Bosch SMI86N05EU - Reviews

13 couverts
Kleuren
roestvrijstaal

Faessen 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe vaatwasser! Erg praktische indeling en mogelijkheden! De duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen omdat we de vaatwasser pas 10 dagen hebben. Wij gaan we van uit dat dat ook wel goed zit!

Jilly 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na 6 jaar een afwasmachine van een ander merk nu een Bosch, dit is een apparaat uit de 6 serie, volop mogelijkheden van deze tijd. Verder doet het apparaat wat het moet doen, de namelijk de afwas zoals het moet, schoon en droog komt het eruit. Tot nu toe volledig tevreden!

SCHAAP 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
we hadden een bosch hiervoor en hebben nu weer een bosch. een goed merk. dus : niet veranderen.
GERUISLOOS/KWALITEIT.

Gaby 29-12-2015 Product paar weken in bezit

Een zeer stille machine met veel mogelijkheden, ook energiebesparende programma's. Droogresultaat minder dan gehoopt

Bart 26-12-2015 Product paar weken in bezit

erg stille vaatwasser, met goede indeling, alleen jammer dat de wat dikker deksels niet goed passen. Meer dan voldoende wasprogramma's. Goed bedacht dat het vaatwasblokje opgevangen wordt in de houder aan de bovenste rek, dit voor een optimale verdeling tijdens het wasprogramma.

Van Etten 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

een goed en degelijk product met goede indeling.
Makkelijk in het gebruik en goede vormgeving. Op goede wijze geinstalleerd.

Riet Looren 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Evenals de Bosch Wasmachine hebben wij het volste vertrouwen in deze vaatwasmachine. Ook nu we inmiddels enkele malen de machine hebben gebruikt op ECO stand zijn wij zeer tevreden. Wel is de tijdsduur van 3.15 uur lang, maar als we 's - nachts de machine laten draaien is deze 's morgens keurig gereed. Dan is alles droog en kan meteen de kast in.

Dhr Veldman 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie vaatwasser. Ik heb hem vooral gekozen voor de zuinigheid en de RVS kuip omdat die beter drogen en langer meegaan.De vaatwasser gaat ook vanzelf uit bij programma einde.De extra optie als start uitstel is super en de vaatwasser is stil tijdens het draaien van een programma. en wat helemaal geweldig is 8 jaar garantie(actie)op dit type vaatwasser.

Stijn 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie, praktische vaatwasser. Wast de vaat keurig schoon. Glazen glimmen. Alles is droog. Aanrader.

julia 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn vaatwasser heeft het na 10 jr begeven, was kortsluiting. nieuwe electronica is al een halve vaatwasser. Omdat de vorige zo goed is bevallen, heb ik nu weer exact hetzelfde model van Bosch gekozen. Alleen is deze in tien jaar tijd natuurlijk veel zuiniger en veel stiller.

wilco buijsen 03-10-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer goed was en droogresultaat. Veel beter dan ik gewend was van mijn voorgaande Whirlpool vaatwasser. Indeling is ook super handig. Ook is de machine erg stil. Ik hoor hem bijna niet.