Bosch SMV88PX00N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV88PX00N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Johan 08-04-2017

Geweldige inhoud met goede verdeling.

Geschreven voor: Bosch SMV88PX00N

Het is een hele mooie en goede vaatwasser. De flexibele indeling is geweldig en ook het aantal te plaatsen kopjes, wijnglazen enz is groot. Daarnaast was het prijsverschil met het andere Duitse merk dusdanig in het voordeel van Bosch plus vanwege de aankoop van 5 Bosch apparaten de 5 jaar garantie ook een aspect wat de keus eenvoudig maakte.

Pluspunten

• inhoud
  • variabele indeling

H. 09-12-2016

prachtig schone afwas

Geschreven voor: Bosch SMV88PX00N

omdat deze machine geluidsarm en zuinig in water en energiegebruik is, heb ik gekozen voor deze machine. En wat maakt hij de beloftes waar!

Pluspunten

• energiezuinig
  • weinig waterverbruik
  • bijna geen geluid
  • verlaagbare bovenste lade

Gerda 30-11-2016

Stil, makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch SMV88PX00N

Mooi apparaat, makkelijke bediening, stil en makkelijk met het rode rondje op de grond. Indeling kan je zelf bepalen.

Gerben 14-02-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88PX00N

Na 10 jaar een goede vaatwasser gehad te hebben toch maar overgestapt. Deze vaatwasser doet wat het beloofd, wast goed schoon, droogt goed, ook plastic (mits de deur wel na een tijdje open wordt gedaan om de lucht te laten ontsnappen). Zeer tevreden

Bram Meijer 22-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88PX00N

Ik heb de vaatwasser nog maar 1 dag dus kan weinig zeggen over het resultaat van langdurig gebruik. De machine heeft een hoop opties en ziet er ontzettend mooi vormgegeven uit. Er zit zelfs een display in de deur die de tijd aangeeft dat de wasbeurt nog duurt en die per programma aangeeft hoeveel water en stroom deze verbruikt. Erg mooie machine.

ton 17-01-2016
Geschreven voor: Bosch SMV88PX00N

Afgeleverd tot in het nieuwe huis, ander adres dan op de bon stond! Uitgepakt, vaatwas erin en lopen heen. Ontzettend stil en alles glom ons tegemoet. Nu afwachten op de lange termijn maar de eerste indruk is erg goed.