Siemens SN578S26TE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN578S26TE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Hans Beumer 02-02-2017

De veelzijdigheid ten TOP !!!

Geschreven voor: Siemens SN578S26TE

Wij waren in de winkel meteen verkocht toen alleen maar de deur openging, het licht, de indeling letterlijk kan je alles aanpassen aan je eigen wensen, wij waren Mielle gewend vanwege de besteklade, maar dit apparaat slaat echt alles.
En er ging een wereld open toen er uitleg werd gegeven over de vele keuzemogelijkheden van de afwasprogramma's.
Wij hebben de machine nog maar kort, maar zijn totaal keitevreden, dat is bij ons in Brabant dus echt tevreden

Pluspunten

• aanpassing indeling
  • licht als men inlaad
  • alles is keidroog
  • tablet opvang
  • geruislozer

Minpunten

• nog niet gevonden

Sonja 15-01-2017

drie laden

Geschreven voor: Siemens SN578S26TE

Vaatwasser heeft een lade waarin bestek gelegd kan worden, hierdoor meer ruimte in onderste lade. Vaatwasser is zeer stil! Kort wasprogramma handig voor bv met een verjaardag.

Pluspunten

• besteklade
  • stil

Minpunten

• normaal een lang wasprogramma

Carla 09-01-2017

Siemens vaatwasser SN578S26TE

Geschreven voor: Siemens SN578S26TE

Na 16 jaar van onze Siemens afscheid genomen en weer voor een Siemens gekozen. Nu sinds 3 weken deze nieuwe in gebruik en wat een geweldige machine. Vooral de besteklade is een verademing. Maar bovenal hij is erg stil en maakt geweldig de vaat schoon, is zuinig in gebruik en voor elke vaat is er een programma. bediening is gemakkelijk. TOP TOP TOP.
Ga zo door Siemens.
groet Carla

Pluspunten

• Stil
  • voor elke vaat een programma
  • Zuinig
  • Besteklade

Kirti 06-01-2017

Moderne design vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN578S26TE

Mooi design vaatwasser. De oude Siemens was na 15 jaar defect en hebben wij weer voor een Siemens gekozen. Moderne vaatwasser met verlichting en via de app te bedienen. Handige besteklade.

• Verlichting
  • Besteklade

Minpunten

• Maakt nog best veel geluid
  • Lange programma's

sylvia 27-12-2016

super apparaat

Geschreven voor: Siemens SN578S26TE

oude siemens vaatwasser ging kapot na 17 jaar trouwe dienst. Wegens de goede ervaring en prijs kwaliteit verhouding gekozen voor de SN578S26TE. ontzettend blij met de aankoop, super stil, zuinig, veel opties, mooie uitstraling, interieur verlichting en grote capaciteit. heeft enorm veel gedraaid tijdens kerstmaaltijd voor 20 personen. geen stress in de keuken wat de vaatwasser deed al het vieze werk!

Pluspunten

• super stil 41 db
  • grote capaciteit
  • gebruiksvriendelijk
  • programma tijd instelbaar
  • mooi blauw interieur licht wanneer deur open staat

Minpunten

• geen

Pbe3300 14-12-2016

mooi design en heel stil

Geschreven voor: Siemens SN578S26TE

Mooi stukje design - met ingebouwde LED verlichting.
Werkt heel stil met laag elektriciteits-en water verbruik maar wel een prima wasresultaat !

Niet zo goedkoop maar wel kwaliteit!
Een echte aanrader

Pluspunten

• design
  • verbruik
  • kwaliteit

Ronald 21-06-2016

Wat een lekker meissie.

Geschreven voor: Siemens SN578S26TE

Ik zou haar bijna een naam geven, wat een prachtige machine.
Erg tevreden over het wasresultaat, het geluidsniveau is bescheiden te noemen en .....wat ik het meest belangrijk vind : een zee aan indelingsmogelijkheden die doordacht en nuttig zijn. De app waarmee de vaatwasser gestart kan worden via je mobiele apparaat lijkt misschien overkill maar blijkt uiteindelijk een handige begeleider te zijn om de juiste keuze in wasprogramma te maken en die programma's zijn er ruim voldoende. Het maken van settings is hiermee ook kinderspel en in een paar keer toetsen op je tablet ben je vertrokken. Ik ben altijd kritisch op de afwerking van een apparaat en dat zit hier goed. Voorbeeld: de condensstrippen tussen machine en kastwanden sluiten naadloos aan, grote rubber flap vanaf de deur achter de plint langs en extra isolatiedelen die de tussen schopplint en machine kunt plaatsen voor extra geluiddemping. Wat ook handig en mooi is, is de informatie die op de keukenvloer geprojecteerd wordt. De bestek lade is handig, kost iets meer tijd met inladen maar de tijd win je terug bij het uitladen en bovendien goed schoon. De zijkanten kunnen verlaagd worden waardoor er ook koffiekopjes in kunnen. Ook erg zuinig.
conclusie : een goede vaatwasser.