Bosch SMV88TD01N - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Anoniem 26-11-2016 Product paar maanden in bezit

Gebruiksvriendelijk, goed verlicht

Gebruiksvriendelijk, stil in gebruik, schone vaat, led verlichting is goed, veel wasprogramma's. Prima!

Edwinh 07-11-2016

Geweldig apparaat!

Wat als eerste opvalt is de enorme stilte, je hoort de machine absoluut niet draaien. Ten tweede de zeer ruime en flexibele indeling maken dit een alkeskunner! Dagelijkse afwas, geen probleem, verjaardagsfeest, ook geen probleem. De weergave van het programmaverloop op de keukenvlier is subliem en na een dag kinden we al niet meer zonder. Zijn er geen minpunten? Eentje, dat is de installatie instructie, die mag duidelijker.

Peter 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

(te) veel mogelijkheden

Nog niet zo lang in bezit om werkelijk alle mogelijkheden te hebben geprobeerd. De standaard opties inmiddels wel en zowel 'verse' vaat van dezelfde dag als een dag oud maakt deze prima schoon.
Wat wel een punt van aandacht is is het droogresultaat, een beetje afhankelijk van het gekozen programma en de opties is een deel nog redelijk nat.

TeCo 16-02-2016

Uitstekende vaatwasser

Fluister stille vaatwasser deze SMV88TD01N.
De vaat is schoon en redelijk droog.
Makkelijk te bedienen.
Zelf geplaatst, en met de bij geleverde tekeningen niet moeilijk.

gerardenmarijke 30-09-2015

stille vaatwasser

Als de vaatwasser aan staat is hij zo goed als helemaal stil. Een klein minpuntje; het bestek en sommige pannen worden niet altijd helemaal schoon. Dit is voor mij de eerste vaatwasser en ik ben heel tevreden met het aantal programma's en de hoeveelheid van de vaat die er in geplaatst kan worden