Bosch SMV90L10NL - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Type/soort
vaatwasser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV90L10NL op Kieskeurig.nl.

John 03-07-2017

Volledig naar wens

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Na 16 jaar moest onze vaatwasser vernieuwend worden. Navraag gedaan bij Bosch en uitgekomen op deze vaatwasser.
Doet precies wat hij moet doen. Prima keuze.

guido 07-12-2016

super stil en levert prima resultaat!

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

De stilte waarmee de vaatwasser zijn werk doet en ongeacht de hoeveelheid vuile vaat, altijd schoon resultaat. Het lampje op de vloer is een handige hulp. Ook de uitgestelde start is perfect te gebruiken om op laag tarief energie de machine automatisch te laten starten,.

marcplet 06-12-2016

Lekker stil

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Prima apparaat. Veel beter t.o.v de Boretti die we hiervoor hadden. Hij is stil, ruimer en meer solide.

Boschjohan1 29-10-2016

Stil

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Hij is veel stiller dan de vorige Bosch en hij is lekker snel klaar. Nu kun je dat wel zelf instellen, maar toch.
toc weer Bosch he?!

Bigsmurf1971 22-10-2016

Lekker stil !

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

De vaatwasmachine is lekker stil! Bij plastic bordjes e.d. droogt het niet helemaal 100%, maar dat kan ik niet met plastic

aad36 15-09-2016

Super vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Alvorens de vaatwasser te gebruiken heb ik de instellingen uitgevoerd als geadviseerd in het gebruikers handboek. De resultaten waren vanaf de eerste wasbeurten al uitstekend, zowel in de Auto als de Eco stand.
Een ander pluspunt is wel dat deze vaatwasser bijna geruisloos zijn programma uitvoert. De vaat is streep loos schoon en volledig droog.

Michiel Appels 01-08-2016

Een stille afwasmachine die alles doet

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Na vijftien jaar trouwe dienst, een nieuwe afwasmachine aangeschaft, weer een Bosch (op aanraden van Coolblue). Deze afwasmachine kent meer programma's en is inderdaad zeer stil. Je kunt een aantal zaken vorprogrammeren, zoals geen signaal als de afwasmachine klaar is. Geef veel rust. OOk kan je de aanvangstijd programmeren, maar waarom als de machine zo stil is. Een andere handigheid is het verstelbare bordenrek, als je pannen wil schoonmaken. Het zwaarste programma zorgt tot nu toe voor een werkelijk blinkende vaat; ook de glazen zien er als nieuw uit. De afwasmachine kent o.a. ook een eco-prorgramma en meet de viezigheid aan de hand van het afwater en stelt zijn programma daarop af. Slim.
Een goede aankoop.

herbermann 02-05-2016

voldoet boven verwachting

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

De nieuwe vaatwasmachine voldoet boven verwachting, hij is super stil ( moet soms controleren of gij wel aanstaat) het was resultaat en vooral ook het droog resultaat is uitstekend!

Kees0712 27-03-2016

Schoon, snel en stil

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

Dit is onze tweede bosch vaatwasser en bevalt wederom prima. Natuurlijk is het altijd even wennen aan de nieuwe indeling maar hij doet wat je van een vaatwasser mag verwachten. Een mooie schone droge vaat. Hij doet z'n werk stil en snel. Zeker als je hem op de eco stand met vario speed zet.
We hebben de machine zelf geinstalleerd wat met de bijgevoegde instructie goed te doen was. Na de eerste paar wasbeurten rook de machine wel erg naar plastic maar dat is nu weg.
Kortom, zeer tevreden en hopen dat hij het net zo lang volhoudt als zijn voorganger (11 jaar)

marjolein 21-01-2016

wast goed, maar droogt niet goed af

Geschreven voor: Bosch SMV90L10NL

wast goed, maar droogt niet goed af. Boven korf is onhandig ingedeeld, doordat er weinig variabel is.