Siemens SX678X26TE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX678X26TE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Serge Smit 04-06-2019

Superschoon!!!

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

In het begin ging het niet helemaal goed, naar bleek gewoon zout en glansmiddel toevoegen. Sindsdien altijd schoon én super droog niets meer nadrogen.

Pluspunten

• Droogt perfect
  • Zeer stil

Franje 05-04-2017

Wast slecht af, regelmatig met hand nog spullen afwassen

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Deze afwasmachine gekocht vanwege de goede recensies, en toch een beetje merken trouw. Onze vorige machines waren ook van Siemens en eigenlijk nooit problemen. Deze vaatwasser echter geeft geen schoon resultaat (tenzij we alles van te voren schoonmaken en dan pas in de vaatwasser zetten). De verlichting is leuk bedacht, maar had liever een schone vaat. We gebruiken alleen de heetste afwasstand, de andere standen durven we niet, want als t niet schoon wordt op 70 graden, dan zal de rest wel helemaal niet schoon wassen

Minpunten

• Wast niet schoon

Sander 14-02-2017

Zeer fijne, ruime vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

De vaatwasser heeft een enorme binnenruimte. Hierdoor kan je erg veel vaat kwijt. Ik heb deze keer gekozen voor een model met besteklade ipv met een bestekbakje en ik was daar vanaf dag 1 al heel blij mee. De ruimte die in de onderkorf vrijkomt is gigantisch. Ik hoef nu geen schalen of pannen meer met de hand af te wassen, wat met mijn vorige vaatwasser nogal vaak moest gebeuren. De rekken zijn verder zeer flexibel in te delen, wat het inladen erg makkelijk maakt, al merk ik nu na een maand gebruik dat ik het nu niet meer aanpas omdat ik de juiste instellingen gevonden heb.

Het apparaat is extreem stil, Wij hebben een open keuken en deze vaatwasser kan je gerust aanzetten terwijl je nog zit na te tafelen op 2 meter van de vaatwasser, Je hoort hem nauwelijks.

Instellen is een fluitje van een cent, en zelfs met het ECO programma komt de vette vaat er brandschoon uit. Hoge temperaturen en bijbehorende energienota's zijn dus ook verleden tijd. Het Zeoliet droogsysteem droogt perfect, alle plastic bakjes, bordjes, bekertjes van de kinderen komen er kurkdroog uit.

De korven glijden/rollen lekker over de rails. Zelfs bij zware belading is het niet moeilijk om de korven naar voren of achter te duwen.

Ik vind het een topmachine!

Pluspunten

• Schoon
  • Droog
  • Stil
  • Veel binnenruimte
  • HomeConnect

Bas Janssen 11-01-2017

Hoge vaatwasser,

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Deze hoge vaatwasser is erg prettig in het gebruik. Er zit geen apart bestekbakje bij want er is bovenin een aparte la voor bestek. Deze kun je er niet uithalen, maar wij vinden dit prettiger dan zo'n bakje. De vaatwasser is erg mooi blauw verlicht van binnen, wat een zeer frisse aanblik geeft. De vaatwasser is via WiFi te bedienen maar dit hebben we nog niet geprobeerd.

Pluspunten

• blauw verlicht
  • aparte bestekla
  • hoog model
  • wifi bediening
  • veel opties

Byron 28-12-2016

fantastic dishwasher

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

this dishwasher is fantastic. It is slightly higher 86,5cm instead of 81cm and therefore you can fit bigger items from the oven as well. It is silent and the integration into WIFI was super easy. It informs me when the dishwasher is ready with a push notification on my mobile phone. The projection of the remaining time to the floor is also fantastic. You can see when the dishwashwer will stop without opening it. Great product.

Dr Voice 19-12-2016

Nieuwe aanwinst voor een smarthome

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Hoewel ik meer had verwacht van de app en de mogelijkheden in mijn starthome is het een zeer ruim apparaat. Wij hebben het hoge model genomen ondanks dat wij een standaard maat leuken hebben. Zeer tevreden over het gebruik, de mogelijkheden en de zuinigheid.

Pluspunten

• homeconnect
  • zuinig
  • handig display op de grond
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• app kan niet wat ik had gehoopt.

AnneMarie en Arie 16-12-2016

Fantastische vaatwasser, veel opties, goede indeling , stil

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Werkt zeer schoon en stil, veel ruimte en t licht is toch ook wel handig! De indeling is praktisch en manlief vindt de app ook heel fijn!

Pluspunten

• Ruimte
  • Schoon resultaat

Peter 25-11-2016

Waardige vervanger!

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Helaas had onze 12 jaar oude siemens vaatwasser het begeven. Dus op zoek naar een nieuwe Siemens. We hebben de nieuwe vaatwasser nu twee maanden in gebruik. Perfecte resultaten. Altijd schoon en droog. Leuke gadgets (wifi en tijdprojectie).

Pluspunten

• Erg stil
  • Erg zuinig met water en energie
  • Veel nuttige programma keuzes
  • Eenvoudige bediening
  • Leuke gadgets.

Minpunten

• Eco-programma duurt lang. Maar kost 'niks'

Magda Braam 12-11-2016

Een prima vaatwasser. Erg stil.

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Product gekozen om de leuke extra's, zijnde binnenverlichting, projectie programmaduur op de vloer, te bedienen via app op je mobiele telefoon.

Pluspunten

• Binnenverlichting
  • Projectie programmaduur op de vloer
  • te bedienen via een app op je telefoon

Frans 14-10-2016

Nieuwe inbouw vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Keuze is voor deze inbouw vaatwasser is gevallen op basis van de technische specificaties, en de positieve beoordelingen van dit product op het internet.

Gisteren voor het eerst gebruikt, een volledig gevulde machine met echt vuile vaat. Prima tevreden over het resultaat. De vaat inclusief plastic vaatwerk, helemaal droog, top!

De tijdsindicatie weergegeven op de vloer is erg handig, het blauwe licht bij openen deur ook erg mooi (smaak).

Kortom de vaatwasser voldoet volledig aan de verwachting, tijd zal uitwijzen of deze eerste indruk bevestigd wordt.

Pluspunten

• Vaatwerk inclusief plastic is echt droog.
  • Stil.
  • Status indicatie weergegeven op de vloer.
  • Blauwe verlichting.
  • Opvangbakje voor wasblokje

Wizz 20-08-2016

Prachtig gemaakt, muisstil

Geschreven voor: Siemens SX678X26TE

Na mijn vorige Siemens is deze afwasser zelfs nog iets beter. Onwaarschijnlijk stil. Voortreffelijk wasresultaat en goede droging. Simpele bediening. Niet de goedkoopste, maar je krijgt waar voor je geld.

Pluspunten

• muisstil
  • uitstekend wasresultaat
  • simpele bediening

Minpunten

• niet goedkoop