ben ik zeer blij met de aanschaf van deze vaatwasser.

Pluspunten

• indicatielampje wasprogramma
  • goede indeling
  • makkelijk te bedienen
  • stille wasprogramma's

Minpunten

• geen

m schumacher 18-12-2016

prima vaat wasser voor goede prijs

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

vaatwasser gekocht bij veilig kopen.nu voor een zeer goede prijs
snel geleverd en je kon de chauffeur volgen
programma doet er langer over maar zuiniger en goed schoon
handige rode stip om te zien of de machine nog in werking is
als ik nog eens witgoed nodig heb zal ik eerst bij veilig kopen .nu kijken

Jim 02-12-2016

Stil, zuinig genoeg ruimte voor de vaat en zuinig

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Via vaatwasserstore.nl gekocht en wat reviews gelezen en deze kwam er qua energielabel, geluid en prijsverhouding voor ons het beste eruit. We hebben zelf 2 jonge kinderen en soms staat hij 2 keer per dag aan.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Schoon
  • Voldoende ruimte

Martin 29-11-2016

Goede en stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Zeer tevreden over deze vaatwasser. Lekker stil, vaat blijft goed schoon en droog. Aan het einde van het wasprogramma schakelt het apparaat zich zelf uit. Indeling van de rekken is even wennen maar is verder prima. Inbouwen ging ook makkelijk en was snel gedaan.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk te bedienen
  • Vaat blijft goed schoon en droog
  • Prijs

Remon Koops 26-11-2016

Rijk uitgeruste vaatwasser, goede resultaten

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Onze keuze voor dit apparaat werd bepaald door onder andere slimme extra's als het automatisch programma en de beladingssensor, de relatieve geruisloosheid en de infolight. Het laatste lijkt in eerste instantie niet veel toe te voegen, maar als je het combineert met het uitzetten van het akoestisch signaal bij einde programma weet je de status van het apparaat zonder dat hiervoor en door merg en been gaand geluid nodig is.

Pluspunten

• Automatisch programma
  • Beladingssensor
  • Infolight
  • In hoogte verstelbare korf (boven)
  • Optische melding voor zout en glansspoelmiddel

Frans 24-11-2016

Stille vaatwasser.

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Prima inbouwvaatwaasertegen een aantrekkelijke prijs. Apparaat is gebruiksvriendelijk en geeft een prima resutaat tegen een laag energieverbruik.

Henk 16-11-2016

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Vaatwasser komt degelijk over en heeft een paar handige functies waaronder uitgesteld programma en een programma voor een halve vaat. Ten opzichte van onze oude vaatwasser is deze erg stil.

Pluspunten

• Degelijk
  • Halve vaat
  • Uitgesteld programma
  • Stil

Marc 16-11-2016

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Allereerst is de prijs/kwaliteit verhouding een enorm sterke propositie. Een vaatwasser van dit merk en deze specificaties is bij geen enkele andere dealer in NL voor deze prijs te vinden. Los van de prijs is het gewoon een prima apparaat voorzien van het door ons geliefde rode lampje dat op de grond schijnt als indicator dat het ding nog bezig is.

Pluspunten

• Topmerk
  • Stil
  • makkelijk bedienbaar

Mariska 16-11-2016

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Het snelle programma maakt wel wat meer geluid dan vorige vaatwasser (siemens) . Eco programma maakt minder geluid, wast goed schoon en droog, duurt wel3:30u. Makkelijke bediening. Slechts paar dagen in bezit dus kan duurzaamheid nog niet beoordelen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geluid bij turbo programma

JWS 29-03-2016

Niet onverdeeld enthousiast

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Prima vaatwasser, doet wat 'ie moet doen en hij doet het stil. Maar er zijn wel een paar minpunten:
Na het beëindigen van het programma moet de deur op een kier worden gezet, anders is de vaat beslist niet droog.
De structuur van de onderste korf is zo open, dat er weinig anders dan pannen en borden geplaatst kan worden; andere voorwerpen zakken door de grote openingen heen, erg jammer. Zo kunnen de overgebleven ruimtes niet worden gevuld met broodtrommels en opbergbakjes etc.
Verder lijkt de machine moeite te hebben met hoge mokken en bekers: bij het leegruimen van de machine zit er regelmatig een tussen met 'gruis' op de bodem.

Bianca Bosch 18-02-2016
Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Heb de vaatwasser net. We vinden hem heel erg fijn. hij wast goed schoon en maakt bijna geen geluid. SUPER VAATWASSER

Raaymond 14-02-2016
Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Was makkelijk in te bouwen omdat ik al een Bosch van elf jaar had. Aangezien deze weer aan het lekken was geen geld meer in reparatie gestopt. Nu weer een nieuwe. Je kunt merken dat de techniek verder is gegaan. Stiller, energiezuiniger. Jammer dat er geen speolstand op zit. Verder bevalt hij tot nu toe goed

Adduc 30-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Hij wast schoon, stil en is makkelijk in gebruik. De inbouw was ook goed te doen. Hiervoor een Whirlpool.

Danny 23-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Deze vaatwasser heb ik aangeschaft via Bemmel en Kroon. In eerste instantie had ik een ouder type besteld maar ik heb dit nieuwe model zonder extra kosten mogen ontvangen, top service dus.

Wat betreft het apparaat zelf ben ik tot nu toe erg tevreden. Ik heb deze zelf ingebouwd en dat ging allemaal vrij simpel met de bijgeleverde instructie. Handig is het in hoogte stellen van de achterkant van het apparaat door aan de voorkant een stelschroef te draaien.

Wat betreft de mogelijkheden is dit voor mijn gebruik meer dan voldoende. Genoeg programma's om te kiezen, uitgestelde tijd en natuurlijk erg handig met het rode lichtje dat op de grond schijnt als de vaatwasser aanstaat. De indeling van de korf is even wennen maar na wat puzzel werk vul ik deze met dezelfde hoeveelheid spullen als mijn vorige vaatwasser.

De duurzaamheid is nog te vroeg om te beoordelen maar met Bosch moet dat wel goed zitten is mijn ervaring.

Marjolein 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

indeling van de bovenkorf is onhandig omdat er weinig variatie mogelijk is en de machine droogt niet goed. Verder ben ik tevreden.

Ailko Frederiks 20-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Prima machine, zeker vergeleken met onze oude.
Stil, schoon, gebruiksvriendelijk en energiezuinig.
Handige lamp die aangeeft dat machine draait.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.