Beko DIN28320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 137 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DIN28320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Robert 22-03-2017

Bij nader inzien toch een goede vaatwasser

Geschreven voor: Beko DIN28320

Eerder had ik een post gemaakt dat deze vaatwasser terug zou gaan. Ik ben er inmiddels achter dat die herrie bij eerste gebruik hoort. Daarom vind ik het ook netjes om deze Community daar ook over te informeren.
Prima vaatwasser voor prima prijs.
Geluid is goed te doen in open keuken.
Was resultaat is OK.
Plastic blijft klam. Even openzetten na gebruik en paar uur later uitruimen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Geluidsniveau
  • De middelste halve bovenste la voor bestek

Minpunten

• Installatie is niet superduidelijk
  • Je krijgt 20 gebruiksaanwijzingen

Gelika Roemers 21-12-2016

Vooralsnog heeeel erg tevreden

Geschreven voor: Beko DIN28320

Eind november de Beko vaatwasser aangeschaft, nadat mijn Bosch het voor de tweede keer in vier jaar liet afweten. Ik ben op deze site gaan kijken. Twee merken vielen voor mij al af, AEG en Bosch/Siemens. Met deze twee merken steeds problemen gehad. Dus even rondgekeken en ik kwam steeds weer op Beko uit.

Ik heb hem besteld bij Coolblue om 10 uur s avonds en de volgende dag om 9 uur werd hij al geleverd.
De chauffeurs hebben hem uitgepakt, rotzooi meegenomen en mijn oude vaatwasser ook. Dus ik was direct van alles af.

Na een eenvoudige installatie is hij in gebruik genomen. Wat mij direct opviel was de ruimte. Door de besteklade bovenin heb je eigenlijk het bestek mandje niet nodig, waardoor je veel ruimte onderin hebt.
De rekjes voelen heel degelijk en stevig aan. Of dit ook daadwerkelijk zo is, moet met de tijd blijken.

De machine maakt heel weinig geluid en dat is erg prettig. Mijn andere vaatwassers maakten veel meer geluid.

Er zijn diverse programma's waar je uit kunt kiezen plus nog een paar hulp functies. Het Innerclean programma maakt het reinigen van de vaatwasser wel heel eenvoudig.

De machine wast alles echt goed schoon. Ik gebruik het quick & clean programma samen met de helpfunctie SteamGloss. Alles komt er perfect droog uit. Zelfs plastic bakje zijn eindelijk droog. De steamGloss functie zorgt er voor dat de glazen snel drogen en geen witte aanslag of kalk druppels laten zien.

Wat ook heel prettig is, na de vaat gaat de machine uit. Ook als je hem programmeerd en daarna vergeet aan te zetten is ie na een tijdje uit. Dat bespaart weer energie.

Ik heb hem bijna een maand en ben zeer tevreden. Of de machine zich beter houdt dan de andere en langer meegaat, dat hoop ik alleen maar. Wat mij betreft is dit een toppertje.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Degelijk
  • Wast goed schoon
  • Extra functies heel handig
  • Machine gaat uit na programma

Minpunten

• Tot nu toe niet gevonden

J.Blankert 02-07-2016

Prima vaatwaaser

Geschreven voor: Beko DIN28320

De Beko is een ware aanwinst. De vaatwasser bevalt mij zeer goed. Makkelijk in gebruik en mogelijkheden om de indeling te verstellen. Een goed product voor een mooie prijs. Weinig geluid en schakelt zelfs automatisch uit als het klaar is. Nu kijken of de levensduur ook naar mijn verwachtingen voldoet.

KD ALMERE 28-06-2016

Beko Vaatwasser

Geschreven voor: Beko DIN28320

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van dit product.
regelmatig gebruik, alles schoon, geen geluidoverlast, snel klaar.

Maurice 26-06-2016

Beko vaatwasser

Geschreven voor: Beko DIN28320

Deze vaatwasser aangeschaft nadat onze AEG na 7 jaar is overleden. Erg tevreden over deze vaatwasser, vanwege het goed kunnen plaatsen van glazen zonder dat deze snel omvallen, en het bestekrekje naast de bestekbak is ideaal voor extra ruimte voor je bestek!

ronald 25-06-2016

beko vaatwasser

Geschreven voor: Beko DIN28320

Super vaatwasser vooral dat bestek rekje is top zo hou je meer ruimte over voor de pannen en er passen meer borden in.

Trappertjes 24-06-2016

Eerste indruk redelijk

Geschreven voor: Beko DIN28320

Deze Beko gekocht nadat onze pelgrim na 12 jaar overleden was.
Het wasresultaat is goed, het droog resultaat is redelijk. Voorheen had ik 3 wasprogramma's nu 8, maar ik vond de drie van de pelgrim ook genoeg, je kiest normaal gesproken ook maar uit 2 of 3 programma's.
De ruimte is beperkt hij is een stuk ondieper dan ik gewent ben dit vind ik een groot nadeel. De indeling is op verschillende manieren te veranderen en aan te passen, dit is handig. Er zit een kleine bestek la boven in waar je het grotere bestek kwijt kunt. Doordat de vaatwasser kleiner is dan ik gewent ben is deze ook moeilijker in te delen. Vandaar de slechtere beoordeling op indeling

Al met al een redelijke vaatwasser. De volgende keer word het wel een grotere.

