Bosch SMV 90 L 10 NL - Reviews

JWS 29-03-2016 Product maand in bezit

Niet onverdeeld enthousiast

Prima vaatwasser, doet wat 'ie moet doen en hij doet het stil. Maar er zijn wel een paar minpunten:
Na het beëindigen van het programma moet de deur op een kier worden gezet, anders is de vaat beslist niet droog.
De structuur van de onderste korf is zo open, dat er weinig anders dan pannen en borden geplaatst kan worden; andere voorwerpen zakken door de grote openingen heen, erg jammer. Zo kunnen de overgebleven ruimtes niet worden gevuld met broodtrommels en opbergbakjes etc.
Verder lijkt de machine moeite te hebben met hoge mokken en bekers: bij het leegruimen van de machine zit er regelmatig een tussen met 'gruis' op de bodem.

Bianca Bosch 18-02-2016 Product paar dagen in bezit

Heb de vaatwasser net. We vinden hem heel erg fijn. hij wast goed schoon en maakt bijna geen geluid. SUPER VAATWASSER

Raaymond 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Was makkelijk in te bouwen omdat ik al een Bosch van elf jaar had. Aangezien deze weer aan het lekken was geen geld meer in reparatie gestopt. Nu weer een nieuwe. Je kunt merken dat de techniek verder is gegaan. Stiller, energiezuiniger. Jammer dat er geen speolstand op zit. Verder bevalt hij tot nu toe goed

Adduc 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hij wast schoon, stil en is makkelijk in gebruik. De inbouw was ook goed te doen. Hiervoor een Whirlpool.

Danny 23-01-2016 Product paar weken in bezit

Deze vaatwasser heb ik aangeschaft via Bemmel en Kroon. In eerste instantie had ik een ouder type besteld maar ik heb dit nieuwe model zonder extra kosten mogen ontvangen, top service dus.

Wat betreft het apparaat zelf ben ik tot nu toe erg tevreden. Ik heb deze zelf ingebouwd en dat ging allemaal vrij simpel met de bijgeleverde instructie. Handig is het in hoogte stellen van de achterkant van het apparaat door aan de voorkant een stelschroef te draaien.

Wat betreft de mogelijkheden is dit voor mijn gebruik meer dan voldoende. Genoeg programma's om te kiezen, uitgestelde tijd en natuurlijk erg handig met het rode lichtje dat op de grond schijnt als de vaatwasser aanstaat. De indeling van de korf is even wennen maar na wat puzzel werk vul ik deze met dezelfde hoeveelheid spullen als mijn vorige vaatwasser.

De duurzaamheid is nog te vroeg om te beoordelen maar met Bosch moet dat wel goed zitten is mijn ervaring.

Marjolein 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

3,4
indeling van de bovenkorf is onhandig omdat er weinig variatie mogelijk is en de machine droogt niet goed. Verder ben ik tevreden.

Ailko Frederiks 20-01-2016 Product paar weken in bezit

Prima machine, zeker vergeleken met onze oude.
Stil, schoon, gebruiksvriendelijk en energiezuinig.
Handige lamp die aangeeft dat machine draait.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.