Miele G 4203 i Active - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ellen 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Erg tevreden

Stil, zelfs op het korte programma schoon en alles is mooi droog.
Inbouwen met een duidelijke handleiding.
Blij met mijn aankoop.

Eric 18-05-2017 Product paar maanden in bezit

Vaatwasmachine

Vorige Miele vaatwasmachine ging 20 jaar mee; vrijwel zonder problemen. Daarom weer een nieuwe Miele. Hij wast goed en is makkelijk te bedienen

Pluspunten

• Geen bewegende knoppen op bedieningspaneel

Minpunten

• Bovenste rek nogal onhandig ingedeeld.

A.M. Berghuis 27-04-2017 Product paar weken in bezit

Moet nog erg wennen

Omdat mijn oude Miele vaatwasser en al na 10 jaar mee stopte moest ik een andere kiezen.
Vanwege extra kosten en een voordeel van Miele heb ik gekozen voor deze machine. Helaas moet ik erg wennen aan de nieuwe manier van inladen.

H.B.van Luijn, Smitseind 6 5525 AP - Duizel. 24-04-2017 Product paar weken in bezit

vaatwasser G4203 i active

Miele is prijstechnisch duurder dan andere merken, maar je krijgt dan ook waar voor jouw geld.
Lange levensduur, geen mankementen, gebruiksvriendelijk en schone vaat. Wat wil je nog meer.

Wien van Liempt 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

Goede Miele service

Een nieuwe Miele vaatwasser aangeschaft omdat de vorige Miele vaatwasser het 17 jaar lang prima gedaan had. Slechts een paar kleine reparaties waren in de loop der jaren nodig en die werden steeds deskundig door de servicedienst opgelost. De nieuwe vaatwasser bleek na installatie niet helemaal te voldoen, dit omdat wij ontevreden waren over het droog-resultaat. Na een telefoontje met de servicedesk werd dit probleem door een Miele technicus verholpen. De machine werd door hem iets anders geprogrammeerd en voilà ook deze nieuwe machine functioneert weer naar volle tevredenheid.
Het inbouwen van de machine wordt in eerste instantie niet door Miele gedaan, maar door een bedrijf dat de machine bij u aan huis brengt. Het waren hele voorkomende aardige jongens maar het zijn geen echte vakmensen. De vaatwasser was niet helemaal goed ingebouwd. (Zat scheef. De voorzijde van de machine stak aan een kant te ver naar voren. Dit was me nog niet direct opgevallen). Afijn ook dit maakte de Miele technicus alsnog in orde. Kortom chapeau voor het serviceapparaat van Miele.

Pluspunten

• Service
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Duur programma's
  • Installatie door minder goede vakmensen

nl 20-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Diverse programma (vlug klaar, alleen glazen,eco etc , stil.

De vaatwasser werkt goed.Heeft een turbo (op verschillende programmas,niet alle)
Een stand voor alleen glazen, automatisch)

Pluspunten

• meerdere programmas
  • stil

Minpunten

• drogen

Kok 04-04-2017 Product paar maanden in bezit

Miele G 4203i Active vaatwasser

Na onze Bauknecht vaatwasser, wilden we nu een degelijke Miele. Eerlijk gezegd is het niet wat we van een Miele verwachten. Had indeling prettiger/steviger verwacht. Materiaal is ook niet wat je van een Miele verwacht. Bestekmandje vind ik zelfs onhandig. Drogen vind ik slecht. Programma's duren lang. Ik ga wel uit van een lange levensduur (omdat het een Miele is). Had toch liever iets meer uitgegeven voor een (denk ik) betere Miele.

Minpunten

• materiaal, drogen, programma duur

Officiele reactie van Miele 05-04-2017

Bedankt voor uw review.
Graag zouden wij uw opmerkingen met u willen bespreken. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om uw telefoonnummer en adresgegevens te sturen naar webcare@miele.nl dan nemen wij contact met u op.

wil 01-04-2017 Product paar weken in bezit

erg handig in gebruik

Deze machine hebben we gekozen omdat hij perfect in de ruimte van de oude paste en onze voorkeur naar Miele uitging, vanwege het gebruiksgemak en.... je hoort hem niet ondanks de open keuken. Wij zijn er super blij mee.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • muisstil en brandschoon
  • efficiente indeling en makkelijk verstelbaar
  • voldoende keuzeknoppen

Minpunten

• niet gevonden

Monica 31-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Aanrader!

Ik ben zeer tevreden over dit produkt, geruisloos in gebruik, droogt druppelvrij op nadroegen niet nodig. Alles komt er superschool uit.
Meerdere programma's mogelijk mis hier echter wel een kort voorspoelprogramma van een tiental minuten. Verder geen minpunten te ontdekken. Prijs kwaliteit is in orde.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Droogt druppelvrij op
  • Alles komt er mooi schoon uit.