Marcelb 24-06-2016

Stille en makkelijke afwasmachine

Geschreven voor: Beko DIN28320

Sinds een paar weken in gebruik en het valt me op dat hij veel stiller als mijn oude afwasmachine is.
Het was resultaat en het drogen van de vaat is subliem,ook de indeling vind ik geweldig.
Nu maar hopen dat ook de levensduur aan de verwachtingen voldoet!!!
Mvg Marcel

Bradin 22-06-2016

beko vaatwasser din2830

Geschreven voor: Beko DIN28320

me oude vaatwasser is al paarmanden stuk miste erg een vaatwasser en ben bij deze beko uitgekomen de prijs en de mogelijkheden zijn prima makkelijk de vaat indelen vooral met de extra la voor grote lepels en messen is erg makkelijk en het led lanpje onder in is handig zo dat je kan zien als hij klaar is vooral omdat de display aan de binnenkant zit

Delorean 21-06-2016

Nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: Beko DIN28320

Vorige week deze vaatwasser aangeschaft als vervanging van een 15 jaar oude Whirlpool vaatwasser. De oude vaatwasser had al langere tijd wat kuren en een paar weken geleden stopte de machine er helemaal mee. Met de hand afwassen is toch geen optie dus na onderzoek bij BEKO uitgekomen.
De DIN28320: in vergelijking met de oude vaatwasser heeft deze veel meer functies en wasprogramma's, ben nog aan het zoeken wat het beste programma's zijn maar wat wel opvalt is dat de machine niet zo droog is aan de binnenzijde dan de oude vaatwasser. Er blijft nog veel condens in de machine achter, ook uren later staat er nog steeds condens tegen de wanden en in de deur.
Verder is de machine een stuk stiller als de oude, de indicator die op de vloer schijnt als de machine draait is een leuke, maar vooral handige gadget. Instellen met de timer zodat de vaatwasser gedurende de nacht de vaat wast is een optie die ik nu bij elke was gebruik.
De extra tray waar het bestek ingelegd kan worden is zeker het vermelden waard, heb nu de bestekbak die normaal gesproken in de onderste lade staat eruit gehaald en zodoende meer ruimte in de onderste lade.
Het laden van de vaat is weer even wennen, bij de oude vaatwasser was de indeling net even anders dan deze machine, maar dat is weer even puzzelen dus ook wel weer leuk.
Overall een goede prijs/kwaliteit vaatwasser, alleen nog even uitdokteren waarom de machine niet goed droogt.

Bert 21-06-2016

Goede machine voor prima prijs

Geschreven voor: Beko DIN28320

Machine is goed in te delen, heeft genoeg programma's, zoals eco en snel, en is goed in te stellen. Ook alvast in te stellen om 's nachts te draaien. Enige minpuntje is dat plastic niet helemaal droog is, maar dat had onze vorige machine ook

Martijn 19-06-2016

Top vaatwasser!

Geschreven voor: Beko DIN28320

Wij hebben de Beko 28320 vaatwasser nu een paar dagen in huis. Hij bevalt ons goed met zijn vele programma's en mogelijkheden om de indeling te verstellen. Heeft zowel een besteklade als korf, erg makkelijk. Onder de korf passen alleen kleine glazen. Als de vaatwasser aanstaat hoor je hem nauwelijks, wat erg fijn is. De vaatwasser oogt ons degelijk en hopen er dan ook vele jaren plezier van te krijgen. Wij hebben er 5 jaar garantie bijgekregen wat ook wij ook zeker een pluspunt vinden!

Ronald 18-06-2016

waar voor je geld

Geschreven voor: Beko DIN28320

Vaat komt schoon en droog uit de machine. Droger dan bij onze vorige Miele vaatwasser! Min puntjes: montage handleiding wat onduidelijk, door aanwezigheid bestekbak bovenin kunnen er geen ontbijtbordjes in bovenste lade. Maar blijft uitstekende machine.

Henk Henksen 18-06-2016

DIN28320 review

Geschreven voor: Beko DIN28320

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuk detail is de LED onderaan die op de vloer schijnt. Installatie is eenvoudig maar de handleiding voor het extra meegeleverde isolatiemateriaal is niet duidelijk. Goede indeling.

Marielle 18-06-2016

Vaatwasser Beko

Geschreven voor: Beko DIN28320

Een rustige vaatwasser! De vaat is goed schoon wanneer je het eruit haalt. Veel programma's, ook een kort programma, die de vaat goed schoon wast. Kortom een betaalbare vaatwasser, met veel programma's en mogelijkheden. Ook zuinig en de indeling is erg fijn. Verrassend was de besteklade bovenin, hierdoor hou je veel ruimte over in je vaatwasser. Alles past er nu gemakkelijk in. We zijn er erg blij mee!

Lnietap 17-06-2016

Prima machine

Geschreven voor: Beko DIN28320

Het is een prima machine die mooi stil is. Ook de indeling met de aparte besteklade is super. Het inbouwen is met de goede omschrijving ook makkelijk te doen

chnmsimons 17-06-2016

review din28320

Geschreven voor: Beko DIN28320

Heb de wasmachine gisteren gekregen en was meteen erg blij mee. Wat een mogelijkheden!

Wasresultaat van het automatische programma was goed. Ik heb altijd mn twijfels of een apparaat zelf kan inschatten hoe vies iets is maar hij waste absoluut schoon. Het enige wat hij niet eraf had gekregen was dat nare randje langs de binnenkant van de pan wat je krijgt als je sperziebonen kookt. Misschien dat dat wel gelukt was op een ander programma, ik heb er gewoon zin in om dat eens fijn uit te pluizen de komende dagen.

Mogelijkheden zijn zeer ruim met zn 9 programmas waaronder innerclean voor zichzelf schoon te houden en autoclean waarbij hij zelf de mate van vuil inschat. Eco, intensief, quick, glas en mini, het zit er allemaal op.

Gebruiksgemak is ook super, je bediend hem met maar 2 knoppen. Tis alleen nog even uitvogelen welk programma nou voor welke afwas bij mij het geschiktste is. Wel vind ik zo veel programmas een beetje druk, je zou er nog keuzestress van krijgen. En dan kun je de programmas ook nog door de helft doen of steamgloss en nog wat, ik hou er het boekje maar de eerste tijd naast denk ik.

De gebruiksaanwijzing is wel erg helder en uitgebreid in keurig correct nederlands. Je wordt ook netjes door het instellen voor het eerste gebruik (ivm water hardheid) geleid.

Het mooiste van alles is wmb de indeling. Als je aan deze aanpassingsmogelijkheden niet genoeg hebt weet ik het niet meer. Zowel een bakje als een tray voor het bestek, in hoogte verstelbare bovenlade, alle pinnen kunnen plat, extra houder voor bakplaten, het zit er allemaal op.

De duurzaamheid weet ik nog niet maar het ziet er zo stevig en grondig uit allemaal, ik heb goede hoop.

G 17-06-2016

Prima product

Geschreven voor: Beko DIN28320

De vaatwasser heeft een prachtige en complete indeling. Het geluid is zacht en ik ben heel blij met het energiezuinige karakter van de machine.

klaus 16-06-2016

Beko DIN28320

Geschreven voor: Beko DIN28320

Hele fijne vaatwasser, echt een aanrader.
We hebben hem nu een paar dagen en zijn er heel tevreden mee ook al vanwege de extra besteklade, geweldig.

Pierre 16-06-2016

Beko vaatwasser inbouw

Geschreven voor: Beko DIN28320

Helemaal geweldig aanrader erg blij mee het hele gezin en erg schoon tijd geleden dat we er zo 1 gehad hebben hier in huis

FrankD 16-06-2016

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Beko DIN28320

Heb de vaatwasser nu een aantal dagen. Bevalt erg goed, zeer stil en alles mooi schoon.
Goede flexibele indeling en voorzien van een handig lampje die op de vloer schijnt als hij aan is

B 16-06-2016

Ervaringen met Beko DIN28320

Geschreven voor: Beko DIN28320

Mooie indeling met verstelbare korf,mooie besteklade bovenin.
Veel programma's en mogelijkheden.
Gunstig geprijsd.
Mooi en overzichtelijk bedienigspaneel

Tinus 15-06-2016

top-product

Geschreven voor: Beko DIN28320

Na twee keer een dure reparatie aan onze 3/4 vaatwasser van een bekend Duits merk hebben wij besloten om het roer om te gooien en te gaan voor de Beko 28320. Deze beslissing hebben we genomen op basis van alle goede recensies en we moeten zeggen: de machine bevalt ons uitermate goed. Geluidsarm, tal van wasprogramma's, schoon resultaat en perfect in te delen. Ook de besteklade is prettig in gebruik. Al met al zijn wij content met deze machine.

letje 15-06-2016

fijne vaatwasser tegen goede prijs

Geschreven voor: Beko DIN28320

prijs kwaliteit is een goede verhouding bijna het zelfde inhoud en gebruiksgemak als een bosch.
lang op zoek geweest naar een degelijk goedkoper machine en nu gevonden en erg tevreden

priscilla1990 15-06-2016

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Beko DIN28320

Ik ben erg blij met de vaatwasser hij is gebruiksvriendelijk, stil, niet te duur en de aparte bestek la is ook handig