Bosch SMV 90 L 10 NL - Reviews

8,1

Jim 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, zuinig genoeg ruimte voor de vaat en zuinig

Via vaatwasserstore.nl gekocht en wat reviews gelezen en deze kwam er qua energielabel, geluid en prijsverhouding voor ons het beste eruit. We hebben zelf 2 jonge kinderen en soms staat hij 2 keer per dag aan.

• Zuinig
  • Schoon
  • Voldoende ruimte

Martin 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede en stille vaatwasser

Zeer tevreden over deze vaatwasser. Lekker stil, vaat blijft goed schoon en droog. Aan het einde van het wasprogramma schakelt het apparaat zich zelf uit. Indeling van de rekken is even wennen maar is verder prima. Inbouwen ging ook makkelijk en was snel gedaan.

• Makkelijk te bedienen
  • Vaat blijft goed schoon en droog

Remon Koops 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Rijk uitgeruste vaatwasser, goede resultaten

Onze keuze voor dit apparaat werd bepaald door onder andere slimme extra's als het automatisch programma en de beladingssensor, de relatieve geruisloosheid en de infolight. Het laatste lijkt in eerste instantie niet veel toe te voegen, maar als je het combineert met het uitzetten van het akoestisch signaal bij einde programma weet je de status van het apparaat zonder dat hiervoor en door merg en been gaand geluid nodig is.

Pluspunten

• Automatisch programma
  • Beladingssensor
  • Infolight
  • In hoogte verstelbare korf (boven)
  • Optische melding voor zout en glansspoelmiddel

Frans 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasser.

Prima inbouwvaatwaasertegen een aantrekkelijke prijs. Apparaat is gebruiksvriendelijk en geeft een prima resutaat tegen een laag energieverbruik.

Henk 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Vaatwasser komt degelijk over en heeft een paar handige functies waaronder uitgesteld programma en een programma voor een halve vaat. Ten opzichte van onze oude vaatwasser is deze erg stil.

Pluspunten

• Degelijk
  • Halve vaat
  • Uitgesteld programma

Marc 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil

Allereerst is de prijs/kwaliteit verhouding een enorm sterke propositie. Een vaatwasser van dit merk en deze specificaties is bij geen enkele andere dealer in NL voor deze prijs te vinden. Los van de prijs is het gewoon een prima apparaat voorzien van het door ons geliefde rode lampje dat op de grond schijnt als indicator dat het ding nog bezig is.

Pluspunten

• Topmerk
  • makkelijk bedienbaar

Mariska 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

Het snelle programma maakt wel wat meer geluid dan vorige vaatwasser (siemens) . Eco programma maakt minder geluid, wast goed schoon en droog, duurt wel3:30u. Makkelijke bediening. Slechts paar dagen in bezit dus kan duurzaamheid nog niet beoordelen.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geluid bij turbo programma

JWS 29-03-2016 Product maand in bezit

Niet onverdeeld enthousiast

Prima vaatwasser, doet wat 'ie moet doen en hij doet het stil. Maar er zijn wel een paar minpunten:
Na het beëindigen van het programma moet de deur op een kier worden gezet, anders is de vaat beslist niet droog.
De structuur van de onderste korf is zo open, dat er weinig anders dan pannen en borden geplaatst kan worden; andere voorwerpen zakken door de grote openingen heen, erg jammer. Zo kunnen de overgebleven ruimtes niet worden gevuld met broodtrommels en opbergbakjes etc.
Verder lijkt de machine moeite te hebben met hoge mokken en bekers: bij het leegruimen van de machine zit er regelmatig een tussen met 'gruis' op de bodem.

Bianca Bosch 18-02-2016 Product paar dagen in bezit

Heb de vaatwasser net. We vinden hem heel erg fijn. hij wast goed schoon en maakt bijna geen geluid. SUPER VAATWASSER

Raaymond 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Was makkelijk in te bouwen omdat ik al een Bosch van elf jaar had. Aangezien deze weer aan het lekken was geen geld meer in reparatie gestopt. Nu weer een nieuwe. Je kunt merken dat de techniek verder is gegaan. Stiller, energiezuiniger. Jammer dat er geen speolstand op zit. Verder bevalt hij tot nu toe goed

Adduc 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hij wast schoon, stil en is makkelijk in gebruik. De inbouw was ook goed te doen. Hiervoor een Whirlpool.

Danny 23-01-2016 Product paar weken in bezit

Deze vaatwasser heb ik aangeschaft via Bemmel en Kroon. In eerste instantie had ik een ouder type besteld maar ik heb dit nieuwe model zonder extra kosten mogen ontvangen, top service dus.

Wat betreft het apparaat zelf ben ik tot nu toe erg tevreden. Ik heb deze zelf ingebouwd en dat ging allemaal vrij simpel met de bijgeleverde instructie. Handig is het in hoogte stellen van de achterkant van het apparaat door aan de voorkant een stelschroef te draaien.

Wat betreft de mogelijkheden is dit voor mijn gebruik meer dan voldoende. Genoeg programma's om te kiezen, uitgestelde tijd en natuurlijk erg handig met het rode lichtje dat op de grond schijnt als de vaatwasser aanstaat. De indeling van de korf is even wennen maar na wat puzzel werk vul ik deze met dezelfde hoeveelheid spullen als mijn vorige vaatwasser.

De duurzaamheid is nog te vroeg om te beoordelen maar met Bosch moet dat wel goed zitten is mijn ervaring.

Marjolein 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

3,4
indeling van de bovenkorf is onhandig omdat er weinig variatie mogelijk is en de machine droogt niet goed. Verder ben ik tevreden.

Ailko Frederiks 20-01-2016 Product paar weken in bezit

Prima machine, zeker vergeleken met onze oude.
Stil, schoon, gebruiksvriendelijk en energiezuinig.
Handige lamp die aangeeft dat machine draait.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.