Minpunten

• Geen kort voorspoelprogramma

z wubs 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

merk miele

goede kwaliteit verhouding, goede ervaring en lange levensduur, makkelijk te vullen en gemakkelijk te bedienen

Menk Niesten 29-03-2017 Product paar maanden in bezit

Een echte Miele, Super tevreden

Een echte Miele. Fijne wasrekken met een gemakkelijke indeling. De deur blijft in elke positie staan. Je komt makkelijk bij de afvoerpomp, om deze eventueel te reinigen. Ik heb de vaatwasser aangesloten op het warmwaternet. De vaatwasser verbruikt hierdoor minder energie en is sneller klaar. (Aanrader)

Pluspunten

• De vaatwasser is erg stil
  • Zeer goede aanschafprijs
  • Makkelijk in gebruik
  • Doet zijn werk goed

ronald 29-03-2017 Product paar maanden in bezit

duidelijk, stil en zuinig.

Miele, ervaring waren goed/uitstekend met andere Miele apparaten. Zeer goede kwaliteit.
Stil, goede reiniging. makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • gebruiksgemak

Minpunten

• handgreep deur te hoog, te dicht bij aanrechtblad

Nelleke 29-03-2017 Product paar weken in bezit

Geruisloos. slecht drogen. weinig programma

De oude vaatwasser was na 26 jaar stuk! wat een topper was dat. Op aanraden van de Miele monteur deze vaatwasser gekocht en ik ben zeer teleurgesteld. Het droog-resultaat is slecht. De programma's zijn té beperkt en veel te lang, ondanks de turbo knop. Helaas ik vind dit een slechte aankoop. Verder is alles in huis van Miele , top merk.

Officiele reactie van Miele 30-03-2017

Bedankt voor je review Nelleke.
Jammer dat jij niet tevreden bent over je nieuwe vaatwasser en wij willen daarom heel graag met je in contact komen.
Wil jij zo vriendelijk zijn om je adresgegevens en je telefoonnummer per e-mail sturen aan webcare@miele.nl, dan nemen wij contact met je op.
Alvast bedankt en wij spreken elkaar spoedig.

van Erven Dorens 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

prima vaatwasser

maakt weinig tot geen lawaai, wast alles keurig
genoeg en niet teveel programma's
handig met een mandje voor bestek.

Pluspunten

• bijna geruisloos
  • goed schoon

Minpunten

• tot nu toe geen

Ray 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede prijs/kwaliteit

Goede prijskwaliteit verhouding. Inbouw was zo geregeld ter vervanging van de oude. Doet wat'ie moet doen.

R. Bruijne 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Echt een Miele

Deze vaatwasser is echt een Miele product. Goed, degelijk, hoge kwaliteit, stil, zuinig en goede resultaten. Genoeg keuze mogelijkheden om iedere vaat aan te kunnen. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Miele
  • Kwaliteit

Michelle de Jong 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fantstische vaatwasser, heel stil apparaat

Ik ben heel tevreden over alle aspecten van mijn Miele vaatwasser. Hij staat in een openkeuken, dus is het heel fijn, dat hij zo stil is. Maakt heel goed schoon en droog en de indeling is superhandig. Het bestekmandje kan op verschillende plaatsen staan, wat heel handig is. Grote glazen (wijnglazen op hoge voet) passen perfect en staan stevig

Pluspunten

• heel stille machine
  • handige indeling
  • maakt goed schoon en droog
  • is geld meer dan waard

Mieke 29-03-2017 Product paar maanden in bezit

Doet zijn werk goed.

De vaatwasmachine doet zijn werk goed..maakt prima schoon en na anderhalf uur is je vaat blinkend schoon. Je kan verschillende tijden instellen.

Pluspunten

• Alles is schoon zonder voor te spoelen
  • Goede indeling

Jos keijzer 29-03-2017 Product paar maanden in bezit

Schoon , schoner,schoonst

Makkelijk hanteerbare machine. Vlot in - en uit te pakken. Wast "gewetenloos" schoon. Pakt alle reinigingstabletten moeiteloos op. Indicatielampjes reageren adequaat.

Karien 29-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prettige indeling, stille kracht

Miele is al jarenlang een begrip en we kozen hem vanwege de fijne indeling en het nagenoeg geruisloze afwassen. Alles wat een afwasmachine moet hebben heeft deze Miele en als extra een handvat waarmee je het onderste rek gemakkelijk de afwasmachine inschuift. Dat voorkomt diep bukken en mogelijke rugklachten. Hij doet wat hij moet doen en dit alles in prettige stilte.

Pluspunten

• nagenoeg geruisloos
  • handvat aan onderste rek
  • prettige indeling
  • ruim