Bosch SBV93M60NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV93M60NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Henk 14-12-2017

Stil qua geluid

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

prima apparaat. Werkt zoals beoogd is. Maakt weinig geluid en vaat wordt er goed schoon in.
We zijn zeer tevreden met deze aankoop. Duurzaamheid is natuurlijk nog niet duidelijk, maar we hebben vertrouwen in Bosch-producten

Pluspunten

• weinig geluid
  • goede werking

Astrid 26-08-2017

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

Fijne vaatwasser, doet wat hij moet doen, ruim. Makkelijk in te stellen zodat programma 's nachts kan draaien. programma's duren langer dan op mijn oude apparaat van 18 jaar oud (die het overigens ook nog prima deed, maar in het oude huis achter bleef). Dat zal alles te maken hebben met het energie zuinige aspect.

Theo 12-08-2017

Ruime verstelbare rekken

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

Deze makkelijk bedienbare vaatwasser heeft veel mogelijkheden voor het kiezen van een juist programma. Door de iets hogere ruimte in de vaatwasser en het kunnen verstellen van de rekken kun je ook bijzondere producten met grotere afmetingen makkelijk kwijt.

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • makkelijk

Dani 28-03-2017

geruisloos, super schoon, heerlijk apparaat

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

goede indeling, geruisloos, overzichtelijk, makkelijk in gebruik, vaat komt er schoon uit en droog, veel functies

Pluspunten

• geruisloos
  • veel mogelijkheden
  • makkelijk in gebruik

Luc Kerkvliet 05-03-2017

Ruime vaatwasser en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

Gebruikte hiervoor ook een inbouw Bosch vaatwasser en het product is verbeterd, ondanks dat ik met de vorige vaatwasser ook zeer tevreden was.
10 cm extra hoogte maakt het bovenrek functioneler, het bestekmandje is op alle plekken in het onderrek te plaatsen en het achterste borden rek is gedeeltelijk neerklapbaar. Absoluut extra prettig al deze vernieuwingen. Het was- en droogresultaat is goed.

Pluspunten

• deelsneerklapbaar borden rek onderste korf
  • bestekmand verplaatsbaar in de gehele onderkorf
  • wijnglasrek

Harry 08-01-2017

Topaankoop, enorm blij mee!

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

Na 11 jaar was onze oude Siemens afwasmachine kapot gegaan, na intensief gebruik in een gezin van 4 personen. Omdat we een vehoogd keukenblad hebben, 91 cm, was een extra hoge afwasmachine een optie (later begreep ik dat ook een normale hoogte had gekund maar die hadden ze dan op een verhoging moeten plaatsen, net zoals de oude, maar dat wist ik niet). Het zusje van deze Bosch kwam enorm goed uit de testen van de consumentenbond en had positieve reviews op internet. Inmiddels heeft de machine een paar keer gedraaid. Hij is enorm stil en wast echt wonderschoon. Klein minpuntje is de duur van de standaardprogrammas, het ecoprogramma duurt ruim 3 uur. Wel heel grappig en mooi dat na afloop van dit programma de deur vanzelf opengaat. De duurnvan de automatische programmas vallen uiteindelijk erg mee, er wordt bij ons tot nu toe altijd fors ingelopen op de eerst aangegeven duur. En dat brengt mij meteen tot wat ik het mooiste vind aan het apparaat, en mede daarom ook voor deze gekozen: de tijdsindicatie die wordt weergegeven op de vloer. Ander geinig aspect is de verlichting in de machine als ie aanstaat en dat de machine zichzelf uitzet na afloop van een programma; hierdoor veel minder kans op brand/onnodig lang op standby staan en dus ook energiebesparend. Oh ja en deze XL versie brengt in de praktijk ook fijn wat extra ruimte in het bovengedeelte, waardoor hogere spullen er nu wel inpassen en in onze oude machine niet. Dus: topaankoop, enorm blij mee!
En....als de machine na installatie voor het eerst leeg wordt gedraaid, schrik dan niet van het geluid. Ik was op dat moment behoorlijk teleurgesteld omdat het apparaat juist heel stil zou moeten zijn: en dat is ie ook echt als hij volgeladen draait.😄

Pluspunten

• Wast giga schoon
  • Tijdsindicatie op grond

Minpunten

• Duur van het ecoprogramma

Alles Bosch 07-11-2016

Stil en schoon

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

Gekozen voor deze vaatwasser vanwege de goede recensies, maar zeker ook vanwege het feit dat hij stil is. Verrast waren wij met de melding op de grond van de resterende tijd, maar ook toen wij bemerkten dat de deur open springt als de vaatwasser helemaal klaar is.

Gijs 11-09-2016

Stille vaatwasser met leuk projectielampje

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

Erg stille vaatwasser die gewoon goed zijn werk doet. Verder is het leuk (en handig) dat een projectielampje op de vloer aangeeft hoe lang het programma nog duurt. Zeer tevreden met dit apparaat!

Pluspunten

• Erg stil
  • Projectielampje

The Godfather 15-07-2016

Afwasplaatje

Geschreven voor: Bosch SBV93M60NL

Deze vaatwasser is een pronkstuk in iedere keuken. En wat een mogelijkheden voor ieder huishouden. Was resultaat is afhankelijk van mate waarin de vaatwasser wordt gevuld. Hoe (over)vollerhoe minder resultaat. Zeer duidelijke weergave van voortgang en eindsignaal welk naar eigen voorkeur is in te stellen.