Beko BDIN16422 - Inbouw Vaatwasser

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko BDIN16422 - Inbouw Vaatwasser op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

BasSchoren 07-12-2022

Fijne vaatwasser

Een fijne vaatwasser, maakt goed schoon en droogt actief de vaat na een programma. De lades hebben een goede layout waardoor je alle vaat wel kwijt kan. Het bestek mandje onderin kan je over de hele lengte verschuiven in de lade waardoor alle borden er goed inpassen.
Programma's zijn er genoeg en als extra functie zit er nog een hygiëne programma op. Hiermee wordt er extra gedesinfecteerd. Zelf gebruik ik voornamelijk eco50, de vaat wordt altijd mooi schoon zelf aangekoekte ovenschalen.
Klein mind puntje vind ik dat er alleen standaard startuitstel opties op zitten. Namelijk 3, 6 of 9 uur. Met een dynamisch energiecontract was het ideaal geweest als je zelf een tijd kon kiezen waarop de vaatwasser start.
Maar buiten dat puntje levert deze vaatwasser schone droge vaat op zonder al te veel geluid te maken.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Droog aan het einde
  • Indeling
  • Verschuifbare bestekbak

Minpunten

• alleen standaard startuitstel tijden

hans 07-12-2022

tevreden

Prima vaatwasser. Wordt netjes afgeleverd in degelijk verpakkingsmateriaal. Diverse instructiebladen, met een beetje puzzelen kom je er wel uit. Voor de minder kundige technicus onder ons is het filmpje op de BEKO site een uitkomst. Er zitten verschillende programma's op de vaatwasser. Wij gebruiken voornamelijk de eco 50 graden programma. De snel programma's bieden zeker een uitkomst. Wat een erg groot pluspunt is aan deze vaatwasser is dat hij bijzonder goed droogt. Zelf gebruiken we de nodige plastic gebruiksvoorwerpen vanwege kleine kinderen. De bakjes drogen super goed!
Wel is het altijd even uitzoeken wat de beste indeling is. De verstelbare platvormen zijn onhandig, dit vinden wij het enige nadeel van deze vaatwasser. Voor de rest meer dan tevreden!

Pluspunten

• programma's
  • geluidloos

Minpunten

• bovenste la, zijkant bakjes