Beko DIN26220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DIN26220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

C.T. 03-04-2016

Goede vaatwasser!

Geschreven voor: Beko DIN26220

Ik heb de vaatwasser nu enkele maanden in gebruik en ik ben zeer tevreden. Wast goed schoon en de "piepjes"als hij klaar is, is ideaal. Ook de verschillende wasprogramma's zijn fijn!

Claudia 25-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Vaatwasser gekocht bij Keukenland Design Wolvega en we waren niet bekend met het merk BEKO.
Maar het is een goede vaatwasser, hij wast goed schoon en de vaat is ook goed droog. Ook vind ik dat hij veel keuzeprogramma's heeft en in de bediening is hij ook eenvoudig. Als hij het ook 9 jaar volhoudt zoals onze vorige dan is het gewoon een top vaatwasser.

kuijpers 08-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

de afwasautomaat din26220 gekocht bij paulissen witgoed spoorlaan 54 in tilburg bevalt mij zeer goed.hij wast goed en is ook alles droog bij einde programma dus hij bevalt tot op heden zeer goed en hoop dat het zo blijft

Krzysztof 05-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Ik gebruik de vaatwasser 1 maand en ik ben zeer tevreden hij wast brandschoon en droogt goed. Maakt minder geluid dan mijn vorige en geeft een goed resultaat. Ik ben blij dat ik niet meer geld heb uitgegeven.Ik kan hem iedereen aanraden. Eenvoudig te bedienen en een mooie vormgeving. Prijs-kwaliteit ik vind mooi !

Yeter 03-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Ben zeer tevreden over mijn nieuwe vaatmachine...beko typ:DIN26220.
Schone vaat en ook nog eens goed droog,
Raad zeker iedereen aan.
En nog iets...een top machine als ik kijk naar prijs kwaliteit verhouding..!

Yeter 03-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Ben zeer tevreden over mijn nieuwe vaatmachine...zeker als ik kijk naar prijs kwaliteit verhouding.
Raad zeker beko vaatmachine aan'

jrdevisser 02-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Een prettig geprijsde vaatwasser die doet wat hij moet doen.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Het is een model voor fonts die niet hoger zijn dan 72 cm, daarom moest ik de vaatwasser in de hoogte centreren.

Het is fijn om te weten dat de vaat er schoon uit komt. zelfs de messen vertoonde geen opgedroogde druppelvorming, iets wat bij onze vorige vaatwasser altijd voorkwam.

Kort 1 uurs programma is erg handig.

Wilco 02-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Ik ben erg tevreden over de Beko vaatwasser die ik heb gekocht. Vaatwasser is stil in gebruik en wast goed.
Prima vaatwasser, veel mogelijkheden met betrekking tot de wasprogramma's. Ik ben er erg tevreden over en raad iedereen deze vaatwasser ook aan.

Kees 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Het is een gebruiksvriendelijk apparaat, genoeg keuze aan wasprogramma's en hij maakt niet zoveel lawaai. Er is genoeg ruimte om de vaat in te laden. Hij bevalt ons goed.

Arno van Berlo 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Prima inbouwvaatwasser met gemakkelijke indeling, gebruikerspaneel en zuinig in gebruik. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Micha 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

Stille en goed werkende vaatwasser. Reinigt prima.
makkelijke instellingen. Indeling glazenrek voor longdrink glazen is wat minder. Verplaatsbare Bestekbak is erg prettig.
Duurzaamheid moet nog blijken.

Kees 01-01-2016
Geschreven voor: Beko DIN26220

De vaatwasser is gebruiksvriendelijk en heeft een goed aantal wasprogramma's. De indeling is ruim en er past veel vaat in. De vaatwasser maakt niet veel lawaai en is makkelijk te instaleren

c122 30-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Het is een hele fijne vaatwasmachine, er zitten veel mogelijkheden op. Ook is hij erg zuinig en makkelijk om te bedienen.

Sela 29-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Fijne machine, even wennen qua programmering en indeling. Maar dat duurt niet lang.

Zeer handig is het verplaatsbare bestekbakje.

Weinig geluid en dat is ook prettig in een woonkeuken.

Mar 28-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Stille en gebruiksvriendelijke vaatwasser, handig zijn de 30 min en 60 min programma's
De indeling is praktisch en de prijs en service was geweldig.

Rob 27-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Mooie complete vaatwasser met genoeg keuzes aan wasprogramma's, en extra keuze toetsen zoals "half vol" "extra droog" kortom een mooie vaatwasser voor een degelijke prijs.

Remco 25-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Ik heb de vaatwasser nu een paar dagen en ben er zeer tevreden mee.
Hij maakt weinig geluid en maakt de vaat goed schoon. Er zit ook voldoende opruim ruimte in dus we zijn zeer tevreden over de Beko vaatwasser .

Wiersma71 22-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Zeer handig is het verplaatsbare bestekbakje.
Weinig geluid en dat is ook prettig in een woonkeuken.

m.opoz 21-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

maakt weinig geluid,wast erg goed schoon en zuinig.. wij hebben bijna een week en zijn we tevreden over..

Nico 21-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Ik heb de vaatwasser nu een paar dagen en ben er zeer tevreden mee.
De machine wast goed schoon en maakt weinig herrie.
De gebruiksaanwijzing is zeer klantvriendelijk.
Fijn dat de machine als het programma klaar is zichzelf uitschakelt.

Peter 18-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Prima product, zeer gebruiksvriendelijk en stil.
Mooie vind ik dat je de programma's kunt halveren.
Vaat wordt goed droog en schoon.

marcel 18-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Makkelijk te plaatsen machine. Goed wasresultaat door een keuze uit meerder programma's. Keuze om vaatwasser later te laten starten.

Wv 18-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Fijne vaatwasser, die mijn vaat heel goed schoon krijgt. Bevalt tot nu toe goed, spreekt het gebruik voor zich.

JK 17-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wast prima en heeft voldoende opties. Droogt goed. Bekodealer levert prima service en is goed bereikbaar.

Jacco 17-12-2015
Geschreven voor: Beko DIN26220

Na levering heb ik deze BEKO DIN 26220 uitgepakt en aangesloten. De deur gemonteerd en het eerste wat opviel, is dat de deur in de stand blijft staan waarin je hem neerzet. Onze vorige machine, trok de deur zelf dicht als deze niet in de onderste stand lag. Zoals nu lijkt mij beter! De machine heeft meerdere functies en de Quick wash functie duurt maar een uurtje en spoelt helemaal TOP! Ook de uitstel functie, die door ons altijd wordt gebruikt, is goed instelbaar en werkt goed. Ingesteld en gesloten verschijnt er een schijnsel van een rood licht op de vloer, als teken dat de machine bezig is. En als de machine klaar is met het ingestelde programma, dan komt er een melding in de vorm van een geluidsignaal. Makkelijk als je in de buurt bent, dan kun je hem direct uitladen. Hij lijkt stiller zijn werk te doen als onze vorige, we zijn er blij mee. Nu maar hopen dat deze machine het jaren uit gaat houden, wij hopen een heel stuk langer dan de 3 jaar lange garantie termijn.