ASKO D5566XXL FI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO D5566XXL FI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Breman 30-05-2016

Super vaatwasser!

Geschreven voor: ASKO D5566XXL FI

Deze ASKO vaatwasser is volgens ons één van de beste vaatwassers die er bestaan. Door zijn XXL uitvoering lekker veel in één keer te wassen met een schoon resultaat. Verder een handige indeling en een groot gebruikersgemak. Van harte aanbevolen.

Ben 05-07-2017

Inderdaad ziet het er erg mooi uit, degelijk roestvrij etc. Maar onze Asco vaatwasser stopte er na 6,5 jaar mee. Lekkage binnenin had de electronica aangetast en reparatie was zo duur dat we hem maar hebben vervangen. Maar geen Asco meer...

jenrieta 30-04-2016

XXL vaatwasser

Geschreven voor: ASKO D5566XXL FI

wij zijn een groot gezin met soms wel 8 tot 10 personen
waar veel vuil wordt gemaakt maar met deze afwasmachine kan ik het per dag volhouden, waar heel veel vaat in kan !gebruik is dan 1x per dag en ontzettend goed schoon met heldere glazen ( geen witte uitslag) Super vaatwasser !Ben zeer tevreden!

elsameulen 23-05-2016

Hallo,
Wij overwegen ook om deze vaatwasser aan te schaffen voor onze nieuwe keuken. We hebben nu een Bosch welke ons in de laatste 7 jaar erg goed is bevallen. We gaan nu verhuizen dus we zoeken iets nieuws. Ik zoek eigenlijk een vaatwasser waar ik voor de hele dag vaat in kwijt kan inclusief kookpannen etc. Kan dat er allemaal in? Het lijkt dat de onderste lade niet heel hoog waardoor het lijkt dat grote borden en pannen een probleem kunnen worden. Klopt dat? Hoe is het droogresultaat?
Graag hoor ik van u. Alvast bedankt.