Bosch SBV93M60NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

9,1

Harry 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Topaankoop, enorm blij mee!

Na 11 jaar was onze oude Siemens afwasmachine kapot gegaan, na intensief gebruik in een gezin van 4 personen. Omdat we een vehoogd keukenblad hebben, 91 cm, was een extra hoge afwasmachine een optie (later begreep ik dat ook een normale hoogte had gekund maar die hadden ze dan op een verhoging moeten plaatsen, net zoals de oude, maar dat wist ik niet). Het zusje van deze Bosch kwam enorm goed uit de testen van de consumentenbond en had positieve reviews op internet. Inmiddels heeft de machine een paar keer gedraaid. Hij is enorm stil en wast echt wonderschoon. Klein minpuntje is de duur van de standaardprogrammas, het ecoprogramma duurt ruim 3 uur. Wel heel grappig en mooi dat na afloop van dit programma de deur vanzelf opengaat. De duurnvan de automatische programmas vallen uiteindelijk erg mee, er wordt bij ons tot nu toe altijd fors ingelopen op de eerst aangegeven duur. En dat brengt mij meteen tot wat ik het mooiste vind aan het apparaat, en mede daarom ook voor deze gekozen: de tijdsindicatie die wordt weergegeven op de vloer. Ander geinig aspect is de verlichting in de machine als ie aanstaat en dat de machine zichzelf uitzet na afloop van een programma; hierdoor veel minder kans op brand/onnodig lang op standby staan en dus ook energiebesparend. Oh ja en deze XL versie brengt in de praktijk ook fijn wat extra ruimte in het bovengedeelte, waardoor hogere spullen er nu wel inpassen en in onze oude machine niet. Dus: topaankoop, enorm blij mee!
En....als de machine na installatie voor het eerst leeg wordt gedraaid, schrik dan niet van het geluid. Ik was op dat moment behoorlijk teleurgesteld omdat het apparaat juist heel stil zou moeten zijn: en dat is ie ook echt als hij volgeladen draait.😄

Pluspunten

• Wast giga schoon
  • Tijdsindicatie op grond

Minpunten

• Duur van het ecoprogramma

Alles Bosch 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en schoon

Gekozen voor deze vaatwasser vanwege de goede recensies, maar zeker ook vanwege het feit dat hij stil is. Verrast waren wij met de melding op de grond van de resterende tijd, maar ook toen wij bemerkten dat de deur open springt als de vaatwasser helemaal klaar is.

Gijs 11-09-2016 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasser met leuk projectielampje

Erg stille vaatwasser die gewoon goed zijn werk doet. Verder is het leuk (en handig) dat een projectielampje op de vloer aangeeft hoe lang het programma nog duurt. Zeer tevreden met dit apparaat!

Pluspunten

• Erg stil
  • Projectielampje

The Godfather 15-07-2016 Product maand in bezit

Afwasplaatje

Deze vaatwasser is een pronkstuk in iedere keuken. En wat een mogelijkheden voor ieder huishouden. Was resultaat is afhankelijk van mate waarin de vaatwasser wordt gevuld. Hoe (over)vollerhoe minder resultaat. Zeer duidelijke weergave van voortgang en eindsignaal welk naar eigen voorkeur is in te stellen.