Whirlpool ADG402 - Reviews

Geluidsniveau
45 dB

Aards 27-10-2018

Whirlpool ADG

De ADG vaatwasser werdt als pakket bij onze keuken geleverd. Volgens de keukenboer een goed apparaat. Na 6 maanden begon het ijzer van de bestekla te roesten. Volgen fabrikant verkeerd gebruik echter de onderdelen die gingen roesten kwamen niet in aanraking met de vaat. Na 9 maanden werkte het uitwerpen van het vaatwasblokje niet meer fabrikant nietthuis moesten blokje in bestekla leggen. Na 2 jaar begonnen de andere twee korven te roesten. All het bestek aangeslagen door roest. Fabrikant nietthuis 2 jaar garantie. Ook werdt de was kwaliteit veel minder. Soms 2x laten draaien om het schoon te krijgen ook met de duurste vaatwas tabletten. Al met al zeer slechte kwaliteit machine maar bovenal onbehoorlijke klantenservice en klachten afhandeling voor garantie hoef je niet bij whirlpool aan te kloppen.
Vandaag handdoek in de ring gegooid en overgestapt op een ander merk.

Minpunten

• Zeer slechte coating korven
  • Wast niet schoon
  • Tablet wordt niet uitgeworpen
  • Slechte coulance en garantie
  • Niet te zien of machine in werking is
Geschreven voor: Whirlpool ADG